MZMA 401 1955 TiitS
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
MZMA 401 1955 TiitS
Tegemist siis mossega, millele on 1980ndatel tehtud päris põhjalikud ümberehitused. Mootor on 408 ja sillad 412 omad. Poritiivad on laiendatud, sees on punasest dermantiinist polstrid ja istmed. Samuti on küljes mitmeid uuemate vene masinate juppe.
Peale oma hiilgeaegu jäi masin garaaži seisma, kus ta veetis umbes 15 aastat kuni aastani 2005. Selle aja jooksul on mokitsa sisukord halvenenud. Tekkinud on kõvasti roostet, vasak esimene poolraam oli põhjalikult läbi mädanenud, see sai uus keevitatud. Samuti on värv paljudest kohtadest koorunud. Mootor töötas varem ainult 3 silindriga, see viga samuti parandatud plokikaane remondiga ning kolviröngad ja saaled said samuti vahetatud. Keretööd said enam-vähem tehtud ning nüüd ootab masin värvikambrit, aga millal ta sinna ükskord jõuab seda veel ei tea. Lootus on, et see kevad saab värvi alla.
Pildid siis aastast 2005:
2007 aasta:
2008 kevad:
Värvitööd:
Krundi all:
Praegune seis:
Ajasin talveunest üles mokitsa:
Regullisin klapid ning paigaldasin vaz 2101 karbussi:
Lõpuks üks video ka hetkeseisust:
http://www.youtube.com/watch?v=5M1aY1nPoP4
Peale oma hiilgeaegu jäi masin garaaži seisma, kus ta veetis umbes 15 aastat kuni aastani 2005. Selle aja jooksul on mokitsa sisukord halvenenud. Tekkinud on kõvasti roostet, vasak esimene poolraam oli põhjalikult läbi mädanenud, see sai uus keevitatud. Samuti on värv paljudest kohtadest koorunud. Mootor töötas varem ainult 3 silindriga, see viga samuti parandatud plokikaane remondiga ning kolviröngad ja saaled said samuti vahetatud. Keretööd said enam-vähem tehtud ning nüüd ootab masin värvikambrit, aga millal ta sinna ükskord jõuab seda veel ei tea. Lootus on, et see kevad saab värvi alla.
Pildid siis aastast 2005:
2007 aasta:
2008 kevad:
Värvitööd:
Krundi all:
Praegune seis:
Ajasin talveunest üles mokitsa:
Regullisin klapid ning paigaldasin vaz 2101 karbussi:
Lõpuks üks video ka hetkeseisust:
http://www.youtube.com/watch?v=5M1aY1nPoP4
Viimati muutis TiitS, 14 Juun 2009 23:35, muudetud 1 kord kokku.
Re: M 401 1955 TiitS
Väga hea, et üks vanem mosse teema jälle juures.See masin meenutab kole kangesti minu naabrimehe mosset, millel oli ka taga 02 tuled ja ees 01 suunad.Tiivad täpselt samamoodi laiemad koos laiendatud velgedega.Selle masina pärast ma enda oma ka hetkel ehitan.Katsun sellest naabrimehe masinast enda teemasse ka paar pilti panna kunagi.
Väga hea, et lihtsalt piltidele on ka video juures. Liikuvat pilti on alati lust vaadata.Katsun siis millalgi seda masinat ka oma silmaga kaema tulla.Ega ei ole plaanis see aasta mõnele lustisõidule selle masinaga tulla?
Ega mis muud kui edu masina ehitamisel!
Väga hea, et lihtsalt piltidele on ka video juures. Liikuvat pilti on alati lust vaadata.Katsun siis millalgi seda masinat ka oma silmaga kaema tulla.Ega ei ole plaanis see aasta mõnele lustisõidule selle masinaga tulla?
Ega mis muud kui edu masina ehitamisel!
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Re: M 401 1955 TiitS
Ei tea kas jõuan masina suveks valmis. Aga, kui saan siis ma arvan, et kuhugi üritusele ikka võiks minna.Ega ei ole plaanis see aasta mõnele lustisõidule selle masinaga tulla?
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: M 401 1955 TiitS
lahe aku on sama suur kui mootor
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: M 401 1955 TiitS
nja...seda 120Ah ikka naljalt tühjaks ei käia Ja kusjuures isegi kapott mahub probleemideta peale selle akuga.wax kirjutas:lahe aku on sama suur kui mootor
Re: M 401 1955 TiitS
meeldiv näha et sinu projekt on edasi liikunud, muidu vahepeal päris pikk paus oli.
ootan sind suvisele üritusele selle masinaga
ootan sind suvisele üritusele selle masinaga
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: M 401 1955 TiitS
Paus on jah pikk olnud. Eelmine aasta oli värvimine sügiseks plaanitud, aga sai otsustatud, et jääb kevade peale asi, muidu talvel garaažis seistes tekivad igasugu kriimustused ja asjad. Aga eks näeb kuidas asi sujub, kui üldse sujub
Re: M 401 1955 TiitS
Värvikoorumine on arvatavasti selle punase krundi teema... roostekaitse ka sellel just paremate killast pole...omal ka sellega kogemusi ja enam eluseeski ei kasuta seda.
ilus auto, kunagi kui aega tekib tahan ka sellist saada. salong on kena, kergelt kuninglik!
Aga edukest nokitsemisel!
ilus auto, kunagi kui aega tekib tahan ka sellist saada. salong on kena, kergelt kuninglik!
Aga edukest nokitsemisel!
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: M 401 1955 TiitS
See punane krunt igatahes otse värvi alla ei jää, värvile tuleb alla ikka korralik kahekomponentne värviga sobiv krunt. Aga seda ma ei oska öelda, et kuidas see punane krunt korraliku krundiga sobib, või peaks ehk selle punase krundi maha nühkima hoopis ehk oskad seda kommenteerida.
Re: M 401 1955 TiitS
Tean, et see krundi maha võtmine on jälle üks jube töö, aga mina võtaksin maha ja alustaksin ikka korraliku kahekomponentse kas happe või täitekrundiga. Üks kogenud restauraator kurtis ka, et kõik tööd mis on teinud punase krundiga on pidanud üle tegema, kuna see ei taha autol seljas püsida. ka ise sellese ämbrisse oma esimese autoga astunud. Lasin üle värvida, aga ise tegin eeltööd ja kasutasin ka punast krunti ja hea oli, et auto läks nädal hiljem mahakandmisele... muidu oleks pidanud jälle nullist alustama. Muide Spies Heckers ei soovita samamoodi seda sellises koguses autol kasutada... vahet pole kas ühe või kahe komponentne.TiitS kirjutas:See punane krunt igatahes otse värvi alla ei jää, värvile tuleb alla ikka korralik kahekomponentne värviga sobiv krunt. Aga seda ma ei oska öelda, et kuidas see punane krunt korraliku krundiga sobib, või peaks ehk selle punase krundi maha nühkima hoopis ehk oskad seda kommenteerida.
See on lihtsalt sõbralik soovitus, aga otsustaja oled ju ikkagi sina.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80