AZLK 408, AZLK 2140SL ,iz 412. randoA
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
AZLK 408, AZLK 2140SL ,iz 412. randoA
Tervitus!
Kaua aega olen seda foorumit lugenud, nüüd mõtlesin, et teen ka enda masinatest siia teema.Mossesi on mul kokku tegelikult kolm, kahest neist kirjutan.
Esimeseks mosseks on 412, vot nüüd ei oska öelda kas AZLK või MZMA.Igatahes tegu on paaristuledega mossega, st ees on neli tuld.
Auto jõudmise lugu minuni on selline:
Täpselt algust ei oska ma siia nüüd kirjutada aga proovin, lugu juhtus miskit aastaid 3-4 tagasi.Nimelt vend soovis osta mingit vene masinat, millega liikuda.Läänekatest oli tal väidetavalt kõrini.Siis silmas ta soovis müügil olevat 4 tulelist mosset.Hind oli tema jaoks ka küllaltki sobiv, vana raha järgi 5500krooni.
Vend läks autot vaatama, siis oli seal ka mingi teine tüüp, ostja.Siis läks muidugi enampakkumiseks.Vend omandas auto 5000 krooniga, kuna teisel tüübil oli 4000 eeku kaasa.
Mäletan väga hästi kui vend sellega maja ette saabus.Mulle väga meeldis paaristuledega mosse, ja kunagi lootsin ka endale samasuguse saada.
Vend sõitis mossega küllalti harva, igapäeva sõite tegi ta Jeep Grand Cherokeega, kui see aga liialt rahakotile liiga tegi siis pöörduti alati mosse poole, mis iga ilmaga ja igast asendist käivitus.
Talveks viis ta mosse maakoju, mosse seisis kurvalt terve talve seal, kevadel vend küll liikus sellega, need olid mosse viimased sõidud, kuna venna vanatehnika huvi kadus.
Mosse seisis suveni, vahel käisin mina seda ikka imetlemas.Igatahes ühel päeval tuli vennal soov mosse taas elustada.Mina olin sel päeval toas, kui kuulsin kohutavat pauku.
selgus, et mingi ime läbi oli mosse käigukasti korpus järgi andnud.
Samal ajal õnnestus mul lahti saada oma UAZ 452st, raha käes, küsisin vennalt kas too tahaks mosse mulle müüa,vastus oli jaatav, maksin ta ees 2000 kroonni, mis oli minuarust küllaltki palju mittesõitva auto eest.
Aga vähemalt omandasin selle, millest unistasin.
Käigukasti sain naabrimehelt, aga kasti vehatus venis ja venis ja venis.
Ühel päeval saigi see siis tehtud.
Hetkel olen olnud mina auto omanik miskit 2 aastat, kogu selle aja jooksul on mosu toimunud laitmatult.
Sügisese seisuga oli mosse sõitev, aga käivtumine oli kohutavalt halvenenud, käiata tuli meeletult enne kui elumärke näitas, muidu oli ikka poolest pöördest.
Hetkel seisab mosse vanas küünis, talvepuhkusel.Kevadel loodan ta sealt kätte saada ja taas käiituvaks ja sõitvaks teha.
Selline oli siis auto jõudmise lugu minuni.
Nüüd kirjutaks natuke autost.
Tehasest on auto välja tulnud 1969 aastal.Auto on väljast enam vähem orginaal, aga seest mitte, mootor on vahetatud 412 oma vastu, armatuur ja uksepolstrid on pärit iz 412lt, istmed on orginaalid.
Arvasin, et mosse kere on kõva kui kivi.Sel autol nii aga kahjuks polnud.aru sain ma sellest alles siis kui tungraud läbi karbi vajus.
Uksepostide alune koosneb roostest,karbid küllaltki läbi, juhipoolset põrandat on keevitatud,
Vahepeal oli mul mõte et võiks ju hakata teist tegema, aga suurimaks põhjuseks miks seda teha ei saa on korraliku keevituse puudumine.Elektood on muidu olemas aga vaevalt et sellega teha saab.
Ahjaa, auto on beez muidu.
Teisest autost kirjutaks ka siis natuke.
Ma ei tea kuidas, ma ei tea millal, aga isal õnnestus leida selline auto.Isa jutu järgi pidi see olema 407, aga kui mosu toodi, siis selgus et tegu hoopis pesuehtsa 408ga
Ka selle auto toomine on küllaltki hästi meeles.
