Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Lisan mõned pildid siia!
Tagumise rattakoopa sisu:
Kas seda asja mis sumpsi toru ja rattakoopa vahele jääb nimetatakse tagumiseks poolraamiks??
Mismoodi üldse trumli maha saab?kuidagi seda keskmist detaili kruttides?
Siksil on hea lihtne,paar polti..
Rohkem pilte: http://fotoalbum.ee/photos/Raudteehull/ ... e=1&seek=3
Tagumise rattakoopa sisu:
Kas seda asja mis sumpsi toru ja rattakoopa vahele jääb nimetatakse tagumiseks poolraamiks??
Mismoodi üldse trumli maha saab?kuidagi seda keskmist detaili kruttides?
Siksil on hea lihtne,paar polti..
Rohkem pilte: http://fotoalbum.ee/photos/Raudteehull/ ... e=1&seek=3
Absolute beginner
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
trummel ongi sul juba lahti, anna vaid haamriga hagu...
Pukseerimishaagise e Konna rent
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Jah see ongi poolraam.
Mossel on kahe lapiku peaga polti mis tuleb trummli lahtisaamiseks maha keerata ja siis kang sinna punasega kohta vahele lükata ja ongi käes
Põhi on küll jubedalt roostes
Mossel on kahe lapiku peaga polti mis tuleb trummli lahtisaamiseks maha keerata ja siis kang sinna punasega kohta vahele lükata ja ongi käes
Põhi on küll jubedalt roostes
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
kujutan ette mis põhjast alles jääb peale liivapritsi, suurem osa tuleb ilmselt lõppkokkuvõttes välja vahetada, kuid jaksu sulle selleks:)
Pukseerimishaagise e Konna rent
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Täna võtsin kardaani ja sumpsi maha.Kardaani poldid olid imelikult kinni,õigemini polnudki kinni,oli ainult paar tiiru mutrid kinni keeratud,kõik 4 polti sai näpuga lahti keerata...
Selle lati tahtsin lolli peaga maha keerata mida tung üleval hoiab,poldid murdusid kaa pooleks,tahtsin selle eest ära võtta et saaks kiirusmeeriku trossi lahti,kuid ei saanud.Terve käigukast ja mootor toetavad selle peale??
Kuidas tagatiibu maha võetakse?
Absolute beginner
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Käigukast toetub ikka vist rohkem sellele talale. Tiivad eemaldad punktide läbipuurimise teel või relakaga.
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Kui selle käigukasti kinnituse maha võtad siis vajub mootor vastu tulemüüri. Vanad tagatiivad võetakse ära kas meisli või ketaslõikuriga.Spido tross tõesti nii kinni?Katsu kullinokkadega see lahti keerata.Millega mootori maha tõstad?
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Trossile ei saa ligigi,see on seal nurga taga,eks paistab.
Mootori maha tõstmiseks ostan mingiaeg selle tõstuki mille riputad lakke ja siis väntad...
Mootori maha tõstmiseks ostan mingiaeg selle tõstuki mille riputad lakke ja siis väntad...
Absolute beginner
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
tegelikult on olemas spetsiaalne puur millega plekke eemaldatakse. kuna see tiib on kontakt keevitusega kinni lastud, siis see puur on selleks ideaalne. laseb ainult läbi esimese pleki, nii et tagumine plekk mis tiiba hoiab jääb terveks. kui kontakt läbi puuritud, siis lööd meisli kontakti äärest kahe pleki vahele. omal tegin nii ja kõik laabus sujuvalt!
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Täna lükkasin esimest korda peale toomist üldse masina garaasist välja,oli vaja teist pidi ajada,lükkasin ka masina korraks õue päiksekätte,et ta ei arvaks et surebki selle garaasis
Ning siis läks tööks:
Mingil põhjusel ma unustasin käigukastist õli välja lasta,ning seda tilkus kardaani august maha,
sain õnneks kaltsu alla.
Nüüd on autost alles vaid kere ja sillad+juhitool.
Keegi soovitab mõnda kohta kust saaks plekki osta?Vaja oleks mingisugust mis sobiks pagasniku põhjaks,küttepaagist vasakule ning paremale poole,sinna alla jääks siis veel poolraamid,tulevikus...
Ning siis läks tööks:
Mingil põhjusel ma unustasin käigukastist õli välja lasta,ning seda tilkus kardaani august maha,
sain õnneks kaltsu alla.
Nüüd on autost alles vaid kere ja sillad+juhitool.
Keegi soovitab mõnda kohta kust saaks plekki osta?Vaja oleks mingisugust mis sobiks pagasniku põhjaks,küttepaagist vasakule ning paremale poole,sinna alla jääks siis veel poolraamid,tulevikus...
Absolute beginner