MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Neid polte millega hing ukseposti külge kinnitub, saab phm igast vastavast kauplusest. Oma 2101-le ostsin 4.- tk kunagi, aga mosse ja žiguli omadel vahet pole. Pole veel sattunud poodi, kus neid letil ei oleks.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
13l kütus sai täna,siis paaki aga näidi näitab vaid 1/4 paagi mahust , ju vist sai ikka vähe kütust sisse.
Vaatasin ujuki ka üle,et poleks ära uppunud, õnneks ei olnud ta seda aga tundub,et vist nii on see seade kalibreeritud,et alles 20l korralikult näitama või saab paagi anduri juhe kusagilt lisa massi. Krt seda teab.
Kasutaja Talupoeg kinkis mulle kunagi sellise vidina:
Kust ta selle leidis ei tea, eks ta räägib ise. 90.datel oli selline roostevabast pikendus täitsa moes, mäletan üsna mitmeid mossesid. Väga eduliselt ta sinna otsa ei istu ja pole kindel,et jätan ka.
Otsisin välja ka teised istmekatted, need läänelikud ei taha peal püsida ja juba esimene auk ka sees.
Kuna vanasse autosse igasugu üli moodsat asjad ei sobi siis viskan midagi ajastu hõngulisemat sisse.
Aga enne tuli nad tolmust puhtaks kloppida ja panin ka mõneks päevaks välja tuulduma,kuna olid omandanud seistes kahtlase aroomi.
Ja muidugi seest sai ka saabastega sisse tassitud sodi välja pühitud. Kuna ilm oli tuuline ja külm siis ukse vahetamise jätsin seekord ära.
Vaatasin ujuki ka üle,et poleks ära uppunud, õnneks ei olnud ta seda aga tundub,et vist nii on see seade kalibreeritud,et alles 20l korralikult näitama või saab paagi anduri juhe kusagilt lisa massi. Krt seda teab.
Kasutaja Talupoeg kinkis mulle kunagi sellise vidina:
Kust ta selle leidis ei tea, eks ta räägib ise. 90.datel oli selline roostevabast pikendus täitsa moes, mäletan üsna mitmeid mossesid. Väga eduliselt ta sinna otsa ei istu ja pole kindel,et jätan ka.
Otsisin välja ka teised istmekatted, need läänelikud ei taha peal püsida ja juba esimene auk ka sees.
Kuna vanasse autosse igasugu üli moodsat asjad ei sobi siis viskan midagi ajastu hõngulisemat sisse.
Aga enne tuli nad tolmust puhtaks kloppida ja panin ka mõneks päevaks välja tuulduma,kuna olid omandanud seistes kahtlase aroomi.
Ja muidugi seest sai ka saabastega sisse tassitud sodi välja pühitud. Kuna ilm oli tuuline ja külm siis ukse vahetamise jätsin seekord ära.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
mul oli samasugune läikivast plekist junn küljes kui auto ostsin. ise kakkusin selle ära, vahtis nagu neegri vänt stange alt välja.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Olen seda autot oma silmaga näinud ja võin öelda värvimise kohta, et pole viga 5+. Kohtasin sarnast värvi masinat ka Tartus Kuperjanovi tänaval mõned ajad tagasi,kuid ei märganud nummert vaadatacanyondrift kirjutas:Mina värvisin oma Mercedese täies pikkuses üle, katus, uksevahed ja kõik ääred. Lasin seda teha Võru Trans hoovi värvikambris ja maksis see mulle 115€. Muidugi läksin sinna oma värviga (Valga väripoes lasin segada ~20€ liiter, läks 4,2l) ja maalri jaoks võtsin ka kaks rulli teipi kaasa tema soovil. Töö kohta ei ole ühtegi halba sõna öelda, üks väike jooksmiskoht on, aga kambrile kohaselt pole garaaži tolmu peal.
Kui on soovi, jagan numbrit.
Peale värvimist oli selline:
Ja enamvähem väliselt koos:
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Täna oli võrreldes eilsega parema produktiivsusega päev. Esmalt alustasin sellest,et võtsin pesunöörilt tuuldunud istmekatted ja paigutasin autosse, pleekinud katted pole ehk kõige ilusamad aga mulle käivad nad sellisel kujul küll.
Kui see töö tehtud sai võtsin käsile siis ammu plaanitud ukse vahetuse. Vana ukse sain kergelt kätte.
Ukse hinge ristpeaga polte kätte ei saa, ilma löök kruvikeerajata seal,miskit ei tee. Pead on juba enne mind sellised nagu fotol näha:
Vaatasin ja mõõtsin ning selgus,et otsest vajadust neid hingi eemaldada pole v.a alumine hing,millel on korralik lõtk sees aga selle vahetan tulevikus välja.
Kuid ukse enda vahetus keeruline polnud, reguleerimisega läks juba rohkem aega,kuid valmis ta sai:
Uks on aus ja läbivat roostet null, peab veidike korrosiooni tõrjet sees poolt tegema ja uksekäepideme ja luku külge kruvima. Vana ukse jätan alles esialgu alles aga kuna käepideme koht on rikutud siis kahtlen,et teda enam hästi kasutada annaks mujal.
Ning,selle postituse lõpetuseks, üks foto praegusest võtmehoidjast
Kui see töö tehtud sai võtsin käsile siis ammu plaanitud ukse vahetuse. Vana ukse sain kergelt kätte.
Ukse hinge ristpeaga polte kätte ei saa, ilma löök kruvikeerajata seal,miskit ei tee. Pead on juba enne mind sellised nagu fotol näha:
Vaatasin ja mõõtsin ning selgus,et otsest vajadust neid hingi eemaldada pole v.a alumine hing,millel on korralik lõtk sees aga selle vahetan tulevikus välja.
Kuid ukse enda vahetus keeruline polnud, reguleerimisega läks juba rohkem aega,kuid valmis ta sai:
Uks on aus ja läbivat roostet null, peab veidike korrosiooni tõrjet sees poolt tegema ja uksekäepideme ja luku külge kruvima. Vana ukse jätan alles esialgu alles aga kuna käepideme koht on rikutud siis kahtlen,et teda enam hästi kasutada annaks mujal.
Ning,selle postituse lõpetuseks, üks foto praegusest võtmehoidjast
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Vahepeal on remonditud ja töö vehitud nii,et halb hakkab.
Sai siis tagarehvid välja vahetatud ja ka täis pumbatud ja kohe tuli ka esimene ebameeldiv üllatus. Üks õhukumm ei pea õhku . Tuleb ilmselt,see tassida kohalikku kummi boksi. Kummi heeblitega seda kivikõva karkassiga rehvi maha ei saa ilma,et midagi ära ei rikuks,seega ei hakka ise üritama.
Aga asi vaid sellega ei piirdunud:
Avastasin,et piduritrummlitel on puudus koonuskruvid aga peaks ka ilma nendeta peal püsima.
Lisaks kunagi paigaldatud uus tagumine pidurivoolik on ära mõranenud, sellega ei ole väga probleemi(v.a õhutamine pärastpoole). Järeldasin,et põhja all tuleb suurem töö ettevõtta üle üldiselt, kas see teha enne või pärast ülemise osa värvimist on ise küsimus.
Esirehvidega on ka jama,külg mõrad on sees ja nendega ilmselt pole mõtet TÜV minna tegema. Kuid selle probleemiga annab ka hiljem tegelda.
Ukse sain seest määritud ja teise ukse juures sain ka nii moodi paika,et lukusti seda enam ära ei hõõru.
Nüüd lähiajal peaks saama siis uue värvi peale ja juba osaliselt ära komplekteerida auto.
Seekord pildimaterjali ei ole,sest fotokas jäi koju, fotosid tuleb hiljem.
