AZLK 408, AZLK 2140SL ,iz 412. randoA
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 408 ja 412, iž 412 randoA
Selle mosse süsteem on tõesti lootusetult rikutud,
Kõik releede, süütepoolide ja selliste asjade juhtmed on puruks.
Soojenduse, suunatulede relee ja veel muude asjade juhtmed ka puruks.
40 süsteemil lüliteid küljes pole, aga üht teist on mul nendest olemas.
ega vist midagi muud üle ei jää kui proovida, hullem ei saa ta ikka olla.
Kõik releede, süütepoolide ja selliste asjade juhtmed on puruks.
Soojenduse, suunatulede relee ja veel muude asjade juhtmed ka puruks.
40 süsteemil lüliteid küljes pole, aga üht teist on mul nendest olemas.
ega vist midagi muud üle ei jää kui proovida, hullem ei saa ta ikka olla.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408 ja 412, iž 412 randoA
Nagu kiuste, täna unustasin pildid tegematta.
Aga autokallal sai pea terve päeva tegutsetud.
Oli täna plaan üles leida säde, mis kahjuks jäi leidmatta.Ju see elektri süsteem on siis naa kapsas.
Käisin lammutamas naabri 2140d, sain sealt suurema osa juhtmestikku, lüliteid, salongi soojenduse, kojameeste mehhanismi, ja kaitsmepesad, ja veel peoga releesid.
Homsest on plaan hakata peale aretama 2140ne juhtmestikku, tahab küll kõva ringitegemist, aga siiski loodan, et saab asja.Ehk leiab ka sädeme üles.
Igal juhul Homme eemaldan vana süsteemi ja alustan uue peale panemist.
Vahepeal oli mõte ise uus süsteem teha.Kas oleks tol mõttel jumet?
Aga autokallal sai pea terve päeva tegutsetud.
Oli täna plaan üles leida säde, mis kahjuks jäi leidmatta.Ju see elektri süsteem on siis naa kapsas.
Käisin lammutamas naabri 2140d, sain sealt suurema osa juhtmestikku, lüliteid, salongi soojenduse, kojameeste mehhanismi, ja kaitsmepesad, ja veel peoga releesid.
Homsest on plaan hakata peale aretama 2140ne juhtmestikku, tahab küll kõva ringitegemist, aga siiski loodan, et saab asja.Ehk leiab ka sädeme üles.
Igal juhul Homme eemaldan vana süsteemi ja alustan uue peale panemist.
Vahepeal oli mõte ise uus süsteem teha.Kas oleks tol mõttel jumet?
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408 ja 412, iž 412 randoA
Edasiminek...
Täna sain kätte paar vajalikku asja:korralikum elektrisüsteem, gaasihoovastik ja iluvõre.Nende juppide eeest tänaksin kasutaja järvpõldu.
Nii kui koju jõudsin, hakkasin kohe mosu kallal nokitsema, pisike plaan oli et ehk leiaks täna sädeme ja kuuleks ka esimesed hääled ära.
Hakkasin siis uurime juhtmestikku, mille sain.Kahjuks või õnneks ei ole tegu sama aasta auto omaga, vaid 82 aasta omaga, erinevused seisnesid siis selles, et kaitsmekarp on väiksem ja kapoti all, uuemal on juhipool küljel, suunatule relee on teine, mida mul pole, ja veel väiksemaid asju.
Üldjoontes sain juhtmestiku külge, näidikutele ka juhtmed sappa ja veel natuke üht teist korraldatud.
Sõber aitas ära vahetada tagumised rattad, nüüd see probleem ka korras.
Igatahes, hakkasin siis sädet otsima, juhtmed sain üsna kiiresti õigesse kohta, isegi vool tuli peale süütepooli ja sealt edasi ka jagajasse.
Vahepeal tekkis sõbraga mõte et lohistaks mosu aeda, enne seisis täpselt porilombis, nüüd aga paekivi platsil.
