K 2140 kütusenäidik
K 2140 kütusenäidik
kütusenäidik valetas algul natukene nüüd näitab stabiilselt esimese kriipsu juures,paagist vahetasin anduri ära ei muutunud midagi.kas viga võib olla armatuuri taga juhtmetes?kus asuvad armatuuri kinnitused,mõned vist olid armatuuri all ja vist mõni oli orig kõlari kohapeal.teisiti vist lahti ei saa(paneel eraldi ära ei tule?)ei ole armatuuri veel ise ära võtnud mõtlesin et ehk mõni ütleb kasulikke näpunäiteid et ise ei peaks midagi ära lõhkuma lahtivõtmisega
Iga inimene peab enda risti kandma,kes ei jõua lohistab järel!
Re: K 2140 kütusenäidik
Seal ei ole mitte midagi ületatavat. Kinnitused lahti, armatuur nii palju eemale kui kannatab ning siis hakkad vaikselt juhtmeid lahti keerama/kruvima et armatuur täitsa maha tuleks. Võid ju mõne juhtme ära tähistada, et endal pärast lihtsam oleks.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: K 2140 kütusenäidik
Juhtmetes otseselt vast viga ei ole,aga armatuuri näiduk võib vabalt ise segast panna.Peab veenduma,et osuti vabalt liigub jne.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: K 2140 kütusenäidik
Olen korduvalt armatuuri küljest ära võtnud. Konsooli kinnitused otstes (uste juures) ja üks kõlari taga. Ära peab eest võtma raadio koos kõlariga ning piilari katted.
Lülitid ükshaaval lihtsalt küljest ära, (sammuti ükshaaval eelnevalt vaadata,mis järjestuses juhtmed neil taga on) ning siis juhtmed tagant ära, konsooli august välja ja kohe uuesti lüliti külge tagasi.
Näidikuplokki on juba tülikam konsooli küljest ära võtta. Hea on ühelt poolt toimetada läbi kõlari augu. Kinnitub see 4tk väikse mutriga (8mm võti, soovitatavalt pikk padrun), ka võib nende mutrite taga kinnitatud mõned massjuhtmed. Mutrid lahti ja siis saab konsooli lihtsalt pealt ära tõsta ja edasi juba vabam tegutseda. Samas on konsooli ja ploki kinnituste tikkpoltide all plastist puksid, mis kipuvad küljest ära pudenema.
Lülitid ükshaaval lihtsalt küljest ära, (sammuti ükshaaval eelnevalt vaadata,mis järjestuses juhtmed neil taga on) ning siis juhtmed tagant ära, konsooli august välja ja kohe uuesti lüliti külge tagasi.
Näidikuplokki on juba tülikam konsooli küljest ära võtta. Hea on ühelt poolt toimetada läbi kõlari augu. Kinnitub see 4tk väikse mutriga (8mm võti, soovitatavalt pikk padrun), ka võib nende mutrite taga kinnitatud mõned massjuhtmed. Mutrid lahti ja siis saab konsooli lihtsalt pealt ära tõsta ja edasi juba vabam tegutseda. Samas on konsooli ja ploki kinnituste tikkpoltide all plastist puksid, mis kipuvad küljest ära pudenema.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: K 2140 kütusenäidik
tänud õpetussõnade eest eks annan teada kuidas asi laheneb kardan et mõni juhe seal armatuuri taga ei anna korralikult ühendust või on ära pudenenud kuna sinna taha veel asja pole olnud ja juhtmed on m 2140 ikkagi suhteliselt peened ja aeg ei mõju neile hästi,35 a on ikkagi suhteliselt pikk aeg
Iga inimene peab enda risti kandma,kes ei jõua lohistab järel!
Re: K 2140 kütusenäidik
Kui andur tagant ära ühendada kas siis näit ikka muutub?
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: K 2140 kütusenäidik
testin seda,selle peale ei mõelnud
Iga inimene peab enda risti kandma,kes ei jõua lohistab järel!
Re: K 2140 kütusenäidik
kui paagi anduril juhe ära võtta siis on andur täiesti lõpus täis paagi pool
nüüd tankisin paagi täis ja näitab et on esimese kriipsu juures ehk seal kus ta on viimased 3 päeva seisnud kui süüde sees on,kui süüde välja võtta siis on tühja paagi all otsas,nii et kui süüde on sees siis ta natuke tõuseb kuid esimese kriipsuni ja isegi kui oli umbes veerand paaki kütust siis pidurdamisel loksumisel nt hetkeks näitab täis paaki ja siis tagasi esimese kriipsu juurde kuigi sees oli aint veerand paaki ei tea mis kala endiselt aga pole veel lahti jõudnud katkuda .ootan nõuandeid kui kellegil on aega.
ette tänades sven
nüüd tankisin paagi täis ja näitab et on esimese kriipsu juures ehk seal kus ta on viimased 3 päeva seisnud kui süüde sees on,kui süüde välja võtta siis on tühja paagi all otsas,nii et kui süüde on sees siis ta natuke tõuseb kuid esimese kriipsuni ja isegi kui oli umbes veerand paaki kütust siis pidurdamisel loksumisel nt hetkeks näitab täis paaki ja siis tagasi esimese kriipsu juurde kuigi sees oli aint veerand paaki ei tea mis kala endiselt aga pole veel lahti jõudnud katkuda .ootan nõuandeid kui kellegil on aega.
ette tänades sven
Iga inimene peab enda risti kandma,kes ei jõua lohistab järel!
Re: K 2140 kütusenäidik
Pole välistatud,et paagianduri reostaat ikkagi vigane,võimalus andur välja võtta ja füüsiliselt ujukit liigutada ja vaadata mida näidik teeb.Need reostaadid ennegi jamanud.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: K 2140 kütusenäidik
tänud marko testin ja kindlasti edastan vastuse.
Iga inimene peab enda risti kandma,kes ei jõua lohistab järel!