Kirjutan vähe muidu vajub teema kuhugi igavikku
Talvel väga midagi teinud ei ole , usinalt sai varjualuse katuselt lund roogitud , et katus sisse ei vajuks lume raskuse all . Nüüd sai ka üle pika aja uksed lahti tehtud ja mossele päikest näidatud . Hetkel on pooluks seisus , ootan pikki silmi kevadet et saaks edasi tegutseda kertöödega .
Sai ka lõpuks selle aasta esimene käivitus tehtud . Maru hästi läks käima , mootoril läbitud ainult vist ligi 10 000 km . Eelmine aasta tuli sügis maru kähku peale , mille tõttu jäid ka keretööd seisma . Need kohad mis olid roostes on veel hullemaks läinud. Põhimõtteliselt läheb terve tagumine ots vahetusse. Uued ratta koopad , tagatiivad , tagumine osa koos alumise põllega . Pole hetkel võimalik fotosüüdistusi teha . Naine ütles ka mulle et kas lihtsam ei oleks uut osta . Vastasin aga seda ei saaks ju remontida jääb see rõõm ära ju
wolfe kirjutas:Sai ka lõpuks selle aasta esimene käivitus tehtud . Maru hästi läks käima , mootoril läbitud ainult vist ligi 10 000 km . Eelmine aasta tuli sügis maru kähku peale , mille tõttu jäid ka keretööd seisma . Need kohad mis olid roostes on veel hullemaks läinud. Põhimõtteliselt läheb terve tagumine ots vahetusse. Uued ratta koopad , tagatiivad , tagumine osa koos alumise põllega . Pole hetkel võimalik fotosüüdistusi teha . Naine ütles ka mulle et kas lihtsam ei oleks uut osta . Vastasin aga seda ei saaks ju remontida jääb see rõõm ära ju
kui soovid, võin sulle liitri ühte head kemikaali müüa. sööb rooste ära ja ära kuivades tekkitab tsingi kihi peale, mille peale võib kohe värvida.
hakkan enda kombi juures ka seda kasutama.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Buvanol jätab pettena enda oksiidikihi sellise, mingi nurga alt nagu kuumtsink. Tegelikult peale roostesurmatamist on vaja pind oksiidist puhtaks nühkida ja peale happe/epokrunt või muu säärane kanda.
canyondrift kirjutas:Buvanol jätab pettena enda oksiidikihi sellise, mingi nurga alt nagu kuumtsink. Tegelikult peale roostesurmatamist on vaja pind oksiidist puhtaks nühkida ja peale happe/epokrunt või muu säärane kanda.
mitte sellele, see kuivab ära ja asi korras. seda kraami poest ei saa veel, kuna asi seisab veel paberite taga. tööjuures proovisin vanade ratta mutrite peal, sõi kenasti puhtaks ja pole enam roostetama hakkanud.
1L 10 €
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Buvanoli jätaks üldse puutumata. Tuttava poolt eelmine aasta valmistatud "kutsikal", mis enne proffessionaalset värvimist ka igaks juhuks buvanoli kuuri sai, lokkab tänaseks roostet igalpool, samas otse liivapritsist värvikambrisse läinud veokiraamid kestavad korralikult.
Lätlastel mingi "Antirust`i" nimeline toode tundus ka asjalik kraam olevat ja siis on muidugi mingi lääne toode(nimi täpsustamisel), 200 ml maksab üle 7 euri aga see eest on ka kohe näha, et hea asi - korralikku nakkuvusega ja poeb ise igale poole vahele ja ei haise nagu kanalisatsioonikanal
Kunagi enne esiõõtsade värvimist sattus kätte mingi proFIX nimeline asi- peale kuivamist jättis metalli pinnale imeliku kollaka korba. Terasharjaga suurem puder maha, krunt ja värv peale ning praeguseks on ainult paar üksikut roostetäppi läbi tulnud, mis võib olla ka kehva eeltöö viga.