MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Usun,et signaalide asukohad ja kinnitused on kõikidel 408-2140 samad siis on välja pakkuda üks 2140 pilt, kus signaalid näha http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/48666436
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
412-l on ju kaks signaali seal keskel ühe metalljunni otsas, mitte eraldi otstes.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Stern ,ma tead toda,kuid olen suutunud oma tarkusega küll signaalid koos kinnitusplaadiga maha keerata aga enam ei leia kohta kuhu see kinnitus üles. Kinnitus saab olla vaid nina peal aga ei leia õiget kohta üles.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Seda on küll keeruline seletada, kuid see kinnitusplaat käib selle esimese paneeli(või mis iganes selle nimi ka on) alumises küljes. Ehk on seal mõni keere sees vms?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Täna võtsin siis ette tõsisema remondi päeva alustades sellest,et vahetasin välja karburaatori.
Esimene käivitus nii edukas polnud, karburaator uputas üle,kuna nõelklapp oli ebatihe aga kuna uus oli võtta läks see sisse koos uue ujukiga.
Võin öelda,et käib paremini kui K-126H aga vajab peen häälestust. Loodan,et sõber Marko tuleb selles osas appi.
Vaatasin,et osta tuleb ka uus bensiini filter kuna vana on juba päris korralikult sodi täis läinud. Ei tahaks mõelda,mis siis oleks saanud,kui see oleks läbi karburaatori käinud.
Ilmselt tasuks investeerida ka uude jagajasse,silikoon kattega küünla juhtmetesse ka. Piibud on ka ilmselt vanad ja need võiks ka välja vahetada.Kuna peal olnud ilmselt 85.a peale.
peale läheb edaspidi sihuke õhupuhastaja.
Selle karburaatori tõstan kõrvale aga ilmselt tuleb sellele osta korralik remondi komplekt koos tihendite ja düüsidega. Siis on lootus veel sellest elulooma saada.
Tuled küljes ja töötavad v.a tagurdustuled. Lisaks on parempoolsel tagatuled ka üks helkur puudus, loodan,et leian selle ikka üles. Armatuuris ka vaja paar pirni üle kontrollida,mis ei toimi mingil põhjusel.
Antenni osas sain osa juppe kätte aga 1-2 asja ikka kadunud ja korralikult seda kinnitada ei saa.
Signaalid said külge, tänu Sterni vihjele ning toimivad nagu vaja.
Samuti on küljes nüüd ukselink,vasakpoolsel uksel.
Ma ei tea,miks aga otsustasin vana rooli tagasi panna aga seekord sobiva roolikattega,mis vajab veidi puhastusvahendiga ülekäimist,kuna on päris kaua puhastamata olnud.
Stange sai ka külge aga päris kinni ei keeranud veel, hetkel otsin ühte korralikku kroom puhvrit,mis tõttu stange monteerimine seisab. Puhver on olemas aga kuhu ma ta sügisel pistsin seda ma enam ei mäleta.
Numbri märgiga oli mõtteid kaks:
Kas katta vända auk ära või siis jätta number kõrgemale. Reaalselt mõeldes, seda käivitus vänta läheb väga harva vaja.
Varsti loodan jõuda põhja kallale ning see ka üle käija pluss siit sealt mõni värvi parandus ka. Kuid ümber registreerimine ning kindlustus ja TÜV on juba päris kulukad ettevõtmised,võrreldes kõige ülejäänuga.
Pisitöid ikka on aga vähe haaval jõuan seatud eesmärgile lähemale.
Esimene käivitus nii edukas polnud, karburaator uputas üle,kuna nõelklapp oli ebatihe aga kuna uus oli võtta läks see sisse koos uue ujukiga.
Võin öelda,et käib paremini kui K-126H aga vajab peen häälestust. Loodan,et sõber Marko tuleb selles osas appi.
Vaatasin,et osta tuleb ka uus bensiini filter kuna vana on juba päris korralikult sodi täis läinud. Ei tahaks mõelda,mis siis oleks saanud,kui see oleks läbi karburaatori käinud.