Sai siis tagarehvid välja vahetatud ja ka täis pumbatud ja kohe tuli ka esimene ebameeldiv üllatus. Üks õhukumm ei pea õhku . Tuleb ilmselt,see tassida kohalikku kummi boksi. Kummi heeblitega seda kivikõva karkassiga rehvi maha ei saa ilma,et midagi ära ei rikuks,seega ei hakka ise üritama.
Aga asi vaid sellega ei piirdunud:
Avastasin,et piduritrummlitel on puudus koonuskruvid aga peaks ka ilma nendeta peal püsima.
Lisaks kunagi paigaldatud uus tagumine pidurivoolik on ära mõranenud, sellega ei ole väga probleemi(v.a õhutamine pärastpoole). Järeldasin,et põhja all tuleb suurem töö ettevõtta üle üldiselt, kas see teha enne või pärast ülemise osa värvimist on ise küsimus.
Esirehvidega on ka jama,külg mõrad on sees ja nendega ilmselt pole mõtet TÜV minna tegema. Kuid selle probleemiga annab ka hiljem tegelda.
Ukse sain seest määritud ja teise ukse juures sain ka nii moodi paika,et lukusti seda enam ära ei hõõru.
Nüüd lähiajal peaks saama siis uue värvi peale ja juba osaliselt ära komplekteerida auto.
Seekord pildimaterjali ei ole,sest fotokas jäi koju, fotosid tuleb hiljem.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Seekord,siis eelmisele jutule lisaks pildimaterjali ka.
Sai veidi värvimis tööd katsetatud ja tulehoidmise prillid ette kruvitud, peagi saab ilmselt terve auto olema,ilus apelsiini värvi oranž
Proovisin ka 412 ilukilpe peale panna, tundub,et sobivad päris edukalt, ainult veljed on jällegi eri värvi.
Seda klapikambri kaant sai bensiiniga pestud, ära paakunud Žigulii õli ei tule just kergelt maha, enam vähem sai seest poolt ka puhtaks nühitud aga vajab veel tööd enne,kui selle mootorile peale panen. Ei tahaks ka neid vana õli tükke ja tahma mootorisse ajada.
Viskasin ka sinised vaibad sisse, tunduvad sobima sellele autole.
Eelmine aasta said toodud ühed 2140 alumiin liistud aga pane,neid mis pidi tahad sellele mossele need ei istu. Kas siis Moskva ja Izevski tehase mossede liistud on nii erinevad või on piruka mossel teistmoodi liist?
Ja lõpetuseks siis Luazi rehv koos kilbiga, teise rehvi õhukadu leidis lahenduse peale seda ,kui vahetasin välja ventiili. Eks ole näha varsti,kas sellest oli abi.
Sai veidi värvimis tööd katsetatud ja tulehoidmise prillid ette kruvitud, peagi saab ilmselt terve auto olema,ilus apelsiini värvi oranž
Proovisin ka 412 ilukilpe peale panna, tundub,et sobivad päris edukalt, ainult veljed on jällegi eri värvi.
Seda klapikambri kaant sai bensiiniga pestud, ära paakunud Žigulii õli ei tule just kergelt maha, enam vähem sai seest poolt ka puhtaks nühitud aga vajab veel tööd enne,kui selle mootorile peale panen. Ei tahaks ka neid vana õli tükke ja tahma mootorisse ajada.
Viskasin ka sinised vaibad sisse, tunduvad sobima sellele autole.
Eelmine aasta said toodud ühed 2140 alumiin liistud aga pane,neid mis pidi tahad sellele mossele need ei istu. Kas siis Moskva ja Izevski tehase mossede liistud on nii erinevad või on piruka mossel teistmoodi liist?
Ja lõpetuseks siis Luazi rehv koos kilbiga, teise rehvi õhukadu leidis lahenduse peale seda ,kui vahetasin välja ventiili. Eks ole näha varsti,kas sellest oli abi.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Mille jaoks need Luazi rehvid head on? Need diagonaalrehvid, mis varem taga olid sobisid ju palju paremini.