MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Igakord kui respekti ämbriga ei loobi kukutakse õigustama mai ei tea mida. Mina avaldasin oma arvamust lihtsalt.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Kasutaja iisak asi pole siin ämbriga või kühvliga respekti loopimises,ma teen seda autot siiski nii hetkel kuidas otstarbekam tundub ja see kas kellegile meeldib või ei on iga ühe oma arvamus asjast. Mulle lihtsalt sinu pakutud numbrimärgi lahendus ei sobi hetkel ja ongi kõik. Ei ole mõtet kohe solvuda,siinsete sõnavõttude peale
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Enda masinal tegin numbrimärgiga nii, et pöörasin olemasolevad kinnitused 180 kraadi ringi ja kõik (kinnitused olid enamvähem samas kohas kui sul praegu). Numbrimärgi alumine äär jäi stange alumisest äärest veidi madalamale, aga siiski oluliselt kõrgemale kui põll. Kui sellises olukorras numbrimärk mingit valu hakkab saama, siis pole ka põllel enam pikka elu.
Selle lahenduse ainuke miinus on see, et autot ei saa lihtsalt käima vändata vaid selleks peab eemaldama numbrimärgi, kuid enamvähem korras aku puhul pole see ka mingiks probleemiks.
Selle lahenduse ainuke miinus on see, et autot ei saa lihtsalt käima vändata vaid selleks peab eemaldama numbrimärgi, kuid enamvähem korras aku puhul pole see ka mingiks probleemiks.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Seda vända andmist tuleb ette vast korra,paar aastas...minul ainult siis,kui klappide reguleerimise või mootori keti pingutuse ajal. Nii et võib selle numbri ka nii panna,et vända augu ära katab. Kui aku juba tühi,ei ole enam ka väntamisest abi... Ja kui tõesti vaja,võib ju ühe poldi ka lahti krudida....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ma arvan,et jään variandi juurde,kus numbrimärk katab ära vända augu, tundub kõige ratsionaalsem lahendus.
Hetkel on probleemiks elektrisüsteemis kaks asja:
1. tagurdustuled ei taha põleda, ei saa pihta,kas viga on massis või on vooluga,mingi teema.
Tagatulel kõik muud tuled töötavad ja mõlemad otsad on ka ühendatud tagurdustule lülitisse. Välistatud on ka võimalus,et käiguhoovastiku kulumisest on see tingitud.
2. Ei põle,suuna ja kaugtule märgulamp armatuuris, pannes otse massi kere küljest ei toimu samuti miskit,pirnid on vahetatud ja kontrollitud. Ilmselt ei tule vool peale. Samas armatuuri valgustus töötab.
Ei oska siin enam ise miskit targemat edasi mõelda.
Tööde järjekorras seisavad:
-lehtvedru pukside vahetus
- põhja möksimine
- värvi parandused pluss luuk ja prillid ära teha,miks pole teinud on selles,et pole töötavat relakat siiani olnud,millega pind ära puhastada.
- piduri ja rooli süsteemi üldine kontrollimine
- süüte õigeks panemine
- õlivahetus
Lähi ajal võtan paberimajanduse korrastamise ette.
Enne kui unustan siis juhipoolsele uksele sai ette link ja polstrid ning käepide ka külge.
Hetkel on probleemiks elektrisüsteemis kaks asja:
1. tagurdustuled ei taha põleda, ei saa pihta,kas viga on massis või on vooluga,mingi teema.
Tagatulel kõik muud tuled töötavad ja mõlemad otsad on ka ühendatud tagurdustule lülitisse. Välistatud on ka võimalus,et käiguhoovastiku kulumisest on see tingitud.
2. Ei põle,suuna ja kaugtule märgulamp armatuuris, pannes otse massi kere küljest ei toimu samuti miskit,pirnid on vahetatud ja kontrollitud. Ilmselt ei tule vool peale. Samas armatuuri valgustus töötab.
Ei oska siin enam ise miskit targemat edasi mõelda.
Tööde järjekorras seisavad:
-lehtvedru pukside vahetus
- põhja möksimine
- värvi parandused pluss luuk ja prillid ära teha,miks pole teinud on selles,et pole töötavat relakat siiani olnud,millega pind ära puhastada.
- piduri ja rooli süsteemi üldine kontrollimine
- süüte õigeks panemine
- õlivahetus
Lähi ajal võtan paberimajanduse korrastamise ette.
Enne kui unustan siis juhipoolsele uksele sai ette link ja polstrid ning käepide ka külge.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Tänased tööd algasid sellega,et tõmbasin 3l bensiini 408 paagist kuivaks ning 2l lada paagist juurde.
Sumbuti nõrgaks lüliks on see koht, kasutaja Talupoeg laitis selle lekke kinni lappimise sumbuti liimi/tsemendiga, maha aga ma usun,et see peaks aitama. Klamber on lõpuni pingutatud ja see ei mõjunud,heitgaasi lekke pidama saamisel.
Põhja alust uurisin ka ja veendusin,et ilma kallutus raudu kasutamata on see põhja tegemine poolik töö.
Mõne vana mastiksi tüki all vohas pindmine rooste, seega ,mis muud auto tuleb põhja alt traatharjaga ära puhastada ja ära teha. Suur töö aga keegi peab seda tegema.
Vot sihukest sodi siis tuleb/tuli minu mosse paagist
Kuid otsustasin siis mootori hinge elule natuke aega pühendada.
Esmalt panin auto käima, külmalt käivitub poolest starteri pöördest. Seisab sooja mootoriga natuke aega 20 -60min ja siis tahab väga pikalt käiamist,et tööle saada. Otsustasin siis süüdet näppida ja keerasin seda varasemaks, vanast asendist. Midagi nagu muutus paremaks aga ikka pole see,mis tahaks,et ta oleks.
Võib olla tahan ma mossest liiga palju saada aga on ka tulemust, sinine ving on ära kadunud,sumbutajast ajab veidi kondentsi aga see kõik loomulik. Kuid oskan nüüd mõelda vaid seda,et vanad küünlad ilmselt võivad koos vanade juhtmetega olla põhjus,miks kehvalt käivitub.Aga seda päris kindlalt teada ei saa enne kui ma uued küünlad ja juhtmed peale ostan.
Kuid ilmnesid ka vanad vead:
spilkast tilgub/immitseb õli kuumale kollektorile ja seega töösoojaks muutudes hakkab õli sealt kärssama ja ajab suitsu kapoti alt. Mina ei oska seda viga muud moodi kõrvaldada kui:
- jätan nagu on
- pean teise plokikaane panema.
Viimases hädas läheb peale tagavara mootor,kui sellest asja ei saa.
Ilmselt tahab ka plokikaas pingutamist,kuna ühelt poolt ajab õli välja.
Elektrsisüsteemi probleemi lahendamine ei andnud tulemust, võtsin oma targad raamatud välja aga
,mis ei põle see ei põle. Voolu ei tule ei tagurdustuledele ei suuna ega kaugtule märgulampi. Kõik, mõistus on otsas.
Tagurdustule puhul võib kahtlustada seda,et juhe,mis voolu viib tagaosasse võib olla katki kusagilt ja massis olla siis mina ei kujuta ette,kuidas selle katkise juhtme ära vahetab,kui see on kusagil kere plekkide vahel tagaosas. Kuna selle probleemi lahendamine tundub nüri tööna siis hetkel rohkem oma pead sellega ei vaeva.
Kuid see pole kõik..
Mingi kala on kojamehe mootoriga, see töötab nii uimaselt,et tundub,et elektrimootor annab otsad.
Ning tundub,et ainult üks kiirus ongi valida Kuidas teistel mosse omanikel kojameeste kiirusega on töötades. Vaadates,mis valemiga pean ma kojamehi käivitama sellel autol (mingist eraldi lülitist,mis ise pandud),siis tekib kuri kahtlus,et peab armatuuri taaskord maha kiskuma.
Ning väike palve ka lugejatele,ehk kellegil on fotosid või joonised,mis osadest Izh 412 antenn koosneb. Ütlen ette ära,et AZLK ja IZ 412 antenn on erinevad, ning detaile on ka erinev arv. Abi oleks oodatud,kuna mul on mingid tükid puudus aga tahaks teada,missugused nad välja näevad esmalt.
Sumbuti nõrgaks lüliks on see koht, kasutaja Talupoeg laitis selle lekke kinni lappimise sumbuti liimi/tsemendiga, maha aga ma usun,et see peaks aitama. Klamber on lõpuni pingutatud ja see ei mõjunud,heitgaasi lekke pidama saamisel.
Põhja alust uurisin ka ja veendusin,et ilma kallutus raudu kasutamata on see põhja tegemine poolik töö.
