AZLK 408, AZLK 2140SL ,iz 412. randoA

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitus Postitas viirusboy »

SanderV kirjutas:on.. need labad mis on esitiiva all.. tavalisel need kere kyljed, SLlil on need tiiva kyljes.. esipõll kinnitub tavalisel 2 poldiga selle laba kylge SLil kinnitub mitme poldiga labade ja osad ka mootoriruumi esimese seina külge( pluss muidugi veel ylevalt 4 polti ja alt nurgad 4 polti
Kas sa mõtled neid labasid mis kohe tule taha jäävad?
Kui jah, siis tean öelda et mu 76 aasta omal on need tiiva küljes, 85 aasta mudelil kere küljes. Tiiva kinnitustest on 2 polti põlle külge, 2tk peab salongist lahti keerama ja üks on karbi juures. Mootoriruumist on kõik samamoodi. Niiet minuarust ei ole neil tiibadel mingit vahet, omavahel vahetatavust piirab ainult see tule taha jääv laba.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitus Postitas SanderV »

pärast r22gin hetkel kossu.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitus Postitas Edel »

SanderV kirjutas:on.. need labad mis on esitiiva all.. tavalisel need kere kyljed, SLlil on need tiiva kyljes..
Kusjuures 98.aastal lammutasin ühe vanemat tüüpi 1980a. 2140 ära, sellel olid need "labad" tiiva küljes aga 1986a. 2140 aga kere küljes. Mõlemad olid tavamudelid. Mis millelgi on,tasub iga konkreetse auto pealt eelnevalt järgi vaadata.
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitus Postitas marko »

See labade asetus sõltubki auto väljalaske aastast mitte see,et ta on SL või tavaline.Kuskil 80-ndate algul tuli see muudatus.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitus Postitas viirusboy »

See on juba teemast mööda, aga kas keegi oskab öelda, mis aastast kadus taga stange alt see plekkliist? 76 aasta omal ja 84 aasta omal on, 85 aga enam mitte..
Pilt
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3334
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitus Postitas stern100 »

Tõsi. 84 veel oli ja edasi enam ei olnud :D
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 125 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitus Postitas SanderV »

marko kirjutas:See labade asetus sõltubki auto väljalaske aastast mitte see,et ta on SL või tavaline.Kuskil 80-ndate algul tuli see muudatus.
mul 86 40 ja 85 SL ja sjukesed erinevused olid
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitus Postitas marko »

SanderV kirjutas:
marko kirjutas:See labade asetus sõltubki auto väljalaske aastast mitte see,et ta on SL või tavaline.Kuskil 80-ndate algul tuli see muudatus.
mul 86 40 ja 85 SL ja sjukesed erinevused olid

Rolli võib mängida ka see,et kui tiibu on vahetatud vms. siis uute tiibadega reeglina need nn.labad eraldi kaasas,mul neid mitu komplekti uusi kui keegi huvi tunneb :) Igatahes uued saadaolevad 2140 tiivad on mul olemas ja koos nende plekijunnidega ja panna võib neid nii või naapidi :D Aga aitab OT-st.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
randoA
Postitusi: 266
Liitunud: 04 Veebr 2009 19:32
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitus Postitas randoA »

Täna tegelesin valgega, jamasin juhtmestikuga, krt 2 päeva sellega tegelenud ja tulemuseks on töötavad ohutuled.
Midagi muud ei ole toimima saanud, süsteem on 2140oma, tutikas juhtmestik.
Releesid proovisin, lähi ja kaugtule oma.Need krt ei toimeta, miskipärast.
Lõpuks viskas kopa ette, panin lihtsalt otse juhtmed tulest kuskile kus voolu oli, lüliti vahele ja fsjo.Ei viitsi sellega igavesti ka jamada.
412 õiget süsteemi pole ikka leidnud.

Samuti vahetasin ära siduri peasilindri mansetid, need olid ikka jubedad kantossid, Nüüd vaja veel dot 4ja osta ja sidur jälle ära õhutada ja saab vast sõita juba, pidurid ka.Siis väheks ajaks aitab sellega jamamisest



Paar päeva tagasi tegin SList mõned pildid.
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/sets/1175329
Tegelikult oli pilte rohkem aga miskipärast keeldus mu arvuti neid üles laadimast
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986

Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitus Postitas Edel »

Kusjuures auto juures ongi kõige vastikum ja tüütum töö uue elektrisüsteemi installimine. Kõige raskem on algus, aga edasi läheb juba lihtsamalt. Kui ise midagi teen, siis üritan võimalikult vähem juhtmeid lahutada ja vajadusel fikseerin nende juhtmete asukohad enne lahutamist. Muidu ongi pärast selline sega ja pudru, et ise ka ei tea, kus see või teine käis.
Edu!
Vasta