See oli talveõhtu, kui isa helistas et mosse tuuakse täna ära, kell oli vist mingi 9, kui isa et mosse on juba Kuusalus, et läheks teeäärde vastu.
Vennaga läksime, nägime mosu tuli, oli, läks.Ühesõnaga pani mööda.Helistasin ruttu isale, ütlesin et helistaks mossemehele, et too seisma jääks.
Nägime veel kuidas mosse peatus.Ütlesin vennale et sõidaks sinna, aga too tõrkus kuna oli väikse õlle teinud kodus.
Ei jäänudki mul muud üle kui panin sinnapoole punuma, kus mosse seisis.Ütlesin mossemehele et olen see ja see, et sõitsite teeotsast mööda ja peab tagasipöörde tegema.
Lõpuks õnnestus auto siiski hoovi saada ja kõik paistis lilleline.
Järgmisel päeval õnnestus mosu ka mingil määral käima saada.Jamamist aga jätkus veelgi.Nimelt oli veesärgi külmakork ära roostetanud, nii et midagi polnud alles, oli natuke ainult tunda ääri.Õnneks õige kork oli akualuse sees.Seega kollektor maha, kork peale ja kollektorile uus tihend.
Nüüd ka natuke autost.
Ilmavalgust nägi 1966 aastal, plekist armatuur, ja siis see vahtplast ka seal peal, ma ei tea täpselt kuidas selle nimi on.
Oleks hetkel väga vaja veel armatuuri plastikuid, aga kindlasti pole ma ainus kel neid vaja.
Mosul on roolikäigud, orginaal mootor ja isegi õliradikas, kere on kõva, roostet väga pole, läbivat vähemalt.
Vahelduva eduga isegi sõitis suvel.
Hetkel koos teise mossega varju all.
Ütlen niipalju, et kindel plaan on too masin korda teha, kõik pulkadeks, liivapritsi ja muud vajalikud toimingud.Maksku mis maksab aga korda peab see auto saama!
Ilmselt suvel on plaan vaikselt selle tööga alustada, teen nii kuidas võimalik koolikõrvalt on.
Loodan siit foorumist abi saada, kui miskit ise ei oska.
Ärge pahandage kui mõne lolli küsimuse küsin, olen veel küllaltki noor(15)
Pildid on ka tulekul, aga nett on siinpool aeglane ja üleslaadimine võtab aega.
Pildid üritaks enne õhtut üles saada.
Pildid nüüd täitsa olemas, ei läinudki pool päea aega.
Siin 408st pildid:
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/sets/1125101
ja siin 412st pildid:
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/sets/1125085
Avaldage arvamust!
Kaua aega olen seda foorumit lugenud, nüüd mõtlesin, et teen ka enda masinatest siia teema.Mossesi on mul kokku tegelikult kolm, kahest neist kirjutan.
Esimeseks mosseks on 412, vot nüüd ei oska öelda kas AZLK või MZMA.Igatahes tegu on paaristuledega mossega, st ees on neli tuld.
Auto jõudmise lugu minuni on selline:
Täpselt algust ei oska ma siia nüüd kirjutada aga proovin, lugu juhtus miskit aastaid 3-4 tagasi.Nimelt vend soovis osta mingit vene masinat, millega liikuda.Läänekatest oli tal väidetavalt kõrini.Siis silmas ta soovis müügil olevat 4 tulelist mosset.Hind oli tema jaoks ka küllaltki sobiv, vana raha järgi 5500krooni.
Vend läks autot vaatama, siis oli seal ka mingi teine tüüp, ostja.Siis läks muidugi enampakkumiseks.Vend omandas auto 5000 krooniga, kuna teisel tüübil oli 4000 eeku kaasa.
Mäletan väga hästi kui vend sellega maja ette saabus.Mulle väga meeldis paaristuledega mosse, ja kunagi lootsin ka endale samasuguse saada.
Vend sõitis mossega küllalti harva, igapäeva sõite tegi ta Jeep Grand Cherokeega, kui see aga liialt rahakotile liiga tegi siis pöörduti alati mosse poole, mis iga ilmaga ja igast asendist käivitus.
