AZLK 21406 1988 tafi

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Suletud
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 21406 1988 tafi

Postitus Postitas moskiito »

no fakt on see et süüdistada tuleb seda isikut kes mootorit kokku pani aga mitte müüat ja ostjat. praeguste juttude põhjal järeldan et kokkumonteeria tegi ületagumiku tööd.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 380
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: AZLK 21406 1988 tafi

Postitus Postitas mario »

karm lugu poisid, ärge päris üksteise kõri kallale minge :D
Eks ta ole jah, et risk on alati, ainult et vahendaja ei viitsi kunagi kontrollida, mida vahendab ja ostja on tavaliselt oskamatu/kogenematu (mida siinkohal ilmselt ei saa väita)...
Õnneks ei kao müüja kohe ära, vaid suhtleb, hea seegi. Tuttav otsis ka omale terve kaanega diiselmootorit, leidis ühe odava mootori, mis väidetavalt oli ka lahti-kokku käinud, et viga likvideerida, siis müügi käigus hind tõusis, kuna olevat veel huvilisi, sõber siis ikka maksis raha ära, vedas mootori koju ja kui käivitama hakkas, selgus, et kolvid kinni. Kadus müüja, kadus raha, jäi ainult hunnik utiili. Õnneks seltsimehed sinised leidsid kodaniku üles ja sakutasid veidi.

Tafi, kas tekkinud vigu annab likvideerida, või hetkel veel vihaga auto juurde ei lähe? :)
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 21406 1988 tafi

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Tegijal juhtub. Kui ei tee ,siis ei juhtu üldse mitte midagi.
Olen ise ka teinud kap-remonti ja ka klapid kõveraks lasknud. Ja ainult sellepärast,et hammasrataste märgid ei klappinud. Üritasin panna ühe hamba võrra teisele poole ,kuid ikka lõi kõveraks. Selline remont üldse,et kui mootor koos ja ei testi,võib asi kehvasti minna. Tulemust ju keegi ei tea. Muidugi see jutt,et kap.rem. mootor,see kõlab ju ahvatlevalt.....
Mina ei usalda ühtegi sellist asja ennem,kui ei ole asja käsitsi ringi ajanud ja need asjad üle kontrollinud,mida annab. Samas kaua seisnud asi läheb ise hapuks. Näiteks avatud klapp võib lihtsalt rooste minna ja ei olegi muud vaja. Survet pole. Kuigi asi uus ja remonditud. On olnud 20 või rohkem aastat seisnud Pobi mootoriga tegemist,mis tuliuus... No uus võib ju olla,kuid lahja...
Sai asjad üle käidud ja ka korralikult mootor tööle. Oma küüneviha tuleb ikka igale asjale külge panna,siis saab hea asja.
Niipalju veel,et kui mootorile on remonti tehtud,ei maksa kohe häid tulemusi loota. Näiteks,kui üle 100 tuh. sõitnud mootorile on pandud uued kolvirõngad,ei tööta need kohe sisse. Tuleb ikka mitu head tuhandet sõita ja alles siis töötavad rõngad sisse. Vahepeal muidugi kulub õli ja remondimees tehakse maatasa.....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Arvos
Postitusi: 3
Liitunud: 20 Mär 2011 03:15

Re: AZLK 21406 1988 tafi

Postitus Postitas Arvos »

lowrider kirjutas:... kõik sai õliga kokku pandud aastad tagasi milla ta kompelteeriti.
Tere.
Tuli meelde ühe autoremondi mehe jutt kuidas ta oli teinud mootorile tellimustööna kapremondi. Andis mootori kätte, omanik aga suunas mootori garaazi kanalisse õiget aega ootama. Paari aasta pärast läkski vaja ja tõstis mootori autole peale. Mootor aga oli kinni. Aus remondimees garantiitööna võttis mootori laiali ja pani uuesti kokku. Eks garaazi kanal on omajagu niiske ka ja nii see mootor kinni jäigi. Remontija pani küll õli igale poole kenasti vahele aga omanik ei maininud talle ka mitte, et mootor kohe töösse ei lähe. Oleks öelnud, oleks rohkem õli uputanud. Kumbki polnud süüdi, halvad asjaolud lihtsalt. Tegu oli küll VAZ mootoriga aga ega vahet pole. Arvatavasti oli ka antud kurvas loos roll pikas seisuajas.
Õnnetule autoomanikule: Ära heida meelt, juhtub hullematki! Ma tean muidugi, mida sa tunned.
Kasutaja avatar
tafi
Postitusi: 278
Liitunud: 13 Okt 2009 19:26

Re: AZLK 21406 1988 tafi

Postitus Postitas tafi »

Täna sai suure vihaga uus mootor koostatud ja peal ka kõik juba.sai vist täitsa hea.Homme peak tule torru saama: Pilt
Tel 55627664
Kasutaja avatar
wolfe
Postitusi: 160
Liitunud: 04 Veebr 2009 22:15
Asukoht: Viimsi

Re: AZLK 21406 1988 tafi

Postitus Postitas wolfe »

Tubli , põhiline et alla ei anna :beer See on Eestlastele omane jonnakus , kui sitast saia ei saa siis teen krt pulmatordi . Külma rahu
Moskvich - puhas remondirõõm :D
Kasutaja avatar
tafi
Postitusi: 278
Liitunud: 13 Okt 2009 19:26

Re: AZLK 21406 1988 tafi

Postitus Postitas tafi »

TÖÖTAB! Käib väga hästi :rokib Nüüd nipet-näpet veel siis saab jälle "kähku" sõita ja kevadet nautida :lol
Tel 55627664
risto626
Postitusi: 193
Liitunud: 02 Veebr 2009 22:21
Asukoht: Ida-Viru

Re: AZLK 21406 1988 tafi

Postitus Postitas risto626 »

:rokib
Kasutaja avatar
tafi
Postitusi: 278
Liitunud: 13 Okt 2009 19:26

Re: AZLK 21406 1988 tafi

Postitus Postitas tafi »

Täna sai ka esimene sõit tehtud.Väga mõus oli ikka üle pika aja sõita :auto Sai ka esimest otsa madaldatud.Amorte ära keerates juhtus ka selline asi,et alumise õõtsa küljes olevad kinnitused kõik keerasin pooleks amordi omad ,milleks ma olin juba valmis :D Ega ei olnud midagi,puurisin vanad otsad välja,uued poldid sisse ja keevitusega punktid peale.Järgmiseks lähevad alla arvatavasti Lada amordid. Pilt
Tel 55627664
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: AZLK 21406 1988 tafi

Postitus Postitas indrek06 »

Mitu keerdu vedrudelt maha lõikasid? :) Päris kena näeb välja muidu.
AZLK 2140, 1978
Suletud