AZLK 2140 1976 svenson01

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitus Postitas stern100 »

Seda ma mõtlesingi, et sinna vooliku auku keerad vahestutsi ning siis istub 40ne voolik ka selga.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 380
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitus Postitas mario »

ega ei imestaks, kui E12 või E21 sadulad sobiks.. Sest niipalju kui võrdlesin 77.a 2140 ja 81.a 520 tagumisi silindreid, siis mõlemad olid Girlingi toode ning täpselt ühesugused. BMW'l oli mingi lisasüvend kesta peal, muud vahet ei näinud. BMW jaoks muidugi maksis see 800 eesti raha, mosse oma ilmselt 10x odavam :D
kui mõni lahkem bmw tegelane on lähedal, küsi laenuks.. Ehk näkkab.
Kasutaja avatar
svenson01
Postitusi: 159
Liitunud: 25 Mai 2009 15:10
Asukoht: pärnu

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitus Postitas svenson01 »

tänud stern ei jaganud kohe su mõtet nüüd on asi selge nagu seebivesi :D
Iga inimene peab enda risti kandma,kes ei jõua lohistab järel!
Kasutaja avatar
svenson01
Postitusi: 159
Liitunud: 25 Mai 2009 15:10
Asukoht: pärnu

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitus Postitas svenson01 »

Tänud kasutajale mossemees esimeste sadulate eest ..pidurid tunduvad toimivat..toru ja vooliku vahelt ajas korra läbi aga vähekese pingutamise järel tundus et jäi pidama.kokkuvõttes hind 100 eurot ja mõned kopikad ja alla 20 l diislit järgikäimiseks ja pidurid nagu uued.üks 2140 originaal ja teine 412 oma koos vahestutseritega.lähiajal siis ülevaatus kuna mosse sõidab vaid mõned kuud suvest siis hetkel see on läbi saanud.selgus et fixus autokaubad tellisid venemaalt sadulad aga neid ei saadetud ja ei teadvat millal saab(muidugi nad ise ei helistanud mulle peale nädalakese mödumist)..samuti polnud 2140 pidurisadulaid volgas,viljandi motopoes,kuressaares ega pärnus.ja üleminekustutseritega tundus neil olevat sama suur puudus nagu sadulategagi.
ehk siis asi lõppes hästi ja üks mure on vähem
Iga inimene peab enda risti kandma,kes ei jõua lohistab järel!
Kasutaja avatar
svenson01
Postitusi: 159
Liitunud: 25 Mai 2009 15:10
Asukoht: pärnu

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitus Postitas svenson01 »

selgus siis et mosse vajab kordusülevaatust.. parem välimine rooliots,parem tagumine ratas käsipiduriga ei toiminud hästi ja vasak tagumine jalapiduriga andis soovida..nüüd siis mõni päev parandamist ja saab uuesti proovida tasuta
27 euri võrra vaesem:(
Iga inimene peab enda risti kandma,kes ei jõua lohistab järel!
Kasutaja avatar
svenson01
Postitusi: 159
Liitunud: 25 Mai 2009 15:10
Asukoht: pärnu

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitus Postitas svenson01 »

sai siis 4 h timmitud tagupidureid,ja endiselt ei mõista miks parem tagumine käsipidur nussib..kõik nagu teoreetiliselt peaks toimima ja on omal kohal..siis tekkis veel küsimus.see tihend mis on pooltelje küljes mis takistab sillaõli voolamist trumlisse kas see on eraldi vahetatav ja kas neid poes on saada tundub et natuke pikema aja peale immitseb
Iga inimene peab enda risti kandma,kes ei jõua lohistab järel!
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitus Postitas marko »

Simmer on täitsa vahetatav :)
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Kasutaja avatar
svenson01
Postitusi: 159
Liitunud: 25 Mai 2009 15:10
Asukoht: pärnu

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitus Postitas svenson01 »

ühesõnaga poolteld 4 poldiga lahti,siis tõmmitsaga välja..siis simmeri vahetus ja uus õli?
seda vist teisiti ei saagi?
Iga inimene peab enda risti kandma,kes ei jõua lohistab järel!
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitus Postitas marko »

svenson01 kirjutas:ühesõnaga poolteld 4 poldiga lahti,siis tõmmitsaga välja..siis simmeri vahetus ja uus õli?
seda vist teisiti ei saagi?
Pooltelg ikka vaja jah ära võtta,õli ei pea uut panema kui soovi pole.Kui sild teisele poole veidi kaldu siis ega vana õli välja ei jooksegi.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitus Postitas SanderV »

kässari reguleerimisega toimi niimoodi et lased trossid täiesti lõdvaks.. keerad ekstsentrik kruvist niipalju peale et klotsid hakkavad vastu trumlit hõõruma( pikapeale kuluvad 2ra nii nagu peab) ja siis pingutad trossid jälle 2ra. ja asfalti peal plokki saada pole mingi probleem
Vasta