Uuendaks ka teemat vahepeal. Mõned nädalad tagasi panin uue diffri alla. Täitsa korralik asi seekord, ei unda, ega kolksu. Päris palju ringi ka sõitnud ja nagu ikka, mis liigub see kulub. Näiteks on eelmisel aastal vahetatud õõtsapuksidest ühel puksil kummiosa välja punnitanud imelikult ning vajab vahetust. Käivitusprobleemile leidsin ka lahenduse. Asi, mille ma kindlalt välistasin, osutus ikkagi probleemiks - massipuudus. Vedasin massijuhtme otse akuklemmilt käigukastipoldi külge ning nüüd jõuab starter vedada nii sooja, kui ka külma mootoriga. Aga nüüd hakkab ilmnema probleem starteri pendiksiga, iga kord ei võta taha starterit

. Eriti häiriv asi oli mossega sõites see, et piduriklotsid ees kolisesid, aretasin siis mingid klambrilaadsed asjad sinna vahele ja vaiksemaks nüüd sai veidi. Küsimus ka suurele ringile, et, kas Moskvichide pidurisupportitel käivad ka mingisugused klotsi kinnihoidvad klambrid vms. Need suppordid, mis mina külge panin, olid klotsid supporti külge kinnitatud kahe pika naelaga

ja muid fiksaatoreid seal ei olnud.
Üleeile sai jälle vanatehnika lustisõidul käidud:
Ja ka mujal (tänud kasutajale wax pildi eest)
