Milleks üldse kasutada sellist s*** (kvaliteediga) asju? Nimelt toopärast et hinna-kvaliteedi suhe on paigas ja kui leida sobivates tolerantsides toorikud, siis ei pea minema kallite läänekate teedpidi. (Leidsin kogu komplekti a la 60 euri eest)
Aga üldiselt on nõndapidi et peale Liidu kokkuvarisemist on kasutusele võetud nii paljugi uusi materiale ja tehnoloogiad.
Ehk siis saaks ju lahendada selle forsseerimise läbinud mootori niivõrd tavalised ülekuumenemisprobleemid, saalede söömise probleemi, jõuetuse.
Üldiselt räägin laialt, mis huvitavad ideed on tekkinud (Ei, seltsimehed,ärge rutake hukkamõistmisega! See teema vajaks sügavamat lahkamist):
1) Nagu olen aru saanud, kummitab suurendatud töömahuga mootorit jahutusprobleemid (a la kaane kanaleid keevitatakse väiksemaks; suurem hülss vähendab jahutussärgi ruumala)-
Enda poolt pakutavad lahendused (lihtsuse järjekorras): veepumba rihmaratas vahetada väiksema vastu (pöörleb kiiremini); panna asisem radiaator ja el. vent; katta pordid,väljalaske kollektor (seest ikka), klapi taldrikud ja kolb keraamilise kattega, mis juhib halvemini soojust kui Al sulam. (Ehk siis kuumust läheb vähem kaande ja rohkem surutakse seda väljalaskesse, Eestis tegija olemas).
2) Saaled kadusid arvatavasti liigraskete ja tasakaalustamata kolbide tõttu või õlirõhu vähesuse tõttu. Lahendus- reduktsioonklapist "peale keerata",kasutada tänapäevast korraliku õli (miks mitte ka XADOt paar tuupi

4) Jõuetuse vastu aitaks korralik portimine, normaalse toitesüsteemi kasutamine (Korralikud Weberid, tsikli karpad või ITBd), suuremad ja asisemad klapid koos nukaga.
Suurim komistuskivi on vist aga siiski kaanetihend. Ei oska täpselt öelda, aga tundub et Eestimaa ainus tihenditegija on hr Kuul (suht põhjalik googeldus), kuigi ei oska midagi pajatada...
Kõik mis jääb väntvõllist tahapoole on juba teine teema

Üldiselt, avaldage arvamust, arutlusi, emotsioone.
Edit: Mul on enda pärast häbi, sarnane (küll aastatetagune) teema on olemas