Siiis sai kutsutud vanem vend appi, et too viskaks jagajale pilku ja ütleks kas seal sai kõik kenasti omale kohale.
Ei läinud see üle vaatamine nii lihtsalt kui lootsime, võttis oma tubli 3 tundi aega.Aga nagu öeldakse, visadus viib sihile.
Ja saime ka sädeme kätte, kruvikaga kontakte liigutades oli seal vahel näha sädet.Süüde sai tunde järgi paika seatud, kuna ei leidnud vänta üles, teiselt mosselt laenasin jagaja rootorit, kaant koos juhtmetega.
Panin need asjad peale ja vaatasin sädet, oli olemas, aga väägade nutune.
Panin küünlad peale ja juhtemd ka, kallasin löraka benssu karpasse ja andsin võtit, lubas lubas ja lubas, nii ma jamasin oma 15 minti.Sekundi murdosa käis ta isegi kahe pütiga.
Homme loodan leida käivitusvända ja seada täpsemalt süüde paika ja saada normaalselt tööle.
Tuledega ka mingi kamm...
ainult eest gabariidid põlevad, ees aint pruunis juhtmes vool.
Täna sain kätte paar vajalikku asja:korralikum elektrisüsteem, gaasihoovastik ja iluvõre.Nende juppide eeest tänaksin kasutaja järvpõldu.
Nii kui koju jõudsin, hakkasin kohe mosu kallal nokitsema, pisike plaan oli et ehk leiaks täna sädeme ja kuuleks ka esimesed hääled ära.
Hakkasin siis uurime juhtmestikku, mille sain.Kahjuks või õnneks ei ole tegu sama aasta auto omaga, vaid 82 aasta omaga, erinevused seisnesid siis selles, et kaitsmekarp on väiksem ja kapoti all, uuemal on juhipool küljel, suunatule relee on teine, mida mul pole, ja veel väiksemaid asju.
Üldjoontes sain juhtmestiku külge, näidikutele ka juhtmed sappa ja veel natuke üht teist korraldatud.
Sõber aitas ära vahetada tagumised rattad, nüüd see probleem ka korras.
Igatahes, hakkasin siis sädet otsima, juhtmed sain üsna kiiresti õigesse kohta, isegi vool tuli peale süütepooli ja sealt edasi ka jagajasse.
Vahepeal tekkis sõbraga mõte et lohistaks mosu aeda, enne seisis täpselt porilombis, nüüd aga paekivi platsil.
Siiis sai kutsutud vanem vend appi, et too viskaks jagajale pilku ja ütleks kas seal sai kõik kenasti omale kohale.
Ei läinud see üle vaatamine nii lihtsalt kui lootsime, võttis oma tubli 3 tundi aega.Aga nagu öeldakse, visadus viib sihile.
Ja saime ka sädeme kätte, kruvikaga kontakte liigutades oli seal vahel näha sädet.Süüde sai tunde järgi paika seatud, kuna ei leidnud vänta üles, teiselt mosselt laenasin jagaja rootorit, kaant koos juhtmetega.
Panin need asjad peale ja vaatasin sädet, oli olemas, aga väägade nutune.
Panin küünlad peale ja juhtemd ka, kallasin löraka benssu karpasse ja andsin võtit, lubas lubas ja lubas, nii ma jamasin oma 15 minti.Sekundi murdosa käis ta isegi kahe pütiga.
Homme loodan leida käivitusvända ja seada täpsemalt süüde paika ja saada normaalselt tööle.
Tuledega ka mingi kamm...
ainult eest gabariidid põlevad, ees aint pruunis juhtmes vool.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408 ja 412, iž 412 randoA
Ja ta töötab!
Ühesõnaga täna nokitsesin jälle natuke auto kallal, natuke korrastasin elektrit, panin salongisoenduse lüliti ja kojameeste lüliti külge.See võttis päris kaua aega kuna kojameeste lülitil oli 7 otsa ja juhtmeid ainult 3.
ühesõnaga tegevust mul oli.
Hellitasin ikka lootust et saan auto täna korralikult käima.Otsisin vända välja, et saaks süüte täpselt paika panna.Hakkasin siis näppima süüdet, esimese kolvi keerasin üles, ja avastasin et süüde oli üsna õige, kontaktivahe panin vähe suuremaks.
Käima ikka korralikult ei läinud, ainult lubas, kui sedagi.
Vahepeal hakkasin arvama, et ehk on selle puugaasi jaoks mingid eri küünlad, ja võtsin teise mosse pealt asemele.
Ikka kasu ei midagi.Siis tuli meelde et jagaja all oli oli mingi plaat kus peal oli +12 ja -12, see oli siis vist süütenurga seadmiseks?
igatahes keerasin törts maad sinna -12 poole, keerasin mutri kinni ja andisin võtit.Ennäe imet, võttiski eluvaimu sisse.
viskas karpast küll tule korra välja, aga muud ei midagi.Üsna talutavalt käis, ei ole midagi halba öelda.
Starter on jama, vend ütles et pendiks tuleb ära vahetada, kohe ei hakka mootorit ringi vedama, aint tõksub, siis tuleb võtmega natuke mängida ja siis alles võtab moto ringi.
Igatahes, nüüd on vaja veel sidur korda saada ja saab vast esimesed ringidki teha
Ühesõnaga täna nokitsesin jälle natuke auto kallal, natuke korrastasin elektrit, panin salongisoenduse lüliti ja kojameeste lüliti külge.See võttis päris kaua aega kuna kojameeste lülitil oli 7 otsa ja juhtmeid ainult 3.
ühesõnaga tegevust mul oli.
Hellitasin ikka lootust et saan auto täna korralikult käima.Otsisin vända välja, et saaks süüte täpselt paika panna.Hakkasin siis näppima süüdet, esimese kolvi keerasin üles, ja avastasin et süüde oli üsna õige, kontaktivahe panin vähe suuremaks.
Käima ikka korralikult ei läinud, ainult lubas, kui sedagi.
Vahepeal hakkasin arvama, et ehk on selle puugaasi jaoks mingid eri küünlad, ja võtsin teise mosse pealt asemele.
Ikka kasu ei midagi.Siis tuli meelde et jagaja all oli oli mingi plaat kus peal oli +12 ja -12, see oli siis vist süütenurga seadmiseks?
igatahes keerasin törts maad sinna -12 poole, keerasin mutri kinni ja andisin võtit.Ennäe imet, võttiski eluvaimu sisse.
viskas karpast küll tule korra välja, aga muud ei midagi.Üsna talutavalt käis, ei ole midagi halba öelda.
Starter on jama, vend ütles et pendiks tuleb ära vahetada, kohe ei hakka mootorit ringi vedama, aint tõksub, siis tuleb võtmega natuke mängida ja siis alles võtab moto ringi.
Igatahes, nüüd on vaja veel sidur korda saada ja saab vast esimesed ringidki teha
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408 ja 412, iž 412 randoA
Vahepeal jälle väike areng olnud.
Kui auto käima sain korralikult, siis hakkasin ka salongi vaikselt kokku laduma.
Ütleme siis nii, et hetkel on salong küllaltki viisakas, paar asja vaja veel ära teha siis oleks päris hää juba.
Tuledega on ikka mingi jama, ainult ühel juhtmel on vool peal.Taha tulede juhtmetesse ei tule üldse voolu, ühte juhtmesse tuleb 0,5v ja see on ka kõik.
Aga isegi pildid sain tehtud:
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/sets/1142073
Üks suur murekoht on ka:esimese poolraami ots
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/83465967
Siit näha mis alles ja mis mitte.
Varsti plaan toda natuke keevitada, et päris ää ei mädaneks.
Üldjoontes on kere kõva, pagassi põhi, karbid jne on täitsa korras.
Kui auto käima sain korralikult, siis hakkasin ka salongi vaikselt kokku laduma.
Ütleme siis nii, et hetkel on salong küllaltki viisakas, paar asja vaja veel ära teha siis oleks päris hää juba.
Tuledega on ikka mingi jama, ainult ühel juhtmel on vool peal.Taha tulede juhtmetesse ei tule üldse voolu, ühte juhtmesse tuleb 0,5v ja see on ka kõik.
Aga isegi pildid sain tehtud:
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/sets/1142073
Üks suur murekoht on ka:esimese poolraami ots
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/83465967
Siit näha mis alles ja mis mitte.
Varsti plaan toda natuke keevitada, et päris ää ei mädaneks.
Üldjoontes on kere kõva, pagassi põhi, karbid jne on täitsa korras.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408 ja 412, iž 412 randoA
Kas kavatsed sellises seisus mosset tõesti taastama hakata...? Kui jah siis peab sul küll väga paks rahakott olema et sellest korralik asi saada. See poolraam on ikka väga pude. Mine anna seal väheke haamrit ja näed kui kaugele see tegelikult mäda on. Samas pagass tundus küll jah päris kobe. Aga edu tegemistega
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 408 ja 412, iž 412 randoA
Kõlaril on hea asukoht, annab see palju heli kvaliteedile juurde?Tümm on siiski põhiline
Punane välk
Re: AZLK 408 ja 412, iž 412 randoA
Stern100, taastama seda hakata plaanis pole, lissalt värvimistööd selle peal harjutada.
tollele kohale sai haamrit juba antud rohkem kaugemale nagu ei läinud.
Tean, et toorik pole kõige parem, aga mootor peal ja rattad all, mida veel tahta!
külavahel aitab sõita küll.
27151, mingi muusika peab ju olema
lissalt ajutine lahendus, muusikaga sujub töö ka paremini ja kiiremini.Kõlari asukoht selline, sest ei tahtnud kuskile auku teha, veel.
See hetkel seal väga ajutine, vb paari päeva pärast on kadunud.
tollele kohale sai haamrit juba antud rohkem kaugemale nagu ei läinud.
Tean, et toorik pole kõige parem, aga mootor peal ja rattad all, mida veel tahta!
külavahel aitab sõita küll.
27151, mingi muusika peab ju olema
lissalt ajutine lahendus, muusikaga sujub töö ka paremini ja kiiremini.Kõlari asukoht selline, sest ei tahtnud kuskile auku teha, veel.
See hetkel seal väga ajutine, vb paari päeva pärast on kadunud.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408 ja 412, iž 412 randoA
Täna leidsin oma postkastist pakikese, milles peitus siduri silinder.
Hakkasin teist siis kohe vahetama, aga nii lihtsalt see ikkagi ei läinud, aga paika ma ta sain, isegi lahutas.
Proovisin korra, kas ikka toimib korralikult, toimis, aga natuke nagu libises,
Seega üks küsimus.Kui sidur libiseb, siis kuidas aru saada kas sidur on kulunud, või lihtsalt libiseb.kui libiseb siis saab seda maha keerata eks?
Hakkasin teist siis kohe vahetama, aga nii lihtsalt see ikkagi ei läinud, aga paika ma ta sain, isegi lahutas.
Proovisin korra, kas ikka toimib korralikult, toimis, aga natuke nagu libises,
Seega üks küsimus.Kui sidur libiseb, siis kuidas aru saada kas sidur on kulunud, või lihtsalt libiseb.kui libiseb siis saab seda maha keerata eks?
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408 ja 412, iž 412 randoA
kustmaalt sul pedaal umbes lahutama hakkab, ülevalt, alt, keskelt?
Pukseerimishaagise e Konna rent