AZLK 2140 1984 Jann

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: AZLK 2140 1984 mosseman

Postitus Postitas viirusboy »

Mind hakkas selline asi huvitama.. Tundub päris tuus!
Pilt
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Jann
Postitusi: 3
Liitunud: 07 Juun 2011 23:19

Re: AZLK 2140 1984 mosseman

Postitus Postitas Jann »

Ja võib vabalt oktaanarvuga 95 bensiini sisse valada ja sõita või peab hakkama midagi vahetama?
Kasutaja avatar
Talts
Postitusi: 136
Liitunud: 07 Apr 2010 19:16

Re: AZLK 2140 1984 mosseman

Postitus Postitas Talts »

Jann kirjutas:Ja võib vabalt oktaanarvuga 95 bensiini sisse valada ja sõita või peab hakkama midagi vahetama?
Võib küll
Kasutaja avatar
hannes24
Postitusi: 274
Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Asukoht: Kirepi

Re: AZLK 2140 1984 mosseman

Postitus Postitas hannes24 »

väga pikalt pole ikkagi vist mõtet 95-ga sõita, võib kolbidele kehvalt mõjuda, segu pole ju see mis 76-ga
"ONU HEINO RALLITIIM"
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 2140 1984 mosseman

Postitus Postitas stern100 »

Annab tunda ju kui klapid ära põletab. Siinkandis näiteks sõidab üks valge 412, deforss mootoriga juba pikemat aega 95ga ringi. Praegu läheb kütet ainult 12 toopi sajale aga asi sõidab edukalt :D
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: AZLK 2140 1984 mosseman

Postitus Postitas marko »

Ei põleta ta midagi,klapid põlevad ära ikka lahja küttesegu korral.Madalama surveastmega mootoriga 95 sõites ei juhtu absoluutselt mitte midagi ja ei juhta ka siis midagi kui paned kasvõi 98-t.Mootorile mõjub ikka sitemini ettenähtust just madalama oktaanarvuga kütte kasutamine :)
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 380
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: AZLK 2140 1984 mosseman

Postitus Postitas mario »

just, ja siukest ränka oktaanivahet ei teki eluilmas, et võiks detoneerima hakata iseeneslikult.
hõbe on seks. :beer
Jann
Postitusi: 3
Liitunud: 07 Juun 2011 23:19

Re: AZLK 2140 1984 mosseman

Postitus Postitas Jann »

Täna sai siis auto enda nimele ka vormistatud aga pole ikka veel tunnet et seda oman...
Väikse vaevaga sai auto treilare vinnatud ja ARKI minek.
Võimsus:50kw
Tüüp:2138/2140
Variant:2140/412DE 1480/50 Versioon:2140/1120/1445
Kasutaja avatar
mosseman
Postitusi: 94
Liitunud: 04 Veebr 2009 15:50
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Re: AZLK 2140 1984 mosseman

Postitus Postitas mosseman »

Jann kirjutas:Täna sai siis auto enda nimele ka vormistatud aga pole ikka veel tunnet et seda oman...
Ega see tunne tulebki nüüd vaikselt ajapikku. Muidu õnnitlused! Kuulsin ka linnapeal, et olevat treilapeal arki poole vuranud päeval...See auto ei jää lihsalt märkamatuks. :lol
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: AZLK 2140 1984 Jann

Postitus Postitas viirusboy »

Täna siis panime pead kokku ja hakkasime sidurit lahti tegema..

Katse nr. 1 - Käik sisse, lükkasime käima, hoog üles, sidur alla, gaas põhja ja pidurit. Tulemus - palju tolmu ja mustad jutid.
Katse nr. 2 - Neljanda käiguga sidur all ja pidurid peal, starterit. Tulemuseks mitte midagi..
Katse nr. 3 - Tagaratas õhku, neljas käik sisse ja mootor pöördesse. Sidur alla ja kivi tagarattasse.. Katseid kokku 3. Tulemuseks kõver aiavõrk.
Katse nr. 4 - Auto asfalti peale. Tungrauaga vedrupakist tõstes üks ratas õhku, neljas käik sisse, pöörded peale, sidur alla ja auto tungraua pealt maha. Tulemuseks rehvisuitsu, must jutt asfaltil ja lahtine sidur..

Teiseks vahetasime jagaja ära ja käisime küünlajuhtmed üle. Natuke tahaks veel süüde seadistamist. Hr. Stern vb viitib aidata :)
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Vasta