IŽ 21251-010, moskiito
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IŽ 21251-010, moskiito
natuke tegemisi.
enne klubi sõitu sai ära vahetatud esimesed amordid. üks oli ülist tühi ja teisel puksid läbi, kuigi oli korras. nüüd kannatab ka gruusa teel inimlikult sõita, ei tekki emalaeva tunne. Pärast sõitu vahetasin ka summuti keskmise osa ära ja masin taas vaikne.
teha on veel palju kuid kiiremas korras tuleb esimese ja tagumise aknad silikoniga veekindlateks teha. need lekkivad ikka jubedalt. Naabri käest sain natuke silikoni ja õnnestus ka suuremad lekke kohad ära teha, kuid jah, ikka on võimalik vihma ajal salongis jalgu pesta. Ennem 10-dat septembrit tahaks masinal ka värvi natuke värskendada ja parema tiiva välja vahetada.
enne klubi sõitu sai ära vahetatud esimesed amordid. üks oli ülist tühi ja teisel puksid läbi, kuigi oli korras. nüüd kannatab ka gruusa teel inimlikult sõita, ei tekki emalaeva tunne. Pärast sõitu vahetasin ka summuti keskmise osa ära ja masin taas vaikne.
teha on veel palju kuid kiiremas korras tuleb esimese ja tagumise aknad silikoniga veekindlateks teha. need lekkivad ikka jubedalt. Naabri käest sain natuke silikoni ja õnnestus ka suuremad lekke kohad ära teha, kuid jah, ikka on võimalik vihma ajal salongis jalgu pesta. Ennem 10-dat septembrit tahaks masinal ka värvi natuke värskendada ja parema tiiva välja vahetada.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
sain siis arvuti tööle