MZMA 401 1955 TiitS
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1955 TiitS
List_man kirjutas:Eest on tõesti väga mõnus nüüd. Ennem oli sellise maasturi välimusega
Mulle ka meeldib . Mingi aeg peaks ette ka jäigemad amordid ja topeltstabika panema, saaks juhitavuse ka paremaks.ABS kirjutas:Madalamalt on auto palju ilusam minu meelest:)
Selge, aga kuidas seda vedrulehte sinna vahele kokku suruda? Mingite tõmmitsatega, või kuidas?tafi kirjutas:Kui 7 lehte siis pane altpoolt 4-s.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Ma surusin tungrauaga ja uutel kinnitustel olid nii pikad poldid,et väga palju suruma ei pidanudki.Natuke nikrerdamist ja saab paika.
Tel 55627664
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Kui pealehe auto külge jätad, saab jah tungrauaga väga edukalt teha. Mina isiklikult tegin nii et panin maas paki kokku, keskmine polt läbi, siis pitskruviga ots kinni, kinnitus külge ning sama ka teise otsaga ja oligi uus vedrupakk autole alla panekuks valmis.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Nüüd siis kõrgus selline:
Kuna all on juttude järgi piruka lehtvedrud, mis on tunduvalt lühemad, kui tavamosse omad siis otsustasin, et ei pööra lehte teistpidi vaid võtsin selle vahelt üldse ära. Panin ka silla ja vedru vahele paar klotsi metalli, umbes 4 cm jagu.Kõrgus jäi täitsa hea.
Kuna all on juttude järgi piruka lehtvedrud, mis on tunduvalt lühemad, kui tavamosse omad siis otsustasin, et ei pööra lehte teistpidi vaid võtsin selle vahelt üldse ära. Panin ka silla ja vedru vahele paar klotsi metalli, umbes 4 cm jagu.Kõrgus jäi täitsa hea.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Ega lehtede äravõtmine autole jäikust juurde ei anna Aga eks sa proovi siis sõidumugavus järgi kui asfalt kunagi ära kuivab ja anna meilegi teada.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Jäikust see kindlasti juurde ei anna jah, aga mulle tundus selle vedru tagurpidi pakki surumine tõsise vägitükina , isa kahtlustas, et murrab vedrulehe äkki poolekski keskelt poldiaugu juurest . Võrreldes tavamossega on ju piruka omad lühemad ja rohkem kaardus.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Ei ta naljalt pooleks lähe kui korras lehed.:PAga ma soovitaks ikka teistmoodi teha,see variant praegu pole hea.
Tel 55627664
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Pooleks ei lähe need muidugi, kui mina olin lehe tagurpidi keeranud ja pakid alla pannud, nägid need välja sellised: (täitsa sirged, kui kedagi peal ei istu, kui rahvas autos, siis läksid vedrud tagurpidi kumeraks ja ei lähe need pooleks ühti, tagasild kandis kummipuksidega poolraamide peal, aga no nii madal on ainult kiire sõidu jaoks)
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Väga ilus nüüd
AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!