Talveks viis ta mosse maakoju, mosse seisis kurvalt terve talve seal, kevadel vend küll liikus sellega, need olid mosse viimased sõidud, kuna venna vanatehnika huvi kadus.
Mosse seisis suveni, vahel käisin mina seda ikka imetlemas.Igatahes ühel päeval tuli vennal soov mosse taas elustada.Mina olin sel päeval toas, kui kuulsin kohutavat pauku.
selgus, et mingi ime läbi oli mosse käigukasti korpus järgi andnud.
Samal ajal õnnestus mul lahti saada oma UAZ 452st, raha käes, küsisin vennalt kas too tahaks mosse mulle müüa,vastus oli jaatav, maksin ta ees 2000 kroonni, mis oli minuarust küllaltki palju mittesõitva auto eest.
Aga vähemalt omandasin selle, millest unistasin.
Käigukasti sain naabrimehelt, aga kasti vehatus venis ja venis ja venis.
Ühel päeval saigi see siis tehtud.
Hetkel olen olnud mina auto omanik miskit 2 aastat, kogu selle aja jooksul on mosu toimunud laitmatult.
Sügisese seisuga oli mosse sõitev, aga käivtumine oli kohutavalt halvenenud, käiata tuli meeletult enne kui elumärke näitas, muidu oli ikka poolest pöördest.
Hetkel seisab mosse vanas küünis, talvepuhkusel.Kevadel loodan ta sealt kätte saada ja taas käiituvaks ja sõitvaks teha.
Selline oli siis auto jõudmise lugu minuni.
Nüüd kirjutaks natuke autost.
Tehasest on auto välja tulnud 1969 aastal.Auto on väljast enam vähem orginaal, aga seest mitte, mootor on vahetatud 412 oma vastu, armatuur ja uksepolstrid on pärit iz 412lt, istmed on orginaalid.
Arvasin, et mosse kere on kõva kui kivi.Sel autol nii aga kahjuks polnud.aru sain ma sellest alles siis kui tungraud läbi karbi vajus.
Uksepostide alune koosneb roostest,karbid küllaltki läbi, juhipoolset põrandat on keevitatud,
Vahepeal oli mul mõte et võiks ju hakata teist tegema, aga suurimaks põhjuseks miks seda teha ei saa on korraliku keevituse puudumine.Elektood on muidu olemas aga vaevalt et sellega teha saab.
Ahjaa, auto on beez muidu.
Teisest autost kirjutaks ka siis natuke.
Ma ei tea kuidas, ma ei tea millal, aga isal õnnestus leida selline auto.Isa jutu järgi pidi see olema 407, aga kui mosu toodi, siis selgus et tegu hoopis pesuehtsa 408ga
Ka selle auto toomine on küllaltki hästi meeles.
See oli talveõhtu, kui isa helistas et mosse tuuakse täna ära, kell oli vist mingi 9, kui isa et mosse on juba Kuusalus, et läheks teeäärde vastu.
Vennaga läksime, nägime mosu tuli, oli, läks.Ühesõnaga pani mööda.Helistasin ruttu isale, ütlesin et helistaks mossemehele, et too seisma jääks.
Nägime veel kuidas mosse peatus.Ütlesin vennale et sõidaks sinna, aga too tõrkus kuna oli väikse õlle teinud kodus.
Ei jäänudki mul muud üle kui panin sinnapoole punuma, kus mosse seisis.Ütlesin mossemehele et olen see ja see, et sõitsite teeotsast mööda ja peab tagasipöörde tegema.
Lõpuks õnnestus auto siiski hoovi saada ja kõik paistis lilleline.
Järgmisel päeval õnnestus mosu ka mingil määral käima saada.Jamamist aga jätkus veelgi.Nimelt oli veesärgi külmakork ära roostetanud, nii et midagi polnud alles, oli natuke ainult tunda ääri.Õnneks õige kork oli akualuse sees.Seega kollektor maha, kork peale ja kollektorile uus tihend.
Nüüd ka natuke autost.
Ilmavalgust nägi 1966 aastal, plekist armatuur, ja siis see vahtplast ka seal peal, ma ei tea täpselt kuidas selle nimi on.
Oleks hetkel väga vaja veel armatuuri plastikuid, aga kindlasti pole ma ainus kel neid vaja.
