Kui tehasetoon siis saab.SanderV kirjutas:yle värvitud auto eest saab musta nrit v?
IZ 412 1984 MaxL
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 1984 MaxL
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 1984 MaxL
Must number ei ole küll minu unistuseks ja nii uuele autole ei ole seda võimalik ka saada. Loomulikult saab musta numri ka ülevärvitud auto, tegelikkuses on need nõuded üsna madalad.
Re: IZ 412 1984 MaxL
panin pildil midagi t2hele... ega see mosse pole kärdlas HK Rentis värvitud?
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: IZ 412 1984 MaxL
Paljalt ülevärvimise eest musta nummert ei saa. Auto peab esiteks olema saanud nii vanaks,et sobib vanasõidukiks. Keegi aga ei keela teha nooremat masinat korda! Küll aeg pikkamööda järgi jõuab........ Teiseks peab olema teatud protsendi jagu originaal. Kolmandaks üldse viisakas ja viks välja nägema. Selleks et musta nr. saada,tuleb ikka palju vaeva näha. Auto küljes ei tohi olla selliseid asju,mida selle mudeli juures pole kasutatud. Näiteks kui autosse on topitud sixi istmed jne... Eks kui kõhutunne ütleb,et auto nii heas korras ja originaalne,siis tuleb pädevad hindajad üles otsida. Need härrased vaatavad masina üle ja kui protsent,vanus ja muud asjad klapivad,oledki musta numbri mees.Ja kui isegi ei saa,on võimalus teha vigade parandus!! Muidugi ennem peaks ikka kohalike spetsialistidega konsulteerima. Kunagi ei tasu lootust kaotada,eesmärgi poole tuleb liikuda,siis asi õnnestub. Igal juhul Jõudu!SanderV kirjutas:yle värvitud auto eest saab musta nrit v?
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: IZ 412 1984 MaxL
musti numbreid nii kerge pole ka ikka saada, kui auto on "noor" (alates 35 aastat) siis peab olema vähemalt 95% originaal ja välja nägema paremini kui tehasest tulnud:
Nõuded: 1) vanasõiduki vastavus originaalsusele:
a) valmistamisajaga enne 01.01.1930. a – vähemalt 70% ulatuses;
b) valmistamisajaga alates 01.01.1930. a kuni 31.12.1945. a – vähemalt 75% ulatuses;
c) valmistamisajaga alates 01.01.1946. a kuni 31.12.1960. a – vähemalt 85% ulatuses;
d) valmistamisajaga alates 01.01.1961. a kuni 31.12.1970. a – vähemalt 90% ulatuses;
e) valmistamisajaga alates 01.01.1970. a ja vähemalt 35 aastat tagasi – vähemalt 95% ulatuses;
2) originaalsuse hindamisel kontrollitakse sõiduki kere, pinnakatte, veermiku, mootori, jõuülekande, elektriseadmete, interjööri, varustuse ja muude osade vastavust originaalsusele;
3) originaalseks loetakse ka originaaliga äravahetamiseni sarnased detailid, seadmed, pinnakate ja muud osad;
4) sõiduki interjöör, istmed, lahtikäiv katus, polsterdus ning muud riide, naha või muu sarnase materjaliga kaetud detailid (sh plastdetailid) peavad olema terved ja puhtad;
5) sõiduki nähtaval välispinnal ei või olla korrosiooni ega pinnakatte kahjustusi.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZ 412 1984 MaxL
oeh jah j2lle talupoeg tuleb ja mõtleb yle.. ma m6tlesin et kas ylev2rvitud auto eest saab enam? et kas ei pea originaal värv selle jaoks olema
Re: IZ 412 1984 MaxL
Huvitav, kui orginaalis 41 hambaga difri taldriku asemel on 35 hambaga taldrik, võtab see punkte maha? Minu meelest on kõige raskem salongi polstrite taastamine ja pragunematta plastikosade leidmine.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: IZ 412 1984 MaxL
No see on küll üle mõistuse kui sa musta numbri jaoks peaksid diffri laiali kiskuma...Manks kirjutas:Huvitav, kui orginaalis 41 hambaga difri taldriku asemel on 35 hambaga taldrik, võtab see punkte maha? Minu meelest on kõige raskem salongi polstrite taastamine ja pragunematta plastikosade leidmine.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: IZ 412 1984 MaxL
No mõtle ise. Kui asi nii karm oleks,et peab olema orig.värv,siis oleks meil ju ainult üks-kaks musta numbriga masinat... Kui ikka masin korralikult värvitud,annab asjale jumet. Muidugi on ettenähtud,et auto värv ei tohi olla vale. Näiteks mingi roosa ja pärlaga tehtud....Ma muidugi ei või väita,et sellist pole tehasest ka tulnud.... Aga kahtlane ikka küll....SanderV kirjutas:oeh jah j2lle talupoeg tuleb ja mõtleb yle.. ma m6tlesin et kas ylev2rvitud auto eest saab enam? et kas ei pea originaal värv selle jaoks olema
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: IZ 412 1984 MaxL
need nõuded on tegelikkuses ikka väga karmid. Üks Volgamees jäi ilma, kuna kapoti all oli kasutatud tavalisi M8.8 ja M10 polte ja peaülekandel polnud võimalik tuvastada tehase tähist ning ülevärvitud kere toon ei vastanud tolle aastakäigu kataloogile (oli värvitud 2 aastat uuema mudeli tooniga. Mingid agad olid veel - rehvid erineva kulumisastmega, ühel ilukilbil oli süvend olnud teist tooni (kuda nad selle küll kätte said.. ) ja armatuuris osad detailid asendatud kooperatiivi omadega. Akuga saadi sedasi läbi, et vana kesta sisse pandi uus sisu. Välimus säilis ja tänapäevane sisu. Seda ei kontrollitud, mis akul kõhus on.
Jah, üle värvitud auto saab musta numbri, kui on toon õige aastakäigu oma ning koostiselt enamvähem sarnane. Muidugi suuremad plusspunktid toob ikka originaalvärv, olgugi ta kulunud või poleeritud.
Aitab teemavälisest..
Auto värv on ilus. Kui siia peale lasta nt. keskmise teraga lakki, siis hakkab see värv päikese käes kenasti sillerdama nagu uus Audi Audi porgand on enimkasutatud oranž üldse
Jätka samas vaimus!
Jah, üle värvitud auto saab musta numbri, kui on toon õige aastakäigu oma ning koostiselt enamvähem sarnane. Muidugi suuremad plusspunktid toob ikka originaalvärv, olgugi ta kulunud või poleeritud.
Aitab teemavälisest..
Auto värv on ilus. Kui siia peale lasta nt. keskmise teraga lakki, siis hakkab see värv päikese käes kenasti sillerdama nagu uus Audi Audi porgand on enimkasutatud oranž üldse
Jätka samas vaimus!