Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Mismoodi sa uue laagri peale panid? Nimelt niisama otsa lükates need ei pruugi püsima jääda. Neid pannakse ja eemaldatakse sealt kuumutamise teel.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Raamatu järgi tuleb puks tööpinna vigastamise teel ära saada. Tagasi panin kuumaga. Igaks juhuks ka kaks keevituspunkti serva.
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
miks pidurisysteemid maha kiskusid?
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Kaks kruvi hoiavad piduritaldrikut tõkkeplaadi küljes kinni, difri poolt keeruline lahti keerata neid ja üks oli kõver, et polekski saanud keerata.
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Üle-eelmise nädalavahetuse lõpp:
Kasti sabas saaled kulunud vist. Terve kast, mis üleval pool paistab, sellel on saba normaalne, aga esimene võll loksuga. Tahtsin kahest ühte teha, aga aeg sai otsa. Tuleval nädalavahetusel panen kahest ühe kokku või siis otsin kuskilt korraliku kasti.
Kes ei tea, siis 70kmh, vedu järgi, tekkis värin. Kardaan sai vahetatud, ei muutunud midagi. Loodetavasti saab kasti vahetusega korda.
Kasti sabas saaled kulunud vist. Terve kast, mis üleval pool paistab, sellel on saba normaalne, aga esimene võll loksuga. Tahtsin kahest ühte teha, aga aeg sai otsa. Tuleval nädalavahetusel panen kahest ühe kokku või siis otsin kuskilt korraliku kasti.
Kes ei tea, siis 70kmh, vedu järgi, tekkis värin. Kardaan sai vahetatud, ei muutunud midagi. Loodetavasti saab kasti vahetusega korda.
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
mina pole veel kohanud kasti, mille vedav võll oleks loksuvaba.Sten kirjutas: aga esimene võll loksuga.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
moskiito kirjutas:mina pole veel kohanud kasti, mille vedav võll oleks loksuvaba.Sten kirjutas: aga esimene võll loksuga.
See vibratsioon võib tulla päris paljudest asjadest ja mul sellega jamamisest olnud ikka väga kõrini.Sai ka vahetatud kaste,kardaane jne.enne kui enamvähem sai.Mis seda põhjustas sellest ma lõpuni aru ei saanudki,sisse tuli see just seal 70-90km/h kiiruse juures.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
kui gardaani vahetus ei aita ja käigukasti vahetus samuti ei aita, tuleks viga otsida tagumisest sillast, juhul muidugi kui kõik muu on samuti korras ja üle vaadatud. Üks on kindel, käigukasti saba ei tohi ültse loksuda ja ei tohi olla ka liiga kinni. mõlemal juhul tekkib vibra sisse. Lisaks võib olla ka see et käigukasti padi väsinud.marko kirjutas:moskiito kirjutas:mina pole veel kohanud kasti, mille vedav võll oleks loksuvaba.Sten kirjutas: aga esimene võll loksuga.
See vibratsioon võib tulla päris paljudest asjadest ja mul sellega jamamisest olnud ikka väga kõrini.Sai ka vahetatud kaste,kardaane jne.enne kui enamvähem sai.Mis seda põhjustas sellest ma lõpuni aru ei saanudki,sisse tuli see just seal 70-90km/h kiiruse juures.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Kuullaagriga survelaager andis aastaga otsad. Asemele panin uue grafiidiga survelaagri.
Sain korraliku käigukasti, mille alla panin. Veetava võlli simmerlingid panin uued. Panin uue bensufiltri enne pumpa. Käigukasti ja tagasilda uued õlid. Piduritule ja tagurdustule pirnid panin uued, samuti tagatulede klaasid.
Veljed valgeks värvitud. Kapott ja esipõll värvitud. Prille ei viitsinud värvida, kahjuks paistavad need võre alt välja ka. Kapoti, kere ja katuse toonierinevused tulevad hämaras väga esile. Nüüd on siis nii, et katus on kõige vanema värvi all, kere on 2 aasta vanuse värvi all ja kapott nädala vanuse värvi all. Paras kompott on, aga praeguseks sobib küll.
Ainuke asi, mis võiks parem olla, et soojalt peab mõned sekundid käiama, et tööle saada. Gaasi peab põhjas hoidma. Targad mehed pakkusid, et saab liiga palju kätte. Praegu ei taha karbussi näppida, ehk suvel. Heitgaase tõmbab ka kuskilt sisse kui aken lahti teha maanteesõidul. Samuti jääb see teema suveks.
Värinat pole.
Masin nüüd Tartus jälle.
Sain korraliku käigukasti, mille alla panin. Veetava võlli simmerlingid panin uued. Panin uue bensufiltri enne pumpa. Käigukasti ja tagasilda uued õlid. Piduritule ja tagurdustule pirnid panin uued, samuti tagatulede klaasid.
Veljed valgeks värvitud. Kapott ja esipõll värvitud. Prille ei viitsinud värvida, kahjuks paistavad need võre alt välja ka. Kapoti, kere ja katuse toonierinevused tulevad hämaras väga esile. Nüüd on siis nii, et katus on kõige vanema värvi all, kere on 2 aasta vanuse värvi all ja kapott nädala vanuse värvi all. Paras kompott on, aga praeguseks sobib küll.
Ainuke asi, mis võiks parem olla, et soojalt peab mõned sekundid käiama, et tööle saada. Gaasi peab põhjas hoidma. Targad mehed pakkusid, et saab liiga palju kätte. Praegu ei taha karbussi näppida, ehk suvel. Heitgaase tõmbab ka kuskilt sisse kui aken lahti teha maanteesõidul. Samuti jääb see teema suveks.
Värinat pole.
Masin nüüd Tartus jälle.
Re: Remondirööm IZ 412 '85 Sten
Täitsa kena vanake teine
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!