408 pidurisüsteem vs 412 või 2140 pidurisüsteem
408 pidurisüsteem vs 412 või 2140 pidurisüsteem
Vaja oleks panna 4 trummelpiduriga M408(72')-le uued tagumised pidurisilindrid. Tartus, Mekre äris aga vandus Miša kui tulist rauda, et 408 on omaette loom ja 2140 või 412 tagumised pidurisilindrid on teistsugused. 408 omasid ei pidanud tema sõnul liikuma. Ülo suutis taaskord üllatada kirvega ehk 19 eur tükk tagumine ning tema juurde väga ostma ei kipu, eriti veel kuna tegu on komisjonipoega, mis müüd seisnud kraami. Kas 412 või 2140 tagumised pidurisilindrid sobivad 408-le? Kui ees minna üle 2140 ketaspiduritele, kas on vaja vahetada ära ka käändmikud? Kuna ülevaatusmees polnud väga rahul piduritega, otsustasime sõbraga Karste Kuningriigist minna pidurisüsteemis üle moodsamale DOT4-le. Sellega seoses on oma Lada pealt halvad kogemused, kus pidurisilindrid on ükshaaval hakkasid jooksma. seekord ennetaks probleemi ning vahetaks ära kohe uut vedelikku kartvad kummijubinad.
Re: 408 pidurisüsteem vs 412 või 2140 pidurisüsteem
kui soovid kettaspidurid ette panna, pead ära vahetama lisaks käändmikule ka peasilndri ja panema 412 või 2140 peasilndri. Asi on selles et kettaspiduritel on kaks erinevat süsteemi. peamine ja tagavara. Kui peamises süsteemis kuskil voolik või toru lõhkeb, hakkab tööle kohe tagavara süsteem mis tagab pidurid vähemalt esimestel rattastel.
see vähemalt teoorja, praktikas pole sellist asja kordagi ette tulnud....... õnneks
see vähemalt teoorja, praktikas pole sellist asja kordagi ette tulnud....... õnneks
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: 408 pidurisüsteem vs 412 või 2140 pidurisüsteem
Moderaatoritel palun see teema sulgeda või kustutada, arutelu jätkub teemaks oleva auto omaniku "Mikk" alustatud teemas: http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... f=9&t=1827