MZMA 401 1955 TiitS
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Nüüd on välimuselt juba väga hea! Eks lustisõidul näeb jälle?
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Ikka näeb ma loodan.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Seekord võtsin käsile peaülekande vahetuse, kuna vana hakkas alates 70km/h undama. Aega läks aga vist sai asja. Uus differ läks algul külge endiste poltidega, see oli viga, kahte polti pingutades läksid need pooleks. Ühe alumise jäänuse sain välja keerata, aga ülemist ei õnnestunud kätte saada. Seejärel panin kõik ülejäänud poldid uued. Juttude järgi pidi eelmine differ kõige aeglasema ülekandearvuga olema (4,55 pirukas), uus sai toodud 4,22. Lootsin, et nüüd saab kiirema ülekande alla panna. Aga vana diffri hambaid üle lugedes tuli välja, et ülekandearv oli ka sellel 4,22. Nüüd jääb vaid loota, et uus differ ei uluks nagu trollibuss.
uus differ
vana
Enne diffri vahetust panin tähele, et tagasild on vasakult poolt kuidagi imelikult tagapool koopa suhtes. Mõõtsin siis mõlemalt poolt esisilla ja tagusilla vahelise kauguse ära ja tuli välja, et vasakult poolt oligi sild tagapool umbes 2 cm.
Peale diffri vahetust tegelesin siis ka sellega. Lasin kammitsad lahti ja üritasin silda siis ettepoole nihutada, aga liikus ainult 5mm ja siis nagu sein ees. Tundus, et ainuke asi, mis takistada saaks on kardaan. Keerasin kardaani lahti, ja sild nihkus nii palju, kui vaja. Probleemiks siis liiga pikk kardaan. Autot madalaks lastes läks kardaani otsapuks täitsa käigukasti sisse lõppasendisse ning liikumismaad puksil enam ei olnud. Arvatavasti lükkaski kardaan silla paigast. Nüüd peab siis kardaani veidi lühemaks tegema.
uus differ
vana
Enne diffri vahetust panin tähele, et tagasild on vasakult poolt kuidagi imelikult tagapool koopa suhtes. Mõõtsin siis mõlemalt poolt esisilla ja tagusilla vahelise kauguse ära ja tuli välja, et vasakult poolt oligi sild tagapool umbes 2 cm.
Peale diffri vahetust tegelesin siis ka sellega. Lasin kammitsad lahti ja üritasin silda siis ettepoole nihutada, aga liikus ainult 5mm ja siis nagu sein ees. Tundus, et ainuke asi, mis takistada saaks on kardaan. Keerasin kardaani lahti, ja sild nihkus nii palju, kui vaja. Probleemiks siis liiga pikk kardaan. Autot madalaks lastes läks kardaani otsapuks täitsa käigukasti sisse lõppasendisse ning liikumismaad puksil enam ei olnud. Arvatavasti lükkaski kardaan silla paigast. Nüüd peab siis kardaani veidi lühemaks tegema.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Kumb oleks ohutum- kas kardaani lühemaks teha või vedrukronsasid tahapoole nihutada?
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Spets vendade tehtud gardaanide pärast küll karta ei ole vaja. Pingis ilusti tasakaalu ja timm.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Tegin niimoodi, et nihutasin ühe poole vedrukronsat tahapoole nii palju, et esimestest šarniiridest mõõdetuna oleksid mõlemil pool teljevahed ühesugused. Seejärel tegin ka kardaani veelkord lühemaks (varem tegin käigukastipoolsest otsast, seekord tagasilla poolt). Aga õnnetuseks sai seekord veidi kehvasti tehtud ning sõidu ajal alates 50km/h tuli vibra sisse. Veidi liiga lühikeseks jäi ka. Laupäeval sai siis riiulist uus mosse kardaan jälle võetud ja see siis parajaks tehtud. Proovisõidul oli kõik ok. Uus differ täitis ka oma eesmärki (ulgumine on kadunud). Tekkinud on nüüd uued probleemid. Summuti käib vastu tagasilda vetrumisel ja diffri otsasimmer lekib. Arvatavasti panen tagavedrudele need eemaldatud lehed tagasi, liiga pehme on hetkel ikkagi.
Üks kevadine pilt kah:
Üks kevadine pilt kah:
Re: MZMA 401 1955 TiitS
isiklik arvamus on see et esimesed rattad peaksid 5cm sees pool olema.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Minu arust väga kena Mitme tollised veljed all on?(laiuse poolest) ja kas kasutad flantse ka?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Ees on 6,5 ja taga 7,5 tolli, flantse ei ole. Nende esimestega on selline mõte, et mingi aeg teen ühed originaal laiusega 407 veljed korda ja vaatan kuidas need istuvad. Kõige parem jääks, kui poritiibu laiendada nii palju, et kataks ratta ära.