AZLK 2140 1979 sass
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 1979 sass
Kas see mitte tehase embleem ei ole ?
Re: AZLK 2140 1979 sass
Arvan samuti, et tehase embleemiga tegu. Ka kirjadeta klapikambrikaanel on samasugune märk.M410 kirjutas:Kas see mitte tehase embleem ei ole ?
Jäi mainimata tõsiasi, et ka sellel masinal kirjad inglise keeles. Jõudu tarvis.MAZ kirjutas:Mul naabrimehel ka selline sama aasta masin näidiku plokk on inglise keelne jõudu tegemisel!
Täna aga sai tehtud jälle midagi. Esiteks avastasin, et juhipoolse tagumise vedru eesmine kinnitus oli pleki puruks murdnud - roostet seal polnud, kuid plekil pragu sees. Otsisin keevituse välja ja lasin selle kinni, jäi vist pidama. Kuna keevitus oli juba käepärast ja üks küljekarp oli nagunii vaja külge panna, siis sai ka sellega algust tehtud - esialgu lasin ülemise serva kinni ja panin uksed ka ette (kinni ei keeranud, aga liigutades sain aru, et sai enamvähem õigesti). Kuna keevitan elektroodiga (muud pole), siis eriti ilus ta ei ole, aga hiljem jõuab lihvida seda küll ja küll. Õnneks tihend tuleb servale peale, seega ei jää paistma ikka.
Mõni pilt ka:
Re: AZLK 2140 1979 sass
Kere taastamise kohta tekkis paar küsimust.
Kas küljekarbid olid enne külge keevitamist ikkagi seespoolt krunditud ja värvitud?
Karbi sisse ikka uus kandevosa ka sai?
Kui põhjaplekki on mõrad sisse tõmmanud, siis tuleks vedru kinnitus maha lõigata ning lisa plaat alla keevitada. See kaarleegiga mõrade kokku sulatamine nõrgestab ainult ümbritsevat metalli veelgi ning peagi tõmbab uued mõrad sisse.
Kas küljekarbid olid enne külge keevitamist ikkagi seespoolt krunditud ja värvitud?
Karbi sisse ikka uus kandevosa ka sai?
Kui põhjaplekki on mõrad sisse tõmmanud, siis tuleks vedru kinnitus maha lõigata ning lisa plaat alla keevitada. See kaarleegiga mõrade kokku sulatamine nõrgestab ainult ümbritsevat metalli veelgi ning peagi tõmbab uued mõrad sisse.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: AZLK 2140 1979 sass
Krunditud ikka, aga värvi pole sisse lasknud. Karbi sees käib kandevosa? Missugune see välja näeb? Juhul kui see puudu on, mis siis saab?
Mõra sai likvideeritud nii, et raudtraadi panin prao vahele ja siis keevitasin kokku.
Mõra sai likvideeritud nii, et raudtraadi panin prao vahele ja siis keevitasin kokku.
Re: AZLK 2140 1979 sass
See on selline aukudega metall liist, mis käib kere ja karbi vahele, ehk siis ta jääb küljekarbi tühimikku. Segane see seletus sai, loodan, et said aru, või äkki keegi oskab seda paremini sõnastada!
Aga vedru kandurile oleks võinud ikka suure metall plaadi alla keevitada, just nõnda nagu Tiit seletas. See on moskvichil väga nõrk koht ja selle koha tasub kindlasti korralikult ära tugevdada! Muidu on õige varsti vedru ots istme all salongis!
Aga vedru kandurile oleks võinud ikka suure metall plaadi alla keevitada, just nõnda nagu Tiit seletas. See on moskvichil väga nõrk koht ja selle koha tasub kindlasti korralikult ära tugevdada! Muidu on õige varsti vedru ots istme all salongis!
Re: AZLK 2140 1979 sass
"Vaheleht" käib karbi sees.Selline ta välja näeb
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Re: AZLK 2140 1979 sass
Vana karpi eemaldades sellist asja silma ei jäänud - eelmine oli ka ilma pandud sel juhul. Mis juhtub, kui seda ei pane? Karbi alt nagunii tõstma autot ei hakka.
Vedrude kinnitused tuleb nagunii korda teha (tugevamaks), ka tagantpoolt ei ole just heas seisukorras. Aga see on hiljem plaanis - keevitasin hetkel selle koha kinni, et edasi ei lõhuks. Eelmised mossed lõppesidki sellepärast, et tagumised poolraamid olid otsas (õigemini neid polnudki enam) ja vedrud tulid läbi põhja sisse.
Vedrude kinnitused tuleb nagunii korda teha (tugevamaks), ka tagantpoolt ei ole just heas seisukorras. Aga see on hiljem plaanis - keevitasin hetkel selle koha kinni, et edasi ei lõhuks. Eelmised mossed lõppesidki sellepärast, et tagumised poolraamid olid otsas (õigemini neid polnudki enam) ja vedrud tulid läbi põhja sisse.
Re: AZLK 2140 1979 sass
See karbi sees olev tugevdusleht muudab kere jäigemaks.
Re: AZLK 2140 1979 sass
Ei taha ennast väga lolliks või targaks teha aga hakkasin mõtlema selle karbi sisse käiva vahelehe peale.Ladadel on kindel, et selline asi käib aga kas kõikidel mossedel on ikka need vahelehed?Selles teemas näiteks selgelt näha, et vahelehti pole ka: http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... 4&start=30 Ise tean, et minu 2140 ka vahelehti ei olnud ja sama asi oli kombiga. Mõlemal olid originaal karbid küljes.Kasutaja Tiit hakkas rääkima mingitest kandevosadest mis karbis käivad, siis kasutaja carrec viitas kohe sellistele asjadele mis minule vahelehti meenutas kolekangesti.
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Re: AZLK 2140 1979 sass
Täpselt neid aukudega vahelehte ma mõtlesingi. Kui ma lasin karpe vahetada, siis väideti, et enamus kere tugevusest tulebki just nendest. See pealmine plekk üksi ei hoia suurt midagi.
Spekuleerides Moskvichi tootmise kvaliteedi üle, võib oletada, et need vahelehed võisid puududa masinatel, mis olid lihtrahvale (mitte ekspordiks või sõjaväelastele) mõeldud? Või hakati alles mingist aastakäigust lisama?
Spekuleerides Moskvichi tootmise kvaliteedi üle, võib oletada, et need vahelehed võisid puududa masinatel, mis olid lihtrahvale (mitte ekspordiks või sõjaväelastele) mõeldud? Või hakati alles mingist aastakäigust lisama?
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.