viirusboy kirjutas:Kojameeste värgi eemaldamine on nuss töö, tean, aga lohutan sind sellega et nende paigaldamine on veel nussim
Läks jah natuke mõtlemist ennem kui ma selle ühe liigutusega maha sain Aga polnud hullu midagi. Siis läheb jamaks kui ma mootori ära vahetan ja endiselt see näkku panema hakkab...Veel üritan homme kätte saada originaalmakki, töökorras täitsa teine
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
viirusboy kirjutas:Kojameeste värgi eemaldamine on nuss töö, tean, aga lohutan sind sellega et nende paigaldamine on veel nussim
Läks jah natuke mõtlemist ennem kui ma selle ühe liigutusega maha sain Aga polnud hullu midagi. Siis läheb jamaks kui ma mootori ära vahetan ja endiselt see näkku panema hakkab...Veel üritan homme kätte saada originaalmakki, töökorras täitsa teine
Viga pole mootoris vaid selles ümmarguses junnis mille kõljes mootor on, seal sees on see plastikhammasratas, keera see pool pööret edasi, aga varraste polt lase lahti ja eemalda.. Pärast pane uuesti kinni tagasi.. Korras
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kogu kojameeste süsteem vahetatud, armatuur oma kohale tagasi pandud ning lõpuks jäävadki kojamehed ettenähtud kohas seisma. Nüüd on jäänud veel teha korda esipidurid, vahetada vaakumvõimendi, vahetada starter ning massilüliti.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Täna sai vahetatud siis vaakumvõimendi, ning üle vaadatud üks support, mis lekkis. Käivitamisel vajus ainult ampermeeter armatuuri sees viltu Ja omal jõul endiselt käima ei lähe. Homme üritaks pidurid ära õhutada.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kallasin oma ühele blokikaanele kinniste klappidega diiselkütust peale ning peale tunniajast seismist oli neljanda silindri väljalaske kanal niiske, seega see klapp ei pea?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
stern100 kirjutas:Kallasin oma ühele blokikaanele kinniste klappidega diiselkütust peale ning peale tunniajast seismist oli neljanda silindri väljalaske kanal niiske, seega see klapp ei pea?
jup, täiesti õige. Klapp vajab sooveldamist, parimal juhul. halvimal juhul freesimist ja sooveldamist.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
stern100 kirjutas:Kallasin oma ühele blokikaanele kinniste klappidega diiselkütust peale ning peale tunniajast seismist oli neljanda silindri väljalaske kanal niiske, seega see klapp ei pea?
jup, täiesti õige. Klapp vajab sooveldamist, parimal juhul. halvimal juhul freesimist ja sooveldamist.
Ei,siis kui sa kohe valad põlemiskambrisse vedeliku peab kohe hakkama,avadest vedelikku tulema.
Kui sa soveldama hakkad,siis sovelda klapid klapipesadele tihedaks.
stern100 kirjutas:Kallasin oma ühele blokikaanele kinniste klappidega diiselkütust peale ning peale tunniajast seismist oli neljanda silindri väljalaske kanal niiske, seega see klapp ei pea?
jup, täiesti õige. Klapp vajab sooveldamist, parimal juhul. halvimal juhul freesimist ja sooveldamist.
Ei,siis kui sa kohe valad põlemiskambrisse vedeliku peab kohe hakkama,avadest vedelikku tulema.
Kui sa soveldama hakkad,siis sovelda klapid klapipesadele tihedaks.
Selline nähtus tähendab et klapp ei pea. Antud silindris oli survet ka natuke üle 2. Mootorit avades selgus ka lisaks et rõngad kinni.
Selline vaatepilt on siis klapis endas, kui kolle august pilti teha.
Klapp vajab sooveldamist. Suurendusklaasiga jälgi et ei oleks pragusid klapi äärel. Kui on, pole sooveldamisest suurt kasu ja tuleb panna uus/teine klapp, mis tuleb omakorda ikkagi sooveldada. Niiet sellest tööst sa ei pääse. Pastat müüakse ntx tradilos, mingi 50 eeku oli purk vist.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.