Peale korralikku pesupäeva nägi terve salong nagu uus Üks sõber ei julgend sissegi istuda.. Naljatasin veel kaasa et igal ühel peab olema paar siniseid kilesusse kaasas, muidu peale ei saa
Aga nüüd peab hakkama istmeid lammutama.. Juhiistme ja tagaistme põhjad on õmblustest lahti tulnud.. Kellegil ideid kuidas neid parandada? Lisaks on plaanis ära ühedada ka tagaklaas ja taha logarid installida. Karterikaitsme olen ka juba valmis pannud.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Jahm.. Täna siis.. või õigemini juba eile vahetasin spidoka tagumise plastiku ära kuna ampermeeter otsustas sisse sulada.. Põhjuse arvan olevat selleks 100 amprine aku.. Kuradima korralik juhtmete mäng oli küll.. Edasi hakkasin siis juhet mööda autot vedama et tagaklaasi soojendus ära ühendada.. Terve üks külg autost oli pm lahti kistud, armatuur maas. Sain siis juhtme veetud, tegin otsad ka valmis ja hakkan seda kuramust klaasi külge kinnitama ja lihtsalt see klemm klaasi küljest kukub ära.. Nagu mida kuradit? Ma pole tükkaega nii vihane olnud.. Saaks siis aru et oleks seal jõuga majandanud, aga ei. Täna päeval hakkan siis venekeelset kirjandust läbi töötama et leida instruktsioone selle remondiks. Noh ja pm mosse jäigi nii nagu ta oli, ei tahtnud rohkem sellel teemal pead vaevama hakata. Pilte alates siit http://fotoalbum.ee/photos/viirusboy/87253535/
Juhul kui kellegil juhtub olema üle mosse soojendusega tagaklaasi, siis võib julgelt pakkuda.
Viimati muutis viirusboy, 12 Juul 2011 19:21, muudetud 1 kord kokku.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Tänasest päevast on sellel seltsimehel kes mosses taga keskel istub ka väike turvatunne olemas. Nimelt õnnestus saada keskmine turvavöö.
Tagumine istmepõhi on punane sellepärast et must on õmblemises. Natuke tüütu ja nadi on teha aga ehk saab valmis ka kunagi. Loodetavasti leian karpa puhastamiseks mingi vahendi ja siis saab mosse selle mingi lülitisüsteemiga karpa peale.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
marko kirjutas:Vaakumiga lada tüüpi karpad,lihtsam mehaaniliseks ümber teha,see teise klapi avamine vaakumiga jura,muidugi see minu arvamus enda kogemustest.
Ma ei tea, esialgu katsun saada selle nii tööle nagu ta mõeldud on. Kui midagi jamasti on, siis teen ümberehitused.
Palju see komplekt muidu maksta võib või kust seda saada või kui kellegil on kuskil võiks müüa. Päris tallinna ei hakka sellepärast ekstra sõitu ikka tegema
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
[quote="viirusboy"]Kas sellistele karpadele mingit remontkomplekti vms on kuskilt saada?
Need karpad puhtalt mossede jaoks konstrueeritud lada tüüpi DAAZ karpad.Ja remontkomplekte küll ja veel neile.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks