Mure pidurite õhutamisel...
Mure pidurite õhutamisel...
Teen siia ka teema, kuna äkki keegi targem tuleb ja aitab ära teha meil endal mõistus otsas....
panen moskvits liiga aadressi kuna ei viitsi jälle välja kirjutada lihtsam sealt lugeda
http://foorum.mosseliiga.ee/index.php?a ... topic=5946
panen moskvits liiga aadressi kuna ei viitsi jälle välja kirjutada lihtsam sealt lugeda
http://foorum.mosseliiga.ee/index.php?a ... topic=5946
Re: Mure pidurite õhutamisel...
Mis asi see põllumajanduslik vedelik oli?Muideks BSK või NEVA-le ei tohi DOT4 juurde lisada kuna tekivad klimbid ja mansetid/tihendid kaotavad oma kuju ja hakkavad varem või hiljem läbi laskma.Sellepärast tuleks kogu süsteem uut marki pidurivedelikuga läbi pesta.Ilmselt sul seal kuskil ikka õhk sees ja muud üle ei jää kui varuda mõnuga pidurivedelikku.Ikka mingi üle paari liitri ja muudkui õhutada.Mosse ühel pidurisadulal 3 õhutusniplit ka minu mäletamist mööda, nii,et annab neid õhutada.Krt teab millisest kõigepealt pihta hakata ja millisega lõpetada.
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Re: Mure pidurite õhutamisel...
Olin abis selle mosu pidurite õhutamisel.Kogu süsteemis sees PSK.Kuna survet täielikult üles ei saanud siis mingi kotermann seal sees ikkagi on.Lekkeid ega vigaseid töösilindreid ei tuvastanud.Hetkel jääb kahtlus ikkagi kas kapoti all olevale regulaatorile vms.Õhtutatud sai mõnuga ja igast versioonidega.Ennemgi piduritega jamanud ja sellist probleemi pole nagu varem ette tulnud seega vaja asjale teistmoodi läheneda.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: Mure pidurite õhutamisel...
regulaator ikka tagasilla küljes. aga muidu pidi jah sedasi olema, et kui regulaator pees, siis tagumised nõrgad.
Re: Mure pidurite õhutamisel...
Nevat ja DOT-4 võib omavahel segada, aga kumbagi neist ei tohi kasutada koos PSK või BSK-ga.
Re: Mure pidurite õhutamisel...
Tagasilla rõhuregulaator üldse mängust väljas aga see kapotialune regulaator või midaiganes teda ei nimetatta,tollel sai kolb alla lükatud ja märgutuluke kustutatud,aga jebida võib too sellegi poolest.Samas ei aidanud ka tolle junni vahetus nii,et jah.....risto626 kirjutas:regulaator ikka tagasilla küljes. aga muidu pidi jah sedasi olema, et kui regulaator pees, siis tagumised nõrgad.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: Mure pidurite õhutamisel...
Ilmselt mõeldakse kapoti all asetsevat "ämblikut" regulaatori asemel
jah õigus Nevat ja DOT4 võib omavahel segada.
jah õigus Nevat ja DOT4 võib omavahel segada.
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
- partnermosse
- Postitusi: 1582
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Mure pidurite õhutamisel...
Punases ringis olevat asja saab töökorda nii, et peale õhutamist tuleb õrnalt piduri pedaali vajutada ja mingi hetk tuluke kustub -kui ei kustu siis vaja teist õhutus niplit avada ja samuti õhutuse viimasel etapil õrnal vajutada ja kui kustub tuluke, siis ka õhutusnippel sulgeda ja asi ongi tehtud.Kui tuluke põlema jääb, siis pidurid ei tööta täies mahus !!!
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Mure pidurite õhutamisel...
Milline see õhutusnippel sellel ämblikul on? Mul ka punane tuli põleb armatuuris ja kahtlustan seda vidinat.partnermosse kirjutas:Punases ringis olevat asja saab töökorda nii, et peale õhutamist tuleb õrnalt piduri pedaali vajutada ja mingi hetk tuluke kustub -kui ei kustu siis vaja teist õhutus niplit avada ja samuti õhutuse viimasel etapil õrnal vajutada ja kui kustub tuluke, siis ka õhutusnippel sulgeda ja asi ongi tehtud.Kui tuluke põlema jääb, siis pidurid ei tööta täies mahus !!!
Re: Mure pidurite õhutamisel...
Sain aru,et vedelikku tuleb ühest ajamist natuke välja lasta ja seda tehakse rataste juures olevatest õhutusniplite kaudu. Omal tuleb ka see töö ette võtta nii et kõik info teretulnud.kaupov kirjutas:Milline see õhutusnippel sellel ämblikul on? Mul ka punane tuli põleb armatuuris ja kahtlustan seda vidinat.partnermosse kirjutas:Punases ringis olevat asja saab töökorda nii, et peale õhutamist tuleb õrnalt piduri pedaali vajutada ja mingi hetk tuluke kustub -kui ei kustu siis vaja teist õhutus niplit avada ja samuti õhutuse viimasel etapil õrnal vajutada ja kui kustub tuluke, siis ka õhutusnippel sulgeda ja asi ongi tehtud.Kui tuluke põlema jääb, siis pidurid ei tööta täies mahus !!!
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429