SanderV kirjutas:kuidas see loogiline on.. nyyd jah kui on teada kes ja kus, aga kui mõelda et mõlemad oleksid 16 aastased vennad siis storyd ei klapi yldse kohe.
Kes ratest pilte ja mu kontot vaatas saab ilmselt aru küll kes on auto autor,st.ühelgi koolipoisil poleks auto ülesehituseks 30 000kr.tagataskust võtta, just sellise summa läksid plekid ja paak,eeltöö materjalid , värvid ,ja muud materjalid maksma.Ainuüksi värv maksis 6000eek.,kogu auto on hapekaga alt ja pealt üle värvitud.Kivikaitsega ja värvidega tehtud põhi jne.Olen 25 aastat olnud autoremondi lukksep ja ehitanud nii lääne kui ka vene autosid nullist üles.Kogemused nii sõidu kui ka veoautode alal.Soomes olnud 7 aastat veokate remondi alal ja seal ka garaasi meistriks tõusnud.2005 kui minu isa suri tulin tagasi koju ja olen siin töötanud veokate remondi peal kuni 2010 sept.praegu teen ka autorem. omas garaasis.Minu jaoks pole olemas ,et ei oska teen kõike keevitus nii paksu kui õhukest metalli.Kui aparaadid olemas ka alu ja roostevaba keevitus pole brobleem samuti gaasikeevitus.Autode eeltöö ja värvimine.Mootorid ja sillad jne.Poiss oli küll mul abis mõningate tööde tegemisel kuid tal pole kogemusi ja oskusi ,et sellist autot valmis ehitada.
nõustun hannesega, töö on tõesti super - näha, et on professionaalne käsi on kallal
Palju su isal neid tutikaid juppe siis garaažis varuks oli omal ajal? vist olevat olnud ka suhtkoht defitsiit saada kõike, mina läksin alles nõuka aja lõpul kooli, ei adunud siis seda värki...
Aga jah, 2140 on võimalik ikka väga ilusaks saada.. Vaadates Ukraina mosse foorumit, kus on ka mõni helge pärl...
Jätka!
Rahvas nõuab veel ilusaid pilte
Selle masina juures pole küll midagi kritiseerida.Väga suur töö ära tehtud ja tulemused vapustavad ja kadedust tekitavad Eks siit ole ehk meil kõigil ühtteist kõrva taha panna
repe kirjutas:Kes ratest pilte ja mu kontot vaatas saab ilmselt aru küll kes on auto autor,st.ühelgi koolipoisil poleks auto ülesehituseks 30 000kr.tagataskust võtta, just sellise summa läksid plekid ja paak,eeltöö materjalid , värvid ,ja muud materjalid maksma.Ainuüksi värv maksis 6000eek.,kogu auto on hapekaga alt ja pealt üle värvitud.Kivikaitsega ja värvidega tehtud põhi jne.Olen 25 aastat olnud autoremondi lukksep ja ehitanud nii lääne kui ka vene autosid nullist üles.Kogemused nii sõidu kui ka veoautode alal.Soomes olnud 7 aastat veokate remondi alal ja seal ka garaasi meistriks tõusnud.2005 kui minu isa suri tulin tagasi koju ja olen siin töötanud veokate remondi peal kuni 2010 sept.praegu teen ka autorem. omas garaasis.Minu jaoks pole olemas ,et ei oska teen kõike keevitus nii paksu kui õhukest metalli.Kui aparaadid olemas ka alu ja roostevaba keevitus pole brobleem samuti gaasikeevitus.Autode eeltöö ja värvimine.Mootorid ja sillad jne.Poiss oli küll mul abis mõningate tööde tegemisel kuid tal pole kogemusi ja oskusi ,et sellist autot valmis ehitada.
Respekt ! Hea on kuulda/lugeda kui kellegil on kohta, võimalust ning soovi olnud tegeleda südamelähedase asjaga.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks