randoA kirjutas:
Kapotti kinni pannes libises too mul käest ja lendas suure pauguga kinni, lukku.Tavaliselt oli ta lahti, miskipärast ei läinud lukku.Aga täna läks.
Seoses selle juhtumiga on mul tekkinud juba ammu mõttes küsimus, mis siis saab, kui kapoti lukusti vabastustraat peaks kord mingil põhusel kapoti all puruks minema. Kuidas siis kapott lahti saada?
Ma küsin selle siin enne, kui selline jabur olukord peaks juhtuma.
randoA kirjutas:
Kapotti kinni pannes libises too mul käest ja lendas suure pauguga kinni, lukku.Tavaliselt oli ta lahti, miskipärast ei läinud lukku.Aga täna läks.
Seoses selle juhtumiga on mul tekkinud juba ammu mõttes küsimus, mis siis saab, kui kapoti lukusti vabastustraat peaks kord mingil põhusel kapoti all puruks minema. Kuidas siis kapott lahti saada?
Ma küsin selle siin enne, kui selline jabur olukord peaks juhtuma.
On olnud selline olukord ja muudmoodi ei osanudki seda lahendada kui et kuidagi pressida end mootori vahelt niipalju üles kui võimalik ja siis kui käega ei ulatu, mingi kaikaga seda hooba suruda. Teise variandina on võimalik ka trossi kõrist sikutada aga see ei aita alati.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
sellejaoks on ehitatud mossele kõri ymber "avarii traat" vms mis on nagu aas, mis läheb läbi kapoti lukusti ja kinnitub kõrile, kui peatraat kõri sees puruks läheb saab sikutada kõrist mis on yhendatud lukusti kylge
Minuomal polnud ostes seal kõris traati, ma ajasin sealt mingi peenema trossi läbi, ja kõik.
Huvitav, miks kapott eile otsustas hakata end lukustama, varem oli nii et ükskõik kui suure pauguga kinni lasid, ikka jäi lahti.
nüüd jälle auto kallale, pidureid tegema
randoA kirjutas:Minuomal polnud ostes seal kõris traati, ma ajasin sealt mingi peenema trossi läbi, ja kõik.
Huvitav, miks kapott eile otsustas hakata end lukustama, varem oli nii et ükskõik kui suure pauguga kinni lasid, ikka jäi lahti.
Enne oli ilmselt kusagil takistus ees. Kummiriba esiklaasi juures(jääb kapoti alla) ei juhtunud küljest ära võtma?
Kui kapott kinni jääda ei taha, saab nii kapoti kinnitusi kui ka lukku reguleerida.
Igatahes, täna jõudsin tegeleda valge piduritorudega, st nüüd veel võimu vaja sis saaks vast proovida, voolikud, torud ühendasin kõik ära.
bensupump on ka kutu, peab ikka üles pumpama kui käimapanek on.
Bens on jälle otsas, ma ei saa aru kus see läheb, pole sõitnudgi.
karpas siis see viga ikka et palju kütsi võtab?
4 tulelise panin ka tööle, käib ikka nagu ämma süda, st otsi see niipea veel ei anna
Niisiis, täna näitasin SLile päikest, ajasin välja garaagest.
Sai targematega vähe nõu peetud, et võiks ikka korralikumalt teha selle.Ehk siis moto koos käikariga maha, sillad asjad liivapritsi, põhi korralikult üle käija, uksed eest ära jnejne.
Igatahes, täna võtsin SLil tagumised uksed ära, ja lammutasin need laiali, st klaasid, lingid ära.
Kõrvalistuja poolt eest samamoodi, ukse seest tühjaks, aga tolle jätsin külge, juhiuks jäi komplektseks.
Juhipoolne tagumine uks on kuidagi näsa, on teist vahetatud ka, algselt olnud uks oranz.
uued uksed ei teeks muidugi üldse paha.
SLi ja 2140ne uksed on ühesugused eks?
Teine pool päevast sai 412 kallal oldud ja elektriga mängitud.Ehk siis tahan sisse panna 2140ne armatuuri ja seega panen ka 40ne juhtmestiku.40 armatuur on alati meeldinud, ma ei tea miks.
Igatahes, just käisin naabri juures ja kruttisin ühest 40ne jäänusest maha armatuuri, küllaltki pees, aga oli vaja seda asja mis käib näidikuploki ees, kate vms.Enam vähem armatuuri sain muidu tema käest ennem juba.
Armatuuri mahavõtmine oli tore, 15 minti sõna otseses mõttes sipelgapesas seismist.Auto oli päris mitu aega ühe kohapeal seisnud, mingi 5 aastat v rohkem, ja sipelgad olid auto jäänuse enda alla võtnud.