AZLK 2140, 1978 BMC211

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
iisak
Postitusi: 122
Liitunud: 05 Veebr 2009 17:41
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas iisak »

kopamees kirjutas:Miks te mehed suppordi kolbide kättesaamiseks nii kurja vaeva näete??? Lase treialil teha tuts mis sobib kas piduri toru või vooliku avasse supordis.Vastava keermega.Tutsi teine ots peab olema nagu määrdeniplil.Nüüd keerad tutsi suppordi külge, soovitavalt avasse mis asub kolvi taga võtad määrde pritsi ja annad minna.Ei mingit kangutamist ega lõhkumist.Peale kolvi määrdega välja pressimist pesed silindri seest bensuga puhtaks.NB õhutus nippel peab küljes ja kinni keeratud olema.Kui on silindril veel avasid siis tuleb need keermestatud korkidega sulgeda.
Kui tihti neid kolbe remontima peaks, et treiali tüütamine ära tasuks? Mina olen näiteks lihtsalt piduritoru avasse kompressoriga hea surve järgi laksnud.
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 380
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas mario »

suruõhk on lihtsaim variant.
aga kui on kolb viltu sees ja kinni roostetanud, siis ei aita see enne, kui on kolb sirgeks koputatud. elu õpetab. :)

Sõõrikud on küll head, vanaisal ilmselt hea meel, et need ikka lõpuks auto alla jõudsid.
Sweet!
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas indrek06 »

Nii, vahepeal sai katuselt, tagatiibadelt ja kapotilt vana värv eemaldatud, krunditud ja läinud pühapäeval ka uus värv peale lastud. Nüüd masin ilusti ühte tooni ja mina tulemusega üsnagi rahul.
Täna reguleerisin kontaktivahe ja klapid ka ära. Natuke tuleb veel nokitseda ning järgmise nädala jooksul plaanin mosse garaazist välja ajada. Siis teen ka uusi pilte.
AZLK 2140, 1978
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas indrek06 »

Täna hommikul saigi mosse garaazist õue päikese kätte aetud ja paar pilti tehtud. Peab mainima, et klappide reguleerimisest oli päris palju kasu, sest nii ühtlaselt pole see mootor veel varem käinud. Ainult tühikäik vajaks sättimist veel.
Pilt

Pilt

Pilt
AZLK 2140, 1978
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 380
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas mario »

mõnusalt mahe. :)
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas indrek06 »

Vahepeal midagi muud peale sõitmise teinud pole. Liigub väga hästi edasi. :)
Täna tuli sõiduajal lähitulede märguandelambi kate ära ja kukkus spidoploki sisse:
Pilt
Millagi liimin selle sinna tagasi. Hetkel pole viitsimist, kuna sinna ligipääsemiseks tuleks terve armatuur uuesti maha võtta.
Paar igavusest klõpsitud pilti ka:
Pilt
Pilt
AZLK 2140, 1978
iisak
Postitusi: 122
Liitunud: 05 Veebr 2009 17:41
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas iisak »

Paarutad seal matkaraja lähedastel teedel ringi muidu?
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas indrek06 »

iisak kirjutas:Paarutad seal matkaraja lähedastel teedel ringi muidu?
Täpselt nii. :)
AZLK 2140, 1978
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas indrek06 »

Nüüd on juba uus probleem autol kallal.. Nimelt on parempoolne tagumine piduri töösilinder kõvasti lekkima hakanud. :waah Praegu seisab auto taaskord pukkidel ja ootab uusi tagumisi töösilindreid, mis peaksid saabuma umbes mai keskpaigas.
Kuid ei ole halba ilma heata. Nimelt leidis sõber täna keldrist 2 uut mosse esistabika konti ning andis need mulle. Vahetasin kondid kohe ära ka ning suurest igavusest värvisin pidurisadulad, roolivardad ja alumised õõtshoovad musta värviga üle. :)
AZLK 2140, 1978
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas indrek06 »

Mõned nädalad tagasi vahetasin need Luazi rehvid tänavasõidu rehvide vastu välja. Asemele läksid uued Lada Samara originaalrehvid. Kuna oli soov tagaotsa väheke jäigemaks ja samas ka madalamaks saada, siis sai vedrupakis üks leht teistpidi vahele keeratud. Hiljem lõikasin ka esivedrudelt 1,5 keerdu maha.
Tulemus sai selline:
Pilt
Pilt
Mõned päevad tagasi sain omale ka ühe kauaotsitud vidina - nimelt nõukaaegse tuuning käigukangi nupu. :P
Pilt
Lisaks sellele leidsin ka ühe toreda oldschool võtmehoidja:
Pilt
AZLK 2140, 1978
Vasta