mure 2140 mootori tööga !
mure 2140 mootori tööga !
külmalt käivitub mootor koheselt,tühikäik ja asjad kõik ideaalsed,sõidad 10km maha sureb auto välja,temperatuur ja asjad kõik normis.peale välja suremist mootor ei käivitu,toore klapp lõpuni välja ja pikalt pikalt käiates veab ennast tööle,süüde märkide järgi paigas ja karpa kohta kah nagu nuriseda ei saaks,loe ei tõmba hinge kinni ega uputa üle!
Kellegil sarnaseid näitusi old ?
Kellegil sarnaseid näitusi old ?
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: mure 2140 mootori tööga !
Kuidagi sarnane sellele, et bensiinipumba membraan äkitse jukerdab.Kui pragu sees või väljaveninud sisu, siis jätkubki ainult nii kauaks kütust,et alguses käivituda ja veidike sõita, et siis jääb nagu lahjaks see pumpamine tal.Ei jõua vajadused ära toita.Aga mosse puhul võib ka niiöelda olla veel muid mõistatusi varuks olla
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- stupiduser
- Postitusi: 84
- Liitunud: 09 Mär 2009 13:08
Re: mure 2140 mootori tööga !
Jagaja.
Jagaja soojeneb 10 km-ga piisavalt üles, et selles olev vesi aurustub ja viskab kaane märjaks.
Alternatiivne "raviviis" oleks mõned minutid lihtsalt seista lasta...
Minu kogemusele tuginev teooria siis selline
Jagaja soojeneb 10 km-ga piisavalt üles, et selles olev vesi aurustub ja viskab kaane märjaks.
Alternatiivne "raviviis" oleks mõned minutid lihtsalt seista lasta...
Minu kogemusele tuginev teooria siis selline
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: mure 2140 mootori tööga !
Jah ka niiskus on 1 selline faktor mis teeb liiga, kuid tavaliselt on nii, et kui jagaja kaas on niiske seest poolt ,siis külmkäivitus on ka tavaliselt nutune.Poes müüdaval niiskuse eemaldus spreid.Ise olen kasutanud, aga kui see puudu siis kuiv lapp on kõvaks abiks või isegi tavaline salvrätt,mis imab niiskust.stupiduser kirjutas:Jagaja.
Jagaja soojeneb 10 km-ga piisavalt üles, et selles olev vesi aurustub ja viskab kaane märjaks.
Alternatiivne "raviviis" oleks mõned minutid lihtsalt seista lasta...
Minu kogemusele tuginev teooria siis selline
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: mure 2140 mootori tööga !
jagajas vesi aurustub??????? ei jõua kohale. teema rohkem kütuses. paagi võtjast kuni karbussini kõik korralikult puhtaks, parem teha sooja ilmaga, jäätükk muidu suruõhuga välja ei tule.
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: mure 2140 mootori tööga !
Soovitan ka uusi küünlaid proovida.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: mure 2140 mootori tööga !
Tropp. Tropp võib olla paagis ja jalutada. Teine viga mis Mossel on, kui on veetud raskeid koormaid ja bensiinipaak lössis. Nimelt surub raskus võtjatoru vastu paagi põhja ja toimib nagu augulöömistorn. See ketas võib ummistada toru. Kuna võtjatorul on vaskvõrk külges,et koos kütusega ei tuleks bensiinipumba poole sodi. Vanal ajal veeti kanistritega kütust ja see ei pruukinud puhas kraam olla. Ikka mingit sodi pudenes sisse. Olen eluaeg pidanud vaidlema igasuguste tarkadega,kes raiuvad,et neil paak puhas. Olen siis neile öelnud ,"Eks n....ge edasi".....kui minu juttu ei usu.Mul targemat teha,kui vaielda...
Paak peab puhas olema. Seal võib jalutada mingi sodi,mis asja ära ummistab. Samuti soovitan kõik torustiku üle vaadata,ka voolikud. Kuskil võib torustikus pragu olla ja sealt võib lisaõhku saada. Samuti võib tegu olla ka jäätükiga,kes seda täpselt teab. Vea ülesleidmine ongi kunst...kui keegi ette ütleks,mis viga,küll siis remont lihtne.... Jõudu!
Paak peab puhas olema. Seal võib jalutada mingi sodi,mis asja ära ummistab. Samuti soovitan kõik torustiku üle vaadata,ka voolikud. Kuskil võib torustikus pragu olla ja sealt võib lisaõhku saada. Samuti võib tegu olla ka jäätükiga,kes seda täpselt teab. Vea ülesleidmine ongi kunst...kui keegi ette ütleks,mis viga,küll siis remont lihtne.... Jõudu!
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: mure 2140 mootori tööga !
Talupoja kirjeldatud viga on väga lihtne tuvastada. Keerad kapoti all oleva pensupumpa mineva vooliku lahti ning pistad väikse kanku bensiiniga kapoti alla, voolik sisse, nii et pump võtab bensiini kankust. Kui kõik töötab nii nagu peab, siis jah viga kas torustikus või paagis. See sõel, mis paagis, kipub samuti ummistuma. Mina olen selle kõigilt oma mossedelt alati eemaldanud.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: mure 2140 mootori tööga !
Endal oli ka sarnane brobleem kunagi ja tükk aega sai möllatud enne kui aru sain milles asi,nimelt pagassis oli piisavalt kola mis surus kütte vooliku peale :D
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: mure 2140 mootori tööga !
Minul oli kunagi sarnase probleemi lahenduseks isoleerteibi tüki eemaldamine bensiinitorustikust
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!