Mosse Top Gear'is 15.04.2009
Mosse Top Gear'is 15.04.2009
Seega, kes juhtud täna ühtupoolikul Top Geari vaatama, siis saate näha kuidas Briti tüübid N-liidu aegseid masinaid katsetavad ning mahlakaid arvamusi jagavad. Endal on see saade juba nähtud, kuid sellekipoolest saab nalja oma jagu. Mõnusat saate vaatamist
Leidlik tuumafüüsik
http://album.ee/node/18779983/50132677
http://album.ee/node/18779983/50132677
Re: Mosse Top Gear'is 15.04.2009
Ma nägin muide esimest korda, aga kuulnud olen. see teema on vist juba eelmises foorumis läbitud ka aga ise sellega kursis pole. imelik on see, et 412´t nimetati seal 408´ks.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: Mosse Top Gear'is 15.04.2009
Suht maha teevad ikka nad autosi, eriti jäi silma see kiirendus see on natukene liiast juba:D
Nagu ütles selle mosse omanik Ristilt "Seitsmestele uudistele", "Ega viga pole autos, vaid selles kes seal roolis istub!"
Nagu ütles selle mosse omanik Ristilt "Seitsmestele uudistele", "Ega viga pole autos, vaid selles kes seal roolis istub!"
Punane välk
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Mosse Top Gear'is 15.04.2009
See on ju vana teada tuntud tõde, et kõik oleneb autos just sellest "tihendist", mis asub rooli ja pedaalide vahel.27151 kirjutas:Suht maha teevad ikka nad autosi, eriti jäi silma see kiirendus see on natukene liiast juba:D
Nagu ütles selle mosse omanik Ristilt "Seitsmestele uudistele", "Ega viga pole autos, vaid selles kes seal roolis istub!"
Aga mis puutub selle mosse kulgemisse,Top Gearis, siis jah kiirenduse poolest oli justkui maha tehtud(oleksin hea meelega oma korraliku karpa sinna peale laenanud võibolla oleksin saates ka kiita saanud )
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Mosse Top Gear'is 15.04.2009
"Kuulake,mis häält see teeb 65km/h juures!" No mis seal erilist ikka on,see minumeelest ongi Moskvitsi omapära,asi mis mind aastate eest ära võlus. See polegi enam mingi Moskvits,mille käigukast häält ei tee!
Saade oli muidu mõnes mõttes üle pingutatud.
Saade oli muidu mõnes mõttes üle pingutatud.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: Mosse Top Gear'is 15.04.2009
Eks sellise parastava suhtumise tõttu jääb mõnele "okas" ikka sisse torkima, kes on pidanud olude sunnil selle ühe või teise, suhteliselt askeetlikku varustust omava autoga suurema osa oma elust veetma.
Neid "Top Gear" saatejuhtide egotsentrilisi "vaimukusi" ei maksa eriti südamesse võtta.
Nondel, eriti aga sellel Clarksonil pole (vist) senimaani puberteediiga üle läinud. Kuidas muidu seletada nähtust, et mõne tänapäevase sportauto rooli taga too tegelane kiljub nagu mingi plika, kuid mõni vanem masin, mille disain, sõiduomadused vms. talle mingil põhjusel ei meeldi, kutsub temas esile verbaalse kõhulahtisuse.
Mu arust palju rohkem tunnustust väärivam on see asjaolu, et see konkreetne Eesti päritoluga "Moskvitš" sõitis peale ostu omal jõul ja ilma igasuguste suuremate probleemideta Inglismaale välja.
Järelikult oli selle auto eelmine omanik oma sõidukit ikka väga hästi hoidnud.
Neid "Top Gear" saatejuhtide egotsentrilisi "vaimukusi" ei maksa eriti südamesse võtta.
Nondel, eriti aga sellel Clarksonil pole (vist) senimaani puberteediiga üle läinud. Kuidas muidu seletada nähtust, et mõne tänapäevase sportauto rooli taga too tegelane kiljub nagu mingi plika, kuid mõni vanem masin, mille disain, sõiduomadused vms. talle mingil põhjusel ei meeldi, kutsub temas esile verbaalse kõhulahtisuse.
Mu arust palju rohkem tunnustust väärivam on see asjaolu, et see konkreetne Eesti päritoluga "Moskvitš" sõitis peale ostu omal jõul ja ilma igasuguste suuremate probleemideta Inglismaale välja.
Järelikult oli selle auto eelmine omanik oma sõidukit ikka väga hästi hoidnud.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Mosse Top Gear'is 15.04.2009
Peale esimest saadet kui see eelmisel aastal oli, nägin seda mosset ka juba müügis olevat-mäletan hinnaks olevat tol korral 12 000 krooni(ümberarvutatult).Veebilehekülge kahjuks enam ei mäleta...Ehk on siiani müügis ...
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Mosse Top Gear'is 15.04.2009
nägin seda saadet juba eelmine aasta, siis kui se välja lasti. hea shou oli.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Mosse Top Gear'is 15.04.2009
http://www.carandclassic.co.uk/car/C60682 Müüdud!partnermosse kirjutas:Peale esimest saadet kui see eelmisel aastal oli, nägin seda mosset ka juba müügis olevat-mäletan hinnaks olevat tol korral 12 000 krooni(ümberarvutatult).Veebilehekülge kahjuks enam ei mäleta...Ehk on siiani müügis ...
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Re: Mosse Top Gear'is 15.04.2009
Ma olin ka varem seda saadet näinud no vaatasin veel, põhimõtteliselt show värk ja nagu M410
välja ültes, siis ei maksa südamesse võtta.
Ikkagi närivad hinge need asjad
Kuid kuhu jäi GAZ 24/2410? sellest polnud sõnagi?
Kuda krt saab Tsaikal selle nuppu nii sisse litsuda,et see ära kaob?
Kuidas julgetakse lahtise uksega ZAZ 968 sõita?
Ütlen,et sellel saatele tuleks järg teha kus näidata kui kehvad nende endi sama aja masinad on meie
tingimustes vot see oleks midagi huvitavat sealt selguks ka tõde,et miks venemasin on selline nagu ta on!
välja ültes, siis ei maksa südamesse võtta.
Ikkagi närivad hinge need asjad
Kuid kuhu jäi GAZ 24/2410? sellest polnud sõnagi?
Kuda krt saab Tsaikal selle nuppu nii sisse litsuda,et see ära kaob?
Kuidas julgetakse lahtise uksega ZAZ 968 sõita?
Ütlen,et sellel saatele tuleks järg teha kus näidata kui kehvad nende endi sama aja masinad on meie
tingimustes vot see oleks midagi huvitavat sealt selguks ka tõde,et miks venemasin on selline nagu ta on!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981