AZLK 2140 1979 sass
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 1979 sass
Jah need samad onngi tugevdus või vahelehed, kuidas keegi nimetab. Nii palju kui mina moskviche lammutanud olen, on kõigil need vahelehed vahel olnuud, kehvas seisus küll kuid olemas on olnud, vähemalt vanematel mudelitel!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140 1979 sass
Uutematel paraku minu nii 87a. 2140-l kui ka 89a. 412-l ma neid ei tähelda.Karbid siiani originaalid.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 2140 1979 sass
Ju siis uuematele ei pandud neid! Pead ei anna, kuid kkasu on neist kindlasti! Olen tähele pannud, et kõik kered mis on uuemad kui 86 aasta, on tunduvalt rooste altimad ning nõrgemad kui vanemad kered
Re: AZLK 2140 1979 sass
Tee või tina, aga minu ´83 aasta 2137´l pole sellist nn "sisekarpi"
ju siis pole ette nähtud ja umbluupi pole mõtet seda sinna aretama ka hakata!
ju siis pole ette nähtud ja umbluupi pole mõtet seda sinna aretama ka hakata!
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: AZLK 2140 1979 sass
88' aasta Kombil ei märganud kah säherdust asja karbi all, kui maaler neid vahetas.
Re: AZLK 2140 1979 sass
Jah, mõtlesin, et ilma ikka ei saa ja teen need mõned keevitused ja tööd ära ja saab uuesti masina liikvele.saarlane kirjutas:Neh tuli uuesti tuhin peale jah?
Nende vahelehtedega olgu kuidas on, aga lahti enam ei hakka võtma - vahelehte pole võtta kuskilt nagunii.
Re: AZLK 2140 1979 sass
Eile sai natuke tehtud midagi. Tõstsime mootori maha, üritasime käigukasti mõistlikult kätte saada, aga see ei õnnestunud - appi tuli suur haamer ja raudkang, saime kätte. Veidi sai ka lihvitud masina kere, kuid pahteldada ja lihvida on veel kõvasti.
Mõni pilt ka:
Täna tuleb üks suur puhastamine ja ehk jõuab midagi veel teha. Kui kellelgi on pakkuda soodsalt juhipoolset korralikku esiporitiiba, siis PS. Ei ütleks ära ka juhiuksest ja kundepoolsest tagumisest uksest. Käigukasti läheks ka vaja.
Mõni pilt ka:
Täna tuleb üks suur puhastamine ja ehk jõuab midagi veel teha. Kui kellelgi on pakkuda soodsalt juhipoolset korralikku esiporitiiba, siis PS. Ei ütleks ära ka juhiuksest ja kundepoolsest tagumisest uksest. Käigukasti läheks ka vaja.
Re: AZLK 2140 1979 sass
Jäi pühapäeval kirja panemata, mis tehtud sai - selle vea parandan praegu. Mootor sai lahti võetud ja puhtaks tehtud, uus siduriketas, -korv ja survelaager toodud, lisaks veel uued mootoripadjad ja käigukastipadi.
Mootorit lahti võttes avastasin, et plokikaane tihend vist on "hapuks" läinud - 3. ja 4. silinder olid vett saanud. Kolvide eemaldamisel õnnestus ka üks hülss välja võtta kogemata - tagasi panemisel on vaja mingit õli- ja kuumakindlat värvi kasutada?
Tundub, et vaja uusi kepsusaalesid, raamsaalesid ja ka kolvirõngaid. Kolvid ja hülsid tunduvad enamvähem. Töö käigus tekkis ka küsimusi - nimelt, kuidas pannakse kinni survelaager? Seal mingid spets seibid vm, aga hoiavad need siis ka (jube peenikesed tunduvad)? Ja kas raamsaaled ja kepsusaaled pannakse standardmöödus või tuleb võtta remont - st. mille järgi aru saan, mis sees hetkel on?
Samas ruttan natuke teemast ette, nimelt värvimine - kas jätta oranžiks?
Mootorit lahti võttes avastasin, et plokikaane tihend vist on "hapuks" läinud - 3. ja 4. silinder olid vett saanud. Kolvide eemaldamisel õnnestus ka üks hülss välja võtta kogemata - tagasi panemisel on vaja mingit õli- ja kuumakindlat värvi kasutada?
Tundub, et vaja uusi kepsusaalesid, raamsaalesid ja ka kolvirõngaid. Kolvid ja hülsid tunduvad enamvähem. Töö käigus tekkis ka küsimusi - nimelt, kuidas pannakse kinni survelaager? Seal mingid spets seibid vm, aga hoiavad need siis ka (jube peenikesed tunduvad)? Ja kas raamsaaled ja kepsusaaled pannakse standardmöödus või tuleb võtta remont - st. mille järgi aru saan, mis sees hetkel on?
Samas ruttan natuke teemast ette, nimelt värvimine - kas jätta oranžiks?
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140 1979 sass
Samas ruttan natuke teemast ette, nimelt värvimine - kas jätta oranžiks?
Mina jätaks sellise värvi, mis on originaalis tehasest !See tähendab,et uus värv,kuid sama tooni,mis tehases peale pandi.
Mina jätaks sellise värvi, mis on originaalis tehasest !See tähendab,et uus värv,kuid sama tooni,mis tehases peale pandi.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks