Tegu siis aastast 1966 408ga. Minu käes on auto olnud juba pea 5 aastat. Ostsin selle ühe tuttava vanamehe käest, kes oli seda ikka suht pidevalt putitanud ja vuntsinud. Auto on enamjaolt originaal, ainult armatuur on vist 2140 oma, siis karburaator on zigulilt ning tagavara ratta asendit on muudetud vertikaalseks, tehtud väike süvend pagasniku põhja. Enamjaolt kõik keretööd tehtud, isegi värvitud, küll aga suht kehvalt, st et mõnest kohast juba kobrutab. Kuid roostet pole, niipalju kui mõni üksik plekike ustel ja koobastel. Ühesõnaga kui ma auto ostsin, oli kõik okei. Sõitsin sellega järjest pea 5000 km, ilma mitte midagi putitamata, ainult aeg ajalt valasin õli mootorisse juurde. Siinkohal tekkisidki peagi probleemid, et autol kadus jõud. siis otustasingi auto kapitaalselt ära teha, mootor laiali võtta, sest ilmselt on kolvirõngad läbi. Samuti plaan veel kogu kere uuesti ära teha ja värvida. Soov oleks ka ikka võimalikult originaalilähedasena säilitada masinat.
küljekarp siis
Moskvich 408 '66 walrus
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: Moskvich 408 '66 walrus
Voh, kaunitar ! Soovin jõudu, jaksu ja tugevat närvi taastamistöödel !
IZ 412 IE '82
Re: Moskvich 408 '66 walrus
teretulemast klubisse.
kui soovit taastada siis voovitan võimaluse korral ka kere liivapritsist läbi lasta. Saad kere 99% roostepuhtaks ning saad ka teada valukohad, mis soovivad keevituse abi vajadusel.
Minu auto saab esimesel võimalusel liiva alla, nii kui lumi garaaši ukse eest ära sulab
kui soovit taastada siis voovitan võimaluse korral ka kere liivapritsist läbi lasta. Saad kere 99% roostepuhtaks ning saad ka teada valukohad, mis soovivad keevituse abi vajadusel.
Minu auto saab esimesel võimalusel liiva alla, nii kui lumi garaaši ukse eest ära sulab
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Moskvich 408 '66 walrus
õigus, mõtlesin jah, et peaks liivast läbi käima autoga. Kuid oskab keegi soovitada või teab mingit kohta Tartu kandis või siis äärmisel juhul Opetääl?
Re: Moskvich 408 '66 walrus
Kui nüüd klassikuid tsiteerida, siis küsiks et kas neil esimesel pildil olevatel tigudel on mingi seos ka autoga, või nad on täiesti omaette seisev üksus ?
Re: Moskvich 408 '66 walrus
Armatuur paistab sul tõesti 2140 oma olema. Õige peaks selline olema
Samas vaatasin mootoriruumi. Natuke ideid võibolla..
Sry, kui risustasin..
Samas vaatasin mootoriruumi. Natuke ideid võibolla..
Sry, kui risustasin..
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: Moskvich 408 '66 walrus
Armatuur vist peaks olema praegu (või nüüdseks juba oli) 412 oma, kuid kellad 2140. Ja ilmselt kapotialune peaks tulema ikka originaal karubraatoriga, mille peal on selline piklik õhukoguja, mis on isegi täitsa olemas.
Ja nende tigudega pole otsest seost:D Lihtsalt üks suvi sai tripitud Hiiumaale, siis seal Haapsalu kandis tee ääres oli neid elukaid ikka väga palju ja oli ikka vaja neid mosse kapoti peale panna:D
Muidugi mis mul veel tuli, et kui originaal mosvich tegelikult pole, siis sellele isendile on lisatud ka pidurivõimendi, siis ka Volga paralleelvardad ning ka mingisugune blokisoojendus ning nagu ka näha, siis tagastange on 412 oma. Küll aga ma arvan, et neid vardaid ja võimendit ma ära ei hakka võtma, sest niikuinii musta numbrit pole eriti lootust saada, kuna on juba pagasnikus igasuguseid keevitus töid tehtud varuratta hüvanguks. Aga ikka võimalikult originaalilähedaseks sooviks siiski.
Ja nende tigudega pole otsest seost:D Lihtsalt üks suvi sai tripitud Hiiumaale, siis seal Haapsalu kandis tee ääres oli neid elukaid ikka väga palju ja oli ikka vaja neid mosse kapoti peale panna:D
Muidugi mis mul veel tuli, et kui originaal mosvich tegelikult pole, siis sellele isendile on lisatud ka pidurivõimendi, siis ka Volga paralleelvardad ning ka mingisugune blokisoojendus ning nagu ka näha, siis tagastange on 412 oma. Küll aga ma arvan, et neid vardaid ja võimendit ma ära ei hakka võtma, sest niikuinii musta numbrit pole eriti lootust saada, kuna on juba pagasnikus igasuguseid keevitus töid tehtud varuratta hüvanguks. Aga ikka võimalikult originaalilähedaseks sooviks siiski.