
AZLK 2140 1976? hannes24 "Onu Heino"
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 1976? hannes24
vahepeal on autoga saanud niipalju, et laiad veljed said alla. Esialgu rinka slikkidega
kui keegi neid endale tahab, siis vahetaks 185/60R13 suverehvide vastu. järgmine nädal saab sisselaske kolle ka valmis vast, ja ette gaasiamordid alla. Siis veel väljalase ringi teha, et riiuli pealt turbo ka külge saaks. Originaal raadio peaks ka kuhugi viima, et FM laineid ka püüaks.

"ONU HEINO RALLITIIM"
Re: AZLK 2140 1976? hannes24
Pilte, pilte, pilte! 

Re: AZLK 2140 1976? hannes24
Plokikaan on originaal muidu? Ma plaanin enda omal natuke suuremks neid kanaleid seal teha.
Re: AZLK 2140 1976? hannes24
esialgu originaal, uus mootor plaanis aga hetkel tingin hinda omanikuga. plaanis mudu jah sisselaske kanaleid töödelda natuke.List_man kirjutas:Plokikaan on originaal muidu? Ma plaanin enda omal natuke suuremks neid kanaleid seal teha.
"ONU HEINO RALLITIIM"
Re: AZLK 2140 1976? hannes24
"ONU HEINO RALLITIIM"
Re: AZLK 2140 1976? hannes24
eile tulid lõpuks laserist sisselaske flantsid ära. nüüd saab siis kollektorit ehitama hakata. neid flantse sai rohkem isegi, mees luges koguseid valesti ilmselgelt, 4tk müügis siis kui huvi kellegil. põhimõtteliselt saab sisselaskes ka kasutada kui 1 auk ringi teha.
uimase peaga jäid turbo flants ja gaasiklapi flants tegemata hetkel, neid vaja veits oodata.
8mm vasktorust sai uus kütuse pealevool ka veetud põhja alla. vanast saab siis tagasivool.
avastasin et neendest gaasiamortidest mis alla said pole tolku suurd midagi, üsna vedel on nina hetkel, mõtlen sinna midagi paremat välja mingi hetk.
uimase peaga jäid turbo flants ja gaasiklapi flants tegemata hetkel, neid vaja veits oodata.
8mm vasktorust sai uus kütuse pealevool ka veetud põhja alla. vanast saab siis tagasivool.
avastasin et neendest gaasiamortidest mis alla said pole tolku suurd midagi, üsna vedel on nina hetkel, mõtlen sinna midagi paremat välja mingi hetk.
"ONU HEINO RALLITIIM"
Re: AZLK 2140 1976? hannes24
Mis firma gaasikad ette said?Ma olen viimasel ajal katsetanud odavamaid KYB gaasikaid ja Niva omasid.Vedelaks jäid nad mõlema varjandiga.Kui veel vedru kohitseda ja madalamaks lasta siis tahab veelgi paremat amorti siis huvitav mis oleks odavam lahendus amortide näol 

AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: AZLK 2140 1976? hannes24
marko kirjutas:Mis firma gaasikad ette said?Ma olen viimasel ajal katsetanud odavamaid KYB gaasikaid ja Niva omasid.Vedelaks jäid nad mõlema varjandiga.Kui veel vedru kohitseda ja madalamaks lasta siis tahab veelgi paremat amorti siis huvitav mis oleks odavam lahendus amortide näol
boge amort peaks olema, ise plaanin amorti allapoole lasta natuke läbi alumise õõtshoova, et amordile pikem käik jääks.
"ONU HEINO RALLITIIM"
Re: AZLK 2140 1976? hannes24
316 TAH on maru tuttav number, meenutab,minu esimene 2140,mis kandis sama numbri kombinatsiooni.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: AZLK 2140 1976? hannes24
Tartu kandist on pärit küll jahMAZ kirjutas:316 TAH on maru tuttav number, meenutab,minu esimene 2140,mis kandis sama numbri kombinatsiooni.
hetkeseisuga on 2 turbot ka üle 1 2,4 diisel bemari vb isegi kasutuskõlbulik (lõtkud olemas mudugi) ja teine MB sprinteri pmst utiil, lõtkud suht suured
"ONU HEINO RALLITIIM"