Mosul on roolikäigud, orginaal mootor ja isegi õliradikas, kere on kõva, roostet väga pole, läbivat vähemalt.
Vahelduva eduga isegi sõitis suvel.
Hetkel koos teise mossega varju all.
Ütlen niipalju, et kindel plaan on too masin korda teha, kõik pulkadeks, liivapritsi ja muud vajalikud toimingud.Maksku mis maksab aga korda peab see auto saama!
Ilmselt suvel on plaan vaikselt selle tööga alustada, teen nii kuidas võimalik koolikõrvalt on.
Loodan siit foorumist abi saada, kui miskit ise ei oska.
Ärge pahandage kui mõne lolli küsimuse küsin, olen veel küllaltki noor(15)
Pildid on ka tulekul, aga nett on siinpool aeglane ja üleslaadimine võtab aega.
Pildid üritaks enne õhtut üles saada.
Pildid nüüd täitsa olemas, ei läinudki pool päea aega.
Siin 408st pildid:
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/sets/1125101
ja siin 412st pildid:
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/sets/1125085
Avaldage arvamust!
Viimati muutis randoA, 06 Juul 2013 22:20, muudetud 11 korda kokku.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408 ja 412 randoA
Kenad mossed.. Jõudu ja jaksu ehitamisel.. Kui ma ka kunagi 15 olin,sis oli mosse üks ilus unistus, sul aga neid 2tk juba. Ma jõudsin sinnamaani alles 20 aastaselt..
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: AZLK 408 ja 412 randoA
Jõudu ja jaksu on nendega tõesti vaja.
Jamamist ikka on.Peale lume sulamist hakkan neid kahte taaselustama.
PS:mossesid siiski 3
Jamamist ikka on.Peale lume sulamist hakkan neid kahte taaselustama.
PS:mossesid siiski 3
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408 ja 412 randoA
Eile õhtul arutasin natuke isaga rohelise mosse saatust.Mul oli pisike plaan seda kevadel servast tegema hakata.
Rääkisin seda plaani ka isale ja jõudsime järeldusele, et see on hea mõte.
Seega roheline mosse läheb kevadel tegemisse.
Tahaks väga korralikult korda teha selle, musta numbri kandidaati vast ei saa.Üheks põhjuseks on suuremaks ehitatud akukast, aga kas see võib tulla takistuseks?
Järgmiseks talveks loodan jõuda niikaugele, et saaks auto külili, sillad alt ja hakata põhja alt tegema.
ja siis peaks kere liivapritsi viima?
Miskit muud lahendust vast ei ole.
PS:kui kellelgil on 408le kroomosi siis andke teada!
Rääkisin seda plaani ka isale ja jõudsime järeldusele, et see on hea mõte.
Seega roheline mosse läheb kevadel tegemisse.
Tahaks väga korralikult korda teha selle, musta numbri kandidaati vast ei saa.Üheks põhjuseks on suuremaks ehitatud akukast, aga kas see võib tulla takistuseks?
Järgmiseks talveks loodan jõuda niikaugele, et saaks auto külili, sillad alt ja hakata põhja alt tegema.
ja siis peaks kere liivapritsi viima?
Miskit muud lahendust vast ei ole.
PS:kui kellelgil on 408le kroomosi siis andke teada!
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408 ja 412, iž 412 randoA
Täna juhtus siis selline asi, et sain eeldavasti 1990 aasta Iž 412 omanikuks.
Nägin toda masinat seismas Kolga töökoja poe taga, töökoja hoovi peal, ikka uurisin sõpradelt kas keegi teab kelle oma ja kas müügiks, loomulikult keegi midagi ei teadnud.
Neljapäeval hakkasin sõbraga asja tõsisemalt uurima, poest saime teada mosse omaniku,kelleks oli sama Kolga töökoja pealik.
Läksime sinna, leidsime ka õige mehe kohe üles.
Algul selgus, et mosse müügisoovi tal ei ole, kuna kere peal tahtvat teha ta tuletõrje õppust.või siis oli nõus vahetama kahe autorondi vastu, millel oleks uksed ees.
Neid mul pakkuda ei olnud.siis leppisime kokku, et lammutan auto laiali ja saan vajalikud varuosad omale.
