Arutleks Gaz 24 hülssidest ja kolbidest.

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Kasutaja avatar
Kombimiis
Postitusi: 185
Liitunud: 05 Veebr 2009 19:56

Re: Arutleks Gaz 24 hülssidest ja kolbidest.

Postitus Postitas Kombimiis »

Jah, ma olen teadlik ka tsiklikarpadest ja horisontaalsetestest-vertikaalsetest. Lihtsalt programmajust on kergem minna edasi tubo või kasvõi kompressori teed.
Aga ootame konstrukiivset lähenemist antud teemale või on helgemad pead nii inaktiivsed?
Kasutaja avatar
hannes24
Postitusi: 274
Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Asukoht: Kirepi

Re: Arutleks Gaz 24 hülssidest ja kolbidest.

Postitus Postitas hannes24 »

Kombimiis kirjutas:Jah, ma olen teadlik ka tsiklikarpadest ja horisontaalsetestest-vertikaalsetest. Lihtsalt programmajust on kergem minna edasi tubo või kasvõi kompressori teed.
Aga ootame konstrukiivset lähenemist antud teemale või on helgemad pead nii inaktiivsed?

mul nt ongi plaanis ära turbotada, siiamaani pole väga kalliks asi veel läinudm pmast on kõik tükid peale progeaju olemas, viimane ongi tõonäoliselt kõige kallim asi selle aretuse juures, ülejäänud kola on ca 60eur maksma läinud. MS aju läheb ca 225eur juurde+kokkujootmine. Samas ma arvan, et lihtsas tänavasõiduseades ei juhtu kolbidega midagi, kui süüde paigas jne. Mosse surveaste on turbo jaoks ideaalne :D aga see jah lihtne arvamus kuna reaalsed kogemused puuduvad. Muidugi pole väga keeruline plokki õlipihustid paigaldada, saaks kolvi põhja lisajahutust.
"ONU HEINO RALLITIIM"
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Arutleks Gaz 24 hülssidest ja kolbidest.

Postitus Postitas MAZ »

Ma ka kunagi tõstatasin seda teemat GAZ 24 hülsid 412 mootori sisse aga siis laideti idee maha(mitme kasutaja poolt),samas tean nüüd 2 mootorit,mis isegi töötavad sellise kombineeritud süsteemiga. Kahjuks on ühe sellise mootori koostaja tänaseks juba lahkunud meie seast(kõrgest vanusest tingituna) aga teine mees,kes neid tegi täitsa elab. Lähen tema juurest ilmselt kunagi läbi ja uurin,mis ta seal täpsemalt tegi.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
Kombimiis
Postitusi: 185
Liitunud: 05 Veebr 2009 19:56

Re: Arutleks Gaz 24 hülssidest ja kolbidest.

Postitus Postitas Kombimiis »

Megasquirti ihaldan samuti juba aastaid :D Motorcrafti süüdet hakkad kasutama?
Kõik vajalikud tööd on Singurindi raamatus olemas. Aa ja muide, there's no replacement for displacement ;)

Huvitav, kui kepsusilma töödeldakse suuremaks, kas siis oleks vaja teha uuesti a la tsementiitimine (või ükskõik milline pinnatöötlus).
Kasutaja avatar
hannes24
Postitusi: 274
Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Asukoht: Kirepi

Re: Arutleks Gaz 24 hülssidest ja kolbidest.

Postitus Postitas hannes24 »

Kombimiis kirjutas:Megasquirti ihaldan samuti juba aastaid :D Motorcrafti süüdet hakkad kasutama?
Kõik vajalikud tööd on Singurindi raamatus olemas. Aa ja muide, there's no replacement for displacement ;)

Huvitav, kui kepsusilma töödeldakse suuremaks, kas siis oleks vaja teha uuesti a la tsementiitimine (või ükskõik milline pinnatöötlus).
esialgu läheb rekordi pritsung, eks tulevikus aretab edasi.
"ONU HEINO RALLITIIM"
iisak
Postitusi: 122
Liitunud: 05 Veebr 2009 17:41
Asukoht: Tallinn

Re: Arutleks Gaz 24 hülssidest ja kolbidest.

Postitus Postitas iisak »

Kombimiis kirjutas: Huvitav, kui kepsusilma töödeldakse suuremaks, kas siis oleks vaja teha uuesti a la tsementiitimine (või ükskõik milline pinnatöötlus).
Oleneb palju sa juurde haugata tahad? 1-2mm ehk pole asi uuesti töötlemist väärt...
Kasutaja avatar
Kombimiis
Postitusi: 185
Liitunud: 05 Veebr 2009 19:56

Re: Arutleks Gaz 24 hülssidest ja kolbidest.

Postitus Postitas Kombimiis »

See plaan on ausaltöeldes surnult sündinud. Nimelt puudub LE-Jetronicul lambda juhtimine, mis võib tunduda boonusena, KUID lõppude-lõpuks on raharaisk või entusiastile entry level pool-EFI maailmasse.
Kui aju vaja, või tühikäiguklappi või küttelatti mõne pihustiga, siis andke teada. Manuaal on samuti PDFina olemas. Väike teaser...
http://www.volvoclub.org.uk/tech/fuel_i ... System.pdf

Samas Sassi mõttel on jumet- kasutagem kõigest hülsse ja kolbidest võtaks midagi modernsemat.
Kasutaja avatar
hannes24
Postitusi: 274
Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Asukoht: Kirepi

Re: Arutleks Gaz 24 hülssidest ja kolbidest.

Postitus Postitas hannes24 »

Kombimiis kirjutas:See plaan on ausaltöeldes surnult sündinud. Nimelt puudub LE-Jetronicul lambda juhtimine, mis võib tunduda boonusena, KUID lõppude-lõpuks on raharaisk või entusiastile entry level pool-EFI maailmasse.
Kui aju vaja, või tühikäiguklappi või küttelatti mõne pihustiga, siis andke teada. Manuaal on samuti PDFina olemas. Väike teaser...
http://www.volvoclub.org.uk/tech/fuel_i ... System.pdf

Samas Sassi mõttel on jumet- kasutagem kõigest hülsse ja kolbidest võtaks midagi modernsemat.

aga miks mitte originaal hülsi sisse mingi teine tugevam kolb, sepis kepsud jne+ turbo või kompressor või mõlemad.
"ONU HEINO RALLITIIM"
Kasutaja avatar
hannes24
Postitusi: 274
Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Asukoht: Kirepi

Re: Arutleks Gaz 24 hülssidest ja kolbidest.

Postitus Postitas hannes24 »

volvo turboka silindri läbimõõt on 83mm. B5244T3 näiteks
"ONU HEINO RALLITIIM"
Kasutaja avatar
hannes24
Postitusi: 274
Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Asukoht: Kirepi

Re: Arutleks Gaz 24 hülssidest ja kolbidest.

Postitus Postitas hannes24 »

hannes24 kirjutas:volvo turboka silindri läbimõõt on 83mm. B5244T3 näiteks
keegi võiks siia kirjutada 412 kolvi kõik mõõdud, pikkused, silma läbimõõt jne.
"ONU HEINO RALLITIIM"
Vasta