Ilmselt tasuks investeerida ka uude jagajasse,silikoon kattega küünla juhtmetesse ka. Piibud on ka ilmselt vanad ja need võiks ka välja vahetada.Kuna peal olnud ilmselt 85.a peale.
peale läheb edaspidi sihuke õhupuhastaja.
Selle karburaatori tõstan kõrvale aga ilmselt tuleb sellele osta korralik remondi komplekt koos tihendite ja düüsidega. Siis on lootus veel sellest elulooma saada.
Tuled küljes ja töötavad v.a tagurdustuled. Lisaks on parempoolsel tagatuled ka üks helkur puudus, loodan,et leian selle ikka üles. Armatuuris ka vaja paar pirni üle kontrollida,mis ei toimi mingil põhjusel.
Antenni osas sain osa juppe kätte aga 1-2 asja ikka kadunud ja korralikult seda kinnitada ei saa.
Signaalid said külge, tänu Sterni vihjele ning toimivad nagu vaja.
Samuti on küljes nüüd ukselink,vasakpoolsel uksel.
Ma ei tea,miks aga otsustasin vana rooli tagasi panna aga seekord sobiva roolikattega,mis vajab veidi puhastusvahendiga ülekäimist,kuna on päris kaua puhastamata olnud.
Stange sai ka külge aga päris kinni ei keeranud veel, hetkel otsin ühte korralikku kroom puhvrit,mis tõttu stange monteerimine seisab. Puhver on olemas aga kuhu ma ta sügisel pistsin seda ma enam ei mäleta.
Numbri märgiga oli mõtteid kaks:
Kas katta vända auk ära või siis jätta number kõrgemale. Reaalselt mõeldes, seda käivitus vänta läheb väga harva vaja.
Varsti loodan jõuda põhja kallale ning see ka üle käija pluss siit sealt mõni värvi parandus ka. Kuid ümber registreerimine ning kindlustus ja TÜV on juba päris kulukad ettevõtmised,võrreldes kõige ülejäänuga.
Pisitöid ikka on aga vähe haaval jõuan seatud eesmärgile lähemale.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Imo on auto liiiiga oranž, s.t esivõre ja tagumised stangerauad võiks mustad vms olla. Number on kole hetkel, stanksi alla oleks vaja liigutada.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Mulle see must esivõre ei meeldi,sellepärast värvisin kere värvi.
Panna stange alla number? Ma saaks aru,et see on lowrider või madaldatud auto aga sorry seda küll ei tule,kõna alla selle auto puhul.
Panna stange alla number? Ma saaks aru,et see on lowrider või madaldatud auto aga sorry seda küll ei tule,kõna alla selle auto puhul.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Minu meelest on küll väga viisakas masin . Egas ta seda teile ei ehita , eks ikka omale ja enda käe järgi
Moskvich - puhas remondirõõm
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
enda masina puhul olen pannud tähele et kui igavuse pärast olen pannud vändast tööle siis silmaröömu on se pakkunud paljudele,ehk vändaauk peaks olema vaba või siis vedrudega numbrilaud kuna vändast käima ajamine on suht stiilne..või nii minuarust ja usun et praktiline suht ka
Iga inimene peab enda risti kandma,kes ei jõua lohistab järel!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ma ise lähtun sellest,et vahest ongi huvitavam teha midagi,mis peavoolust kas radikaalselt erineb või siis märgatavalt teistmoodi on. Madaldamise kohta on ka minult küsitud,et miks ma seda ei tahaks teha. Kes on sõitnud, Kambja-Pangodi-Kammeri-Luke kruusateedel see teaks vastust kohe. Kuid kaugemal elavatele kodanikele selgitan asja nii,et treppi sõidetud ning suurte munakividega teed madala autoga kruiisida on üsna enesetapp pluss auto lõhkumine. Puht praktilisel põhimõttel,mingit madaldust ei tule.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981