MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Võtsin nõuks varustada oma auto ka õige kleepsuga siis:
Ja alla lähevad teised rehvid,mis samasuguse mustriga nagu eelmised aga ilma mõrade ja praguteda ning vähe pruugitud ka.
Tahtsin täna hakata pidurivoolikuga tegelema aga ilm keeras asja tuksi.
Ja alla lähevad teised rehvid,mis samasuguse mustriga nagu eelmised aga ilma mõrade ja praguteda ning vähe pruugitud ka.
Tahtsin täna hakata pidurivoolikuga tegelema aga ilm keeras asja tuksi.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
see vist keeras täna enamikel plaanid vussi.MAZ kirjutas:Tahtsin täna hakata pidurivoolikuga tegelema aga ilm keeras asja tuksi.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Mul jälle tegi kuum ilm kurja väljas ei saa teha,võtab roppu moodi higistama. Vihma ei tule,muru on krõbe kuiv ning pruun,maapind tolmab nagu elaks kusagil vahemere ääres .Vot nõnda radikaalselt erinev võib eesti ilm olla, samal ajal kui teises kohas uputab jällegi.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ja oi kuidas uputab. Põhja-Eestis, Juminda poolsaarel tavaliselt tõmbab ikka vee ära aga hetkel küll mul õu lainetab.
Endine Super-Lux.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
maz, soovid nii päikest kui vihma, osta minu majake v-maarja külje all ära, saad mõlemat ja vahel ka ehk mõne tornaadoMAZ kirjutas:Mul jälle tegi kuum ilm kurja väljas ei saa teha,võtab roppu moodi higistama. Vihma ei tule,muru on krõbe kuiv ning pruun,maapind tolmab nagu elaks kusagil vahemere ääres .Vot nõnda radikaalselt erinev võib eesti ilm olla, samal ajal kui teises kohas uputab jällegi.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Üldiselt ega ma väga kuhugi kolida taha ,mitmeid põlvkondasid juba samas paigas elatud.
Ilm kipub jah kohati imelik siinkandis olema,aiavili kuivab,vihma tuleb aga see ei kasta miskit.
Ilmselt selle aasta eripära.
Varsti on siis tagaluuk ja tulede prillid ka tehtud, ostsin veidi bensiini ka ja ilmselt asun taga ja esisilla ülevõõpamisega ametisse. Augusti alguses saab ka paberid ära vormistatud enda nimele.
TÜV sooritamine sõltub juba teistest asjaoludest.
Ilm kipub jah kohati imelik siinkandis olema,aiavili kuivab,vihma tuleb aga see ei kasta miskit.
Ilmselt selle aasta eripära.
Varsti on siis tagaluuk ja tulede prillid ka tehtud, ostsin veidi bensiini ka ja ilmselt asun taga ja esisilla ülevõõpamisega ametisse. Augusti alguses saab ka paberid ära vormistatud enda nimele.
TÜV sooritamine sõltub juba teistest asjaoludest.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Täna oli töökas päev, võtsin siis n.ö härjal sarvist ja tegin esiotsa tööd ära.Igasugu pisi asjade kõrval,tegin ka esisilla põllumajandusliku möksiga kokku. Ise asi,palju sellest seal kasu on aga miskit ikka ma loodan.
Haiseb nii,mis jube aga vanakooli mehed on seda asja kiitnud küll. Midagi targemat ka sinna panna ei oska.
Tagasild läheb ilmselt ka sellega kokku.
Parandasin ka väljalaske süsteemi lekke ära ja värvisin torud üle, kas sellel viimasel tööl oli mõtet on ise asi.Aga endal ilusam vaadata.
Prillid said ka kinni ja esiosaga eriti enam miskit teha pole.
Tagaluuk vajab veidi tööd aga sellega peaks ka varsti ühele poole saama.
Seega kokkuvõttes teha jääb veel:
- karterikaitse paigaldus, ei hakka ennem punnitama,kui saab kanali peale auto.
- esimesed rehvid vahetada, 100% töökoja laks, ise ei neid hakata kummi heeblitega vahetama on üsna mõtetu tänapäeval.
- värvi parandused teha.
- number paigaldada ja numbrituli
- aramtuur+ polstrid puhastada ja stange ka üle käija.
- tagasilla möksitamine+pidurivooliku vahetus
Lisaks avastasin täna,et roolikarbis oli vaid heal juhul 1/2 õli alles(ei olnud varem õlitaset kontrollinud), tundub,et alt vist tihend lekib või on lekkinud juba ammu. Valasin roolikarpi Tap17i õli sisse ja hea,asi peaks mõneks ajaks korras olema.
Haiseb nii,mis jube aga vanakooli mehed on seda asja kiitnud küll. Midagi targemat ka sinna panna ei oska.
Tagasild läheb ilmselt ka sellega kokku.
Parandasin ka väljalaske süsteemi lekke ära ja värvisin torud üle, kas sellel viimasel tööl oli mõtet on ise asi.Aga endal ilusam vaadata.
Prillid said ka kinni ja esiosaga eriti enam miskit teha pole.
Tagaluuk vajab veidi tööd aga sellega peaks ka varsti ühele poole saama.
Seega kokkuvõttes teha jääb veel:
- karterikaitse paigaldus, ei hakka ennem punnitama,kui saab kanali peale auto.
- esimesed rehvid vahetada, 100% töökoja laks, ise ei neid hakata kummi heeblitega vahetama on üsna mõtetu tänapäeval.
- värvi parandused teha.
- number paigaldada ja numbrituli
- aramtuur+ polstrid puhastada ja stange ka üle käija.
- tagasilla möksitamine+pidurivooliku vahetus
Lisaks avastasin täna,et roolikarbis oli vaid heal juhul 1/2 õli alles(ei olnud varem õlitaset kontrollinud), tundub,et alt vist tihend lekib või on lekkinud juba ammu. Valasin roolikarpi Tap17i õli sisse ja hea,asi peaks mõneks ajaks korras olema.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
mingi bituumen-mastiks oli mul ka näpus ja peale enda auto alumise ringi keevitamist sai sellega üle käidud, vajas ainult soojendamist, sest külmalt oli teda suht võimatu mätsida. aga kõik kiidavad küll suht. Vähemalt parem variant, kui seal mitte midagi ei ole..
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
See on bensiini baasil lahustuv ja tõesti parem see,kui paljas metall roostega seal all
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Kipsikruvi esitiivas