need otsad on "kütuselatt" vanadel pritsemootoritel oli niimoodi lahendatud see. kütus tuleb pumbast rõhuregulaatorisse, tagasivool on ka sama torustiku küljes klapiga.
Tegemist siis selle rekordi 2.2 mootori pritsega jah? Ise oleksin pigem valinud veidi uuema motronic lambdaga süsteemi, mis vectra ja omega pealt tulnud. Selle Rekordi le-jetronicuga võib mosse mootoril probleeme tekkida, sest see ju ilma lambdata süsteem ja küttesegu parameetrid on ajusse sisse kirjutatud. Motronicuga peaks süsteem parem saama, kuna küttesegu arvutatakse vastavalt lambdalt saadavatele parameetritele. Aga eks siis paistab, kui mootor häält tegema hakkab . Edu.
TiitS kirjutas:Tegemist siis selle rekordi 2.2 mootori pritsega jah? Ise oleksin pigem valinud veidi uuema motronic lambdaga süsteemi, mis vectra ja omega pealt tulnud. Selle Rekordi le-jetronicuga võib mosse mootoril probleeme tekkida, sest see ju ilma lambdata süsteem ja küttesegu parameetrid on ajusse sisse kirjutatud. Motronicuga peaks süsteem parem saama, kuna küttesegu arvutatakse vastavalt lambdalt saadavatele parameetritele. Aga eks siis paistab, kui mootor häält tegema hakkab . Edu.
esialgu sellega käima, edaspidi progeaju plaanis kui rahakott võimaldab