

Pildimaterjali sõidust hetkel kahjuks eriti ei ole.


Seda ma tean et alt paned märgi paika, aga kuskohas üleval see märk peab olema?moskiito kirjutas:seda on lihtne kindlaks teha, võtta klapikambrikaan maha, pane alt märkide järgi paika (kui õieti mäletan, oli esimene märk aga saad kirjandusest ka teada) ning siis saad ülevalt nukvõlli märgi järgi teada, kas on üle visanud või mitte..
Selle auto süüde on juba jamanud pikka aega. Ühtlase gaasiga hakkab tagasi lööma ja vahele jätma. Kiirendades rebib nagu loom. Kuna täna sai mööda maanteed pikem ots tehtud siis oli see päris häiriv ja usun et see mootorile head ka ei tee.prix kirjutas:Süüde on kõige töökindlam asi auto juures, seda pole vaja näppida kui mootor ennem töötas. Võid vaadata kontakti vahet või jagaja võlli lõtku, aga kui jaga on kinni siis pole seda vaja kuhugi keerata. Süüdet paned paika märgi nr. 4 järgi. Ei saa aru "tarkpeadest", kes iga törtsu peale hakkavad süüdet käppima.