Reedel jõudsin aga järeldusele et seda autot on mul väääga vaja.Helistasin omanikule, ütlesin et oleks suur soov seda autot täiega tükkis omale saada, ehk lepiks mingi hinna kokku.Ja ennäe imet!Saimegi kokkuleppele, hinnaks oli vanas rahas 1000 krooni ehk siis 64 eurot.
Täna hommikupoole ladusin vajalikud asjad, milleks olid kaks ratast, padrunikompl, ratta mutrid, tungraud, ladusin need kõik venne auto peale ja kihutasime Kolga poole.
Läks mingi tund, kui sain autole rattad alla.Esimesed rattad olid all, hakkasin just tagumisi panema, kui tungraud andis otsad, mosse orginaal tungraud.
Küsisin töökojast korraliku tungi ja töö jätkus.
Ahjaa, autol polnud rattaid ka all, pagassis olid mingid kaks tsaariaegset, üks neist pidas õhku, teine mitte.
Selle, mis õhku ei pidanud panin taha alla.
Lõpuks saime vennaga auto niikaugele et oleks võimalik ära vedada.Vend haakis mosse jeebule taha ja sõit algas.
esialgu sujus kõik kenasti, midagi erilist ei toimunud, poolel koduteel käis TŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠ, ja teine tagumine rehv andis otsad.
Lõpuks, kui olime koju jõudnud, hakkasin mosset tõsisemalt uurima.avastasin nii mõnegi ebameeldiva üllatuse, näiteks elektrisüsteemist pole suurt midagi alles, istmed hallitanud.
Muidugi teadsin ostes, et pidurid puuduvad ja sidur ei lahutanud,see tundub olevat sidurisilindri pärast.
Lammutasin maha armatuur laua, et näha mis porr seal peitub.Porri oli seal kohe isukalt, sõna otseses mõttes, suurem osa juhtmeid ära lõigatud, soojendus puudu(mul oli olemas)
Ka kapotialune polnud korralik:starter, karpa, jagaja ja lõdvikud, gaasihoovastik puudu.
Ja veel palju pisemaid asju.
Esivõre ka puudu.Aga kere vähemalt suhteliselt kõva.
Ma arvan, et seda autot teavad kõik, kuna tegu on Lembit Merila poolt ehitatud PUUGAASI MOSSEGA.
tõsi, gaasiseadet enam peal ei ole.
Homme ka pildid!
Lootus on homme ka hääli kuulda, aga eks me näe
Paar küsimust ka millele oleks kiirelt vastust vaja:
1.Kas 412 ja 2140 el süsteemid on väga erinevad?
Selle mosse oma on nii ribadeks et oli mõte asendada see 2140 omaga, mul uus olemas.
tuleks selline mõte kõne alla?
Nägin toda masinat seismas Kolga töökoja poe taga, töökoja hoovi peal, ikka uurisin sõpradelt kas keegi teab kelle oma ja kas müügiks, loomulikult keegi midagi ei teadnud.
Neljapäeval hakkasin sõbraga asja tõsisemalt uurima, poest saime teada mosse omaniku,kelleks oli sama Kolga töökoja pealik.
Läksime sinna, leidsime ka õige mehe kohe üles.
Algul selgus, et mosse müügisoovi tal ei ole, kuna kere peal tahtvat teha ta tuletõrje õppust.või siis oli nõus vahetama kahe autorondi vastu, millel oleks uksed ees.
Neid mul pakkuda ei olnud.siis leppisime kokku, et lammutan auto laiali ja saan vajalikud varuosad omale.
Reedel jõudsin aga järeldusele et seda autot on mul väääga vaja.Helistasin omanikule, ütlesin et oleks suur soov seda autot täiega tükkis omale saada, ehk lepiks mingi hinna kokku.Ja ennäe imet!Saimegi kokkuleppele, hinnaks oli vanas rahas 1000 krooni ehk siis 64 eurot.
Täna hommikupoole ladusin vajalikud asjad, milleks olid kaks ratast, padrunikompl, ratta mutrid, tungraud, ladusin need kõik venne auto peale ja kihutasime Kolga poole.
Läks mingi tund, kui sain autole rattad alla.Esimesed rattad olid all, hakkasin just tagumisi panema, kui tungraud andis otsad, mosse orginaal tungraud.
Küsisin töökojast korraliku tungi ja töö jätkus.