Mõne vana mastiksi tüki all vohas pindmine rooste, seega ,mis muud auto tuleb põhja alt traatharjaga ära puhastada ja ära teha. Suur töö aga keegi peab seda tegema.
Vot sihukest sodi siis tuleb/tuli minu mosse paagist
Kuid otsustasin siis mootori hinge elule natuke aega pühendada.
Esmalt panin auto käima, külmalt käivitub poolest starteri pöördest. Seisab sooja mootoriga natuke aega 20 -60min ja siis tahab väga pikalt käiamist,et tööle saada. Otsustasin siis süüdet näppida ja keerasin seda varasemaks, vanast asendist. Midagi nagu muutus paremaks aga ikka pole see,mis tahaks,et ta oleks.
Võib olla tahan ma mossest liiga palju saada aga on ka tulemust, sinine ving on ära kadunud,sumbutajast ajab veidi kondentsi aga see kõik loomulik. Kuid oskan nüüd mõelda vaid seda,et vanad küünlad ilmselt võivad koos vanade juhtmetega olla põhjus,miks kehvalt käivitub.Aga seda päris kindlalt teada ei saa enne kui ma uued küünlad ja juhtmed peale ostan.
Kuid ilmnesid ka vanad vead:
spilkast tilgub/immitseb õli kuumale kollektorile ja seega töösoojaks muutudes hakkab õli sealt kärssama ja ajab suitsu kapoti alt. Mina ei oska seda viga muud moodi kõrvaldada kui:
- jätan nagu on
- pean teise plokikaane panema.
Viimases hädas läheb peale tagavara mootor,kui sellest asja ei saa.
Ilmselt tahab ka plokikaas pingutamist,kuna ühelt poolt ajab õli välja.
Elektrsisüsteemi probleemi lahendamine ei andnud tulemust, võtsin oma targad raamatud välja aga
,mis ei põle see ei põle. Voolu ei tule ei tagurdustuledele ei suuna ega kaugtule märgulampi. Kõik, mõistus on otsas.
Tagurdustule puhul võib kahtlustada seda,et juhe,mis voolu viib tagaosasse võib olla katki kusagilt ja massis olla siis mina ei kujuta ette,kuidas selle katkise juhtme ära vahetab,kui see on kusagil kere plekkide vahel tagaosas. Kuna selle probleemi lahendamine tundub nüri tööna siis hetkel rohkem oma pead sellega ei vaeva.
Kuid see pole kõik..
Mingi kala on kojamehe mootoriga, see töötab nii uimaselt,et tundub,et elektrimootor annab otsad.
Ning tundub,et ainult üks kiirus ongi valida Kuidas teistel mosse omanikel kojameeste kiirusega on töötades. Vaadates,mis valemiga pean ma kojamehi käivitama sellel autol (mingist eraldi lülitist,mis ise pandud),siis tekib kuri kahtlus,et peab armatuuri taaskord maha kiskuma.
Ning väike palve ka lugejatele,ehk kellegil on fotosid või joonised,mis osadest Izh 412 antenn koosneb. Ütlen ette ära,et AZLK ja IZ 412 antenn on erinevad, ning detaile on ka erinev arv. Abi oleks oodatud,kuna mul on mingid tükid puudus aga tahaks teada,missugused nad välja näevad esmalt.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- mossejumal
- Postitusi: 620
- Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
no mul on kolm kiirust kojameestel valida 1 on aeglane selline et mõtleb... .2 on keskmine ja kolmas on kõige kiirem pühib hullemini kui mu ladal pühkis R.I.P lada.
Teine asi sul äkki vb ei saa näidiku plokk massi,mul endal ei tööta täistuled,ega gabariidi tuled.
Teine asi sul äkki vb ei saa näidiku plokk massi,mul endal ei tööta täistuled,ega gabariidi tuled.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
VAZ 2108/09 kojamehe ajamit võrrelda mosse omaga on üsna mõtetu,kuna tegu kahe erineva asjaga.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Kojameeste süsteemi liigendite vahele panna miskit määret.Enne kindlasti puhastada ja siis alles määret ja võib ka proovida selle tööd enne armatuuri alla peitmist.Minu mosse kojameestel ka 3 asendit- 1 on tavaline 2 kiirem kui see tavaline ja 3 asend on intervalliga klaasi puhastus
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Eks ma vist kakun armatuuri maha ja süvenen veidi elektrisüsteemi,pluss kojameeste ajamisse. Tundub,et TÜV tegemine venib nagu tavaliselt aga parem kõik ära teha juba korraga.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981