MZMA 403 , 1965 RoTT
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Keegi kes neid 402/3/7-meid teinud on , oskab ehk õelda, et kuidas ukselinke kätte saada kui see tikkpolt seal sees ringi käib?
Pagassi siseäär puhtaks lastud.
Seda ust oleks uut vaja , seda ikka päris korralikult lapitud ja midagi sellest originaalist järgi pole.
Mootori saime ka käima, vaevaliselt, aga siiski käis ja läks isegi pöördesse, süütega oli üks suur sama aint, see kellelt ostsin oli jagaja maha kiskunud mingil põhjusel ja suvalt selle tagasi pannud jne. Paika ikka ei saanud, probleem siis järgmine, sellises asendis ta kuidagi töötab, läheks ta veits edasi sealt saaks paika, aga see reguleerimis ruum otsa saanud.
Õli ajab siit vahelt ka välja, mida sellega ette võtta?
Zili starteri hambad ka ei istunud , hakkas üle viskama, võtsin ühelt vanarauda läinud vana volga mootori pealt starteri maha,nühkisin puhtaks ja panin peale.
Pagassi siseäär puhtaks lastud.
Seda ust oleks uut vaja , seda ikka päris korralikult lapitud ja midagi sellest originaalist järgi pole.
Mootori saime ka käima, vaevaliselt, aga siiski käis ja läks isegi pöördesse, süütega oli üks suur sama aint, see kellelt ostsin oli jagaja maha kiskunud mingil põhjusel ja suvalt selle tagasi pannud jne. Paika ikka ei saanud, probleem siis järgmine, sellises asendis ta kuidagi töötab, läheks ta veits edasi sealt saaks paika, aga see reguleerimis ruum otsa saanud.
Õli ajab siit vahelt ka välja, mida sellega ette võtta?
Zili starteri hambad ka ei istunud , hakkas üle viskama, võtsin ühelt vanarauda läinud vana volga mootori pealt starteri maha,nühkisin puhtaks ja panin peale.
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
keera jagaja jalg lahti ja tõsta ühe hambavõrra vajalikus suunas.Mootori saime ka käima, vaevaliselt, aga siiski käis ja läks isegi pöördesse, süütega oli üks suur sama aint, see kellelt ostsin oli jagaja maha kiskunud mingil põhjusel ja suvalt selle tagasi pannud jne. Paika ikka ei saanud, probleem siis järgmine, sellises asendis ta kuidagi töötab, läheks ta veits edasi sealt saaks paika, aga see reguleerimis ruum otsa saanud.
lihtne,võtta rihmarattas maha ja vaheta otsatihend ära. mujalt seal õli tulla ei saa.Õli ajab siit vahelt ka välja, mida sellega ette võtta?
ma ju ütsi sulle kohe et vaheta tuu ää volga oma vastu.Zili starteri hambad ka ei istunud , hakkas üle viskama, võtsin ühelt vanarauda läinud vana volga mootori pealt starteri maha,nühkisin puhtaks ja panin peale.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
jagaja tõsta yhe hamba võrra edasi lihtsalt
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Kus need hambad seal sees on? Kui jagaja maha võtta siis seda saab ju aint pool 180 kraadi edasi keerata,ning sellest ju küll mingit kasu pole.
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
ei saa sa 180 kraadi ka keerata kuna see joon seal ei ole keskel.. hammakad on selle all veel jagaja jala kyljes. mis mootori sisse läheb
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Okei, homme vaatab, tänud
- mossejumal
- Postitusi: 620
- Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
ma vaatasin et jagajal on ka see arv seal vale sul et -12 0 ja +12 ta peab olema ka nulli peal
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Kui jagajat lahti ei viitsi kiskuda, et hambumist paika panna, siis on ka selline võimalus, et tõstad lihtsalt kõiki küünlajuhtmeid koha võrra edasi või tagasi, nii kuhu poole vaja.
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
mmh, tuli meelde et endalgi 180 kraadi syyde( just kirjutasin et ei saa olla aga on) talvel viskas üle, ei saand enam käima, tõstsin 2 auku k6ik edasi ja töötas.
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Süüte sain nüüd paika, täpsem reguleerimine tuleb pärast teha. Igastahes võtsin tagumised tiivad maha, parajalt jama töö. Poldid eriti lahkelt lahti ei tulnud, üsna pehme on ikka, koopad on seal lausa 4-ast plekist tehtud, 3 ilusti üksteise peale laotud ja needki kõik ära mädanenud. Mingi päev lähen ühte 407-te küsima,et kas on müügis, sealt saaks kasvõi tagapõlle jne välja lõigata kui need piisavalt heas korras on , paistsid küll, armatuuri plastikud saaks sealt ka kõik. Veel on üks probleem leitud, pooltelgede tihend lekib ühelt poolt ja ühe poole piduriklotsid jne rikutud, kellegil oli veel sama mure, kahjuks ei leia seda teemat enam üles ,et mis seal täpsemalt vahetada tuleb ja kuidas. Veits kahju ka, keegi oli sinna veel uued klotsid pannud jne, silindrid paistavad vähemalt tagant vahetatud olevat, ilmselt sellepärast pole need pidurid kinni jäänud sellise pika seismise peale.