Ahjaa, autol polnud rattaid ka all, pagassis olid mingid kaks tsaariaegset, üks neist pidas õhku, teine mitte.
Selle, mis õhku ei pidanud panin taha alla.
Lõpuks saime vennaga auto niikaugele et oleks võimalik ära vedada.Vend haakis mosse jeebule taha ja sõit algas.
esialgu sujus kõik kenasti, midagi erilist ei toimunud, poolel koduteel käis TŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠ, ja teine tagumine rehv andis otsad.
Lõpuks, kui olime koju jõudnud, hakkasin mosset tõsisemalt uurima.avastasin nii mõnegi ebameeldiva üllatuse, näiteks elektrisüsteemist pole suurt midagi alles, istmed hallitanud.
Muidugi teadsin ostes, et pidurid puuduvad ja sidur ei lahutanud,see tundub olevat sidurisilindri pärast.
Lammutasin maha armatuur laua, et näha mis porr seal peitub.Porri oli seal kohe isukalt, sõna otseses mõttes, suurem osa juhtmeid ära lõigatud, soojendus puudu(mul oli olemas)
Ka kapotialune polnud korralik:starter, karpa, jagaja ja lõdvikud, gaasihoovastik puudu.
Ja veel palju pisemaid asju.
Esivõre ka puudu.Aga kere vähemalt suhteliselt kõva.
Ma arvan, et seda autot teavad kõik, kuna tegu on Lembit Merila poolt ehitatud PUUGAASI MOSSEGA.
tõsi, gaasiseadet enam peal ei ole.
Homme ka pildid!
Lootus on homme ka hääli kuulda, aga eks me näe
Paar küsimust ka millele oleks kiirelt vastust vaja:
1.Kas 412 ja 2140 el süsteemid on väga erinevad?
Selle mosse oma on nii ribadeks et oli mõte asendada see 2140 omaga, mul uus olemas.
tuleks selline mõte kõne alla?
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408 ja 412, iž 412 randoA
Süütesüsteemid on ju täpselt samad, kui sa just ei kasuta vanema versiooni jagajat, mis on vähe teistsuguse kaanega. Süütelukk on ainult 40nel ja 412el erinev. Aga jagaja ja muud sinna juurde kuuluv on sama.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 408 ja 412, iž 412 randoA
Süütesüsteemid jah, aga elektrisüsteemid?
nagu üldiselt, tulede ühenudsed, kaitsme karbi juhtmed jne jne
need on ka samad?
võrreldes nagu ei tundunud.
kus 2140l kaitsmekarp on üldse?
nagu üldiselt, tulede ühenudsed, kaitsme karbi juhtmed jne jne
need on ka samad?
võrreldes nagu ei tundunud.
kus 2140l kaitsmekarp on üldse?
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408 ja 412, iž 412 randoA
2140nel on kapoti all üks või mitu kaitsmekarpi, kus on igas ühes sees kolm kaitset. Kaitsmekarp on kaetud plekist kaanega.randoA kirjutas:Süütesüsteemid jah, aga elektrisüsteemid?
nagu üldiselt, tulede ühenudsed, kaitsme karbi juhtmed jne jne
need on ka samad?
võrreldes nagu ei tundunud.
kus 2140l kaitsmekarp on üldse?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 408 ja 412, iž 412 randoA
aga kas oskad ka öelda, kas 412 saab 40 elektrisüsteemi peale?
või peab midagi katastroofiliselt ringi tegema?
või peab midagi katastroofiliselt ringi tegema?
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408 ja 412, iž 412 randoA
On siis asi nii lootusetult rikutud et ei kannata mõnda uut juhet vedada? Üks ühele 40ne süsteem ei istu sul 412 peale. Pole küll näpuga järge ajand, aga 412 süütelukul oli vist 4 juhet? Aga 40nel oli neid seal 8. Need juhtmed mis lähevad kapoti alla, peaksid enamvähem samad olema. Tagatulede omad enamvähem samad. Oleneb mis aasta 40ne juhtmesüsteem sul on. Iseenesest kui sul on sellel süsteemil ka lülitid küljes, siis ei tohiks mingeid probleeme tekkida. ProovirandoA kirjutas:aga kas oskad ka öelda, kas 412 saab 40 elektrisüsteemi peale?
või peab midagi katastroofiliselt ringi tegema?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!