4 x IZ 412(Ka Sportralli) IZ 2715, MZMA 426 stern100
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern
PD tuli sellest et ei tahtnud ropendama hakata siin.. äkki mõni väike laps loeb vms
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern
Märkasin eile seda mosset linnapeal. Mõtlesin et niikuinii on foorumis ka teema ja näe oligi. Tubli töö, silm täitsa puhkas peal..
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern
Kas summuti ots on ikka kenasti vaba? Ei ole veidi stange/tagapõlle all? Kui ots veidigi selle/tolle varjus, hakkab ka sisse tõmbama.stern100 kirjutas:Ma JUST ütlesin et sealt ei leki mitte kuskilt seda heitgaasi. Ainus koht kus sellel autol gaasid välja tulevad on sumpsi tagumine ots.SanderV kirjutas:easylt tuleb sisse
kasv6i peksab kapoti vahelt v2lja ja t6mbab ventilatsiooni kohe sisse tagasi..
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern
Tänud.mosseman kirjutas:Märkasin eile seda mosset linnapeal. Mõtlesin et niikuinii on foorumis ka teema ja näe oligi. Tubli töö, silm täitsa puhkas peal..
Ja muidu, ei ole sumpa otsa põlle taga peidus, kahtlustan ikka ise seda viltust pagassiluuki...
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern
Kuna starter ENDISELT jamas, sai igaks juhuks starteri mutrid lahti keeratud ja starterit nii paar millimeetrit blokist eemale aetud, keerasin võtit ja asi käiski kergemalt ringi. Pistsin siis starteri ja bloki vahele 2mm seibid ja keerasin kinni tagasi...üks mure natukeseks ajaks vähem.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern
Ütleme nii,et nii ei tehta !!! Reguleerida tuleb bendiksi töökäik, aga mitte tervet starterit ei tule liigutada tema õigest kohast eemale !!!stern100 kirjutas:Kuna starter ENDISELT jamas, sai igaks juhuks starteri mutrid lahti keeratud ja starterit nii paar millimeetrit blokist eemale aetud, keerasin võtit ja asi käiski kergemalt ringi. Pistsin siis starteri ja bloki vahele 2mm seibid ja keerasin kinni tagasi...üks mure natukeseks ajaks vähem.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern
JAHHH NÕUSTUN SINUGA 100 PORTTTSENTIpartnermosse kirjutas:Ütleme nii,et nii ei tehta !!! Reguleerida tuleb bendiksi töökäik, aga mitte tervet starterit ei tule liigutada tema õigest kohast eemale !!!stern100 kirjutas:Kuna starter ENDISELT jamas, sai igaks juhuks starteri mutrid lahti keeratud ja starterit nii paar millimeetrit blokist eemale aetud, keerasin võtit ja asi käiski kergemalt ringi. Pistsin siis starteri ja bloki vahele 2mm seibid ja keerasin kinni tagasi...üks mure natukeseks ajaks vähem.
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern
Palju asju ei tehta Eks ole meheks ja tule kisu mul seda starterit siin peale ja maha. Ma olen seda sellel autol juba 15x külge monteerinud ja ära võtnud. Sittagi. Tahaks vahepeal peale remondi väheke sõitu ka nautida. See selleks Minul põhiline et praegu töötaks. See starter käis paar nädalat tagasi elektriku käes minu silme all täiesti pulkadeks, sisse pandi uued vaskplaanid ja kontaktid, reguleeriti lokse ja vahetati välja sidur. Ei leia et mind väga kutsuks jälle seda maha võtma ja lahti lammutama uuesti.partnermosse kirjutas:Ütleme nii,et nii ei tehta !!! Reguleerida tuleb bendiksi töökäik, aga mitte tervet starterit ei tule liigutada tema õigest kohast eemale !!!stern100 kirjutas:Kuna starter ENDISELT jamas, sai igaks juhuks starteri mutrid lahti keeratud ja starterit nii paar millimeetrit blokist eemale aetud, keerasin võtit ja asi käiski kergemalt ringi. Pistsin siis starteri ja bloki vahele 2mm seibid ja keerasin kinni tagasi...üks mure natukeseks ajaks vähem.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern
pendiksi reguleerimiseks ei peagi starterit laiali kiskuma. See samane kruvi, mis pendiksi hooba kinni hoiab, reguleerib ka pendiksi töökäiku. Sealt tuleb asja natuke maha keerata lihtsalt ja ongi korras. Miks seibidega reguleerida ei tohi? aga sellepärast et pikkapeale murrab midagi kuskil katki. neid kohti, mis annab katki painduda, on isegi starteri juures piisavalt palju.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern
Ma võtsin 1 kord starteri maha ja suhteliselt vabalt ja probleemideta.Ma võtsin lahti ka TARGA RAAMATU 1 kord ja lugesin selle reguleerimise kohta. Reguleerisin nii nagu on vaja ja paigaldasin starteri tagasi.Aga see tuleb rohkem laiskusest, et mitte 15x lahti võtta ja kokku panna Sõnum on peidetud lausetesse ja selleks pole vaja olla "aardekütt". Minu siiras lugupidaminestern100 kirjutas:Palju asju ei tehta Eks ole meheks ja tule kisu mul seda starterit siin peale ja maha. Ma olen seda sellel autol juba 15x külge monteerinud ja ära võtnud. Sittagi. Tahaks vahepeal peale remondi väheke sõitu ka nautida. See selleks Minul põhiline et praegu töötaks. See starter käis paar nädalat tagasi elektriku käes minu silme all täiesti pulkadeks, sisse pandi uued vaskplaanid ja kontaktid, reguleeriti lokse ja vahetati välja sidur. Ei leia et mind väga kutsuks jälle seda maha võtma ja lahti lammutama uuesti.partnermosse kirjutas:Ütleme nii,et nii ei tehta !!! Reguleerida tuleb bendiksi töökäik, aga mitte tervet starterit ei tule liigutada tema õigest kohast eemale !!!stern100 kirjutas:Kuna starter ENDISELT jamas, sai igaks juhuks starteri mutrid lahti keeratud ja starterit nii paar millimeetrit blokist eemale aetud, keerasin võtit ja asi käiski kergemalt ringi. Pistsin siis starteri ja bloki vahele 2mm seibid ja keerasin kinni tagasi...üks mure natukeseks ajaks vähem.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks