Tervist, kallid seltsimehed!
Kuna minu tagasihoidlik ajutarkus nii kõrgele ei küündi, otsustasin teid kui kogenumaid ning erudeeritumaid seltsimehi oma murega tülitada, loodan et teil jagub tegemiste-toimetuste kõrvalt väheke aega hetkeks teemasse süübida.
Tekkis mul täna järgnev probleem:
Vahetasin rõõmsalt oma 412-nel genekat, sain vana eemaldatud ning sõbra käest saadud uhiuue geneka paigale asetatud ja asusin kinnituspolte kinni keerama. Jõudes järjekorraga pingutuspoldi kinnitamise juurde, avastasin, et pinguti kinnitus geneka küljes on mitu cm mootori poole erinevalt vanast genekast. Oma suures remondituhinas ei taibanud ma neid enne üks-ühele kõrvuti võrrelda, vaid piirdusin üldise visuaalse vaatlusega, mis kinnitas, et täpselt samasugused Mosse genekad nagu ikka...
Kas tõesti on Mossel muus osas üks-ühele kattuvatel genekatel erinevad kinnitused?
Kas 412-ne ja 2140-ne genekatel on erinevas kohas pingutuspoldi kinnitus?
Ootan pikisilmi teie kommentaare, nõuandeid ning ettepanekuid!
Tervitustega,
Karel
Probleem seoses geneka vahetusega...
Re: Probleem seoses geneka vahetusega...
asi on nimelt selles et venemaa toodang sobib igale masinale, arvatavasti see genekas mis sina said, on mõne teise toodangu oma tegelt (GAZ, ZIL, UAZ jne.) Mossele see läheb ka peale, voolu pinge ja kõik muu selline klappib, ainult kinnituse pead ringi tegema või improviseerima. Pead ainult jälgima et rihmarattas oleks samal liinil nii veepumba kui hooratta rihmarattastega. Kui ei saa paika, on teinekord abiks olnud rihmaratta vahetus. võttad vana külest ära, paned uuele külge. Kui see ka ei aita, pead hakkama kinnitus klambreid väänama, sedasi et oleks ühel liinil. muidu hakkab: 1. rihma sööma, 2. maha viskama.
edu
edu
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Probleem seoses geneka vahetusega...
hmmm, usun et sul täitsa õigus! Rihmaratta ja kiilu seibid võtsin vanalt, sest uuel neid kaasas ei olnud, sobisid ideaalselt ning rihm jäi ka kenasti ühele joonele. Katsun täna võrdlevad pildid teha ja üles panna, äkki oskab keegi öelda mis masina genekaga tegu, leian äkki kellegi kes soovib uue ... geneka uue Mosse geneka vastu vahetada
Re: Probleem seoses geneka vahetusega...
spitfire kirjutas:hmmm, usun et sul täitsa õigus! Rihmaratta ja kiilu seibid võtsin vanalt, sest uuel neid kaasas ei olnud, sobisid ideaalselt ning rihm jäi ka kenasti ühele joonele. Katsun täna võrdlevad pildid teha ja üles panna, äkki oskab keegi öelda mis masina genekaga tegu, leian äkki kellegi kes soovib uue ... geneka uue Mosse geneka vastu vahetada
Võib olla ka,et tegu lada genekaga,mulle sattus ka ükskord selline ette millel pingutuskoht vales kohas ja ma lihtsalt vahetasin selle geneka korpuse osa vanaga ära.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: Probleem seoses geneka vahetusega...
gaz 53 genekas oli ka sarnane väliselt aga see pingutamine oli teismoodi, korpuse vahetusega peaks kõik sobima.
"ONU HEINO RALLITIIM"
Re: Probleem seoses geneka vahetusega...
täitsa õige jutt!!! jõudsin ka ise eile pika uurimise ja googeldamisega sinnamaani, et see uus genekas ongi GAZ 53 oma
mõtlesin korpuse esimese osa vahetuse peale, aga nagu öeldakse: Kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähemal! Üks hea kamraad avastas endal riiulil kasti sees uhiuue Mosse geneka peidus olevat ja loovutas selle mulle
Ühesõnaga homme installeerima ja loodan, et lõpuks probleem lahendatud!
Suured-suured tänud kõigile, kes head nõu ning õpetusi jagasid. Minu tagasihoidlikud teadmised on jälle hulgaliselt täiendust saanud!
Tänud veelkord!
mõtlesin korpuse esimese osa vahetuse peale, aga nagu öeldakse: Kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähemal! Üks hea kamraad avastas endal riiulil kasti sees uhiuue Mosse geneka peidus olevat ja loovutas selle mulle
Ühesõnaga homme installeerima ja loodan, et lõpuks probleem lahendatud!
Suured-suured tänud kõigile, kes head nõu ning õpetusi jagasid. Minu tagasihoidlikud teadmised on jälle hulgaliselt täiendust saanud!
Tänud veelkord!