MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
mossejumal
Postitusi: 620
Liitunud: 10 Okt 2009 10:38

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas mossejumal »

Mina ei tea minul on silikoonist juhtmed mis käib lada samaral.ja kinnitub väga hästi ja käib nagu kellavärk.
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Osa seltskonnast on negatiivselt meelestatud aga võin öelda,et mul on analoogne juhtmete ja piipude komplekt ostetud Ladale ja töötab siiani. Võib olla õnnelik juhus aga ma usun,et need ka sitemad pole.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Nädalavahetusel käis mul külas selle kasti mosse esimene omanik ja veendus,et auto korras ja hästi hoolitsetud. :beer Lisaks sain temalt ka ajakirjasid Za rujlom ning ka mõned Tehnika ja tootmine numbrid.Eriti väärtuslikeks pean just neid kahte ajakirja:
Pilt
Eks võite ise arvata miks. :D

Kuid, avanes ka võimalus kohalikus lammutuses vedelevat Izh 2715 puistata, tegu ilmselt 1988.a masinaga ja läbisõit ainult 50.000km. Kust pärit ja miks nõnda seisma jäänud ei tea.
Pilt
Selle pealt tõin endale peenikesi asju ning ühe tagaukse ja eriti rohkem sealt võtta polnudki midagi, karbid kõdud ning vesi salongis. Aga saadud osad lähevad sisuliselt kohe enda auto külge.

Täna võtsin kohustuseks tegelda lehtvedru puksidega, kuna need olid tõsiselt halvas olukorras.
Võtsin ette parempoolsed puksid, tükk jama oli kiiget alt ära saada,kuna paak takistas selle ära võtmist aga
suure häda ja vaevaga kätte sai ning siin ka foto,millised olid vanad puksid seal:
Pilt
Uued said asemele ja ohtralt grafiit määret ka vahele.
Pilt
Vasakpoolse kiige eemaldamisel tuleb otsida üles üks korralik 19 silmus võti, tavalise lehtvõtmega seda murtit liikuma ei saa. Seega see jäi täna nagu kiuste tegmata.
Pilt
Mürgitasin ka tulede võrud ning stange puhvrite sisemused ära.

Esmalt lõpetan lehtvedru pukside tegemise ära, loodan,et kasutaja marko ka lähiajal läbi astub siis saan ka pidurivooliku tagant ära vahetatud. Ning siis võiks tehniliste asjade remondi lugeda selleks korraks lõpetatuks. Tagaluugiga on vaja veel tõsiselt tööd teha,samuti kinnitused valmis meisterdada.
Ilmselt saan suur sõidu ajaks mosse küll napilt valmis aga, kuna TÜV raha hetkel pole siis jääb see aasta osalemine ära. :(
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Pühapäeval eelmise omanikuga vesteldes kerkis pidurite küsimus päevakorda, nimelt arvas vana peremees,et vaakumvõimendajaga on miskit lahti? Miks? Kuna tema mälestuste järgi olid selle autol varem väga äkilised pidurid, peale esisillal tehtud pidurimansettide remonti aga muutusid pidurid jäigemaks. Mulle tundub,et sõites,vaakum toimib aga natuke jäiga võitu on pidur tõesti? Kasutaja marko arvas,et viga võib olla tagumises regulaatoris või kusagil süsteemis on õhk sees? Vedelik on vahetatud süsteemis ja kadu pole.
Pigem ma arvan,et probleem on roostes esipiduri ketastes,mille peab puhtaks sõitma. Kuid, vaakumi riknemine mossel on suht harv nähtus olen ma aru saanud aga mida teised kostavad.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
tafi
Postitusi: 278
Liitunud: 13 Okt 2009 19:26

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas tafi »

Vaakumvõimendi rike ei ole üldse midagi ebatavalist.Kui muud asjad üle kontrollitud sh õhk süsteemis 100% väljas,siis mine võimendi kallale ;) Edu!
Tel 55627664
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Muidugi üks kahtlusalune on ka tagumine regulaator, see kipub tihti moosi täis minema ja enam töötama ei hakka.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Eile õhtul üritasin teiselt poolt lehtvedru pukse vahetada aga tulutu töö, pole võtit,mis läheks vahele ja tavaline 19 lehtvõti keerab vaid kandi maha aga mutter ei liigu. Igasugu kõverad võtmed ei aita, paak on täpselt ees ja võti otsa ei mahu. Peab minema poodi ja peenikese silmus 19 võtme ostma.

Tagaluugiga sai ka tegeldud ja seda puhtamaks nühitud,natuke on veel vaja teha ja siis saab selle üle värvida.
Lisaks tahab ka luugi lukustus süsteem remonti saada natukene.
Prillid said krunditud aga värv polnud veel hommikuks ära kuivanud, seega peab veidi selle värvimisega ootama.
Pilt
Auto juures vahetasin välja aknapesuri otsad. Uued otsad,mis tulid sellelt lammutuse autolt töötavad suurepäraselt(vanad olid väga kehvad) aga lülitiga on ikka mingi kala, sest vahepeal hakkavad kojamehed ise tööle,kui pesuri mootor on taha ühendatud. Ilmselt peab selle lüliti ka ära vahetama siis.
Pisi reguleerimis tööde kõrvalt leidsin ka aega ja kruvisin stange ette kinni, nüüd vaid see üle poleerida ja selle reaga peaks ka kõik olema siis.
Pilt
Tänu mustadele töökinnastele on nüüd auto ka pealt poolt must, tuleb vist võtta peale neid määrimis töid üks auto pesu päev ette 8)
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas Edel »

MAZ kirjutas:Eile õhtul üritasin teiselt poolt lehtvedru pukse vahetada aga tulutu töö, pole võtit,mis läheks vahele ja tavaline 19 lehtvõti keerab vaid kandi maha aga mutter ei liigu. Igasugu kõverad võtmed ei aita, paak on täpselt ees ja võti otsa ei mahu. Peab minema poodi ja peenikese silmus 19 võtme ostma.
Kui pirukal on samasugune paak kui 412 või 2140 (tankimisava vaid teise koha peal) siis on see mõtekas üldse eest ära võtta. On ikka hulga parem toimetada,olles ise pagasnikus (sinul kastis) bensiinipaagist jäänud augus. Ise tegin täna oma 2140-l samamoodi ja tagumise vedrukiigele oli väga hea ligipääs ning kinnitusmutrid keerasin lahti padrunvõtmega.
Samas pääseb ka amordi kinnitusmutritele-poltidele ligi.

Edu!
Kasutaja avatar
mossejumal
Postitusi: 620
Liitunud: 10 Okt 2009 10:38

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas mossejumal »

Pirukal on samasugune paak,ja amordi kinnitusmutritele pääseb ligi ka paaki maha võtmata.
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

mossejumal kirjutas:Pirukal on samasugune paak,ja amordi kinnitusmutritele pääseb ligi ka paaki maha võtmata.
Tegelikult pole piruka mosse (Izh 2715) paak sama,mis 412 ja 2140l, tegu on samasuguse paagiga,mis Moskvich 426,427,433,434 mudelil. Erinevuseks on paagi kaela ja sissevalamise toru paiknemine vasakul küljel.

Vahepeal sai muude asjadega tegeldud ja mosse on täpselt nii kaugel,kus viimane postitus. Õige võti on nüüd ka leitud ja peaks saama vedrupukside vahetusega ühele poole.
Samuti tõin uued pidurivoolikud ning tagavara vaakumvõimendi. Samuti muretsesin korralikumad rehvid ette.
Seega tuleb leida vaba moment,et jälle edasi minna töödega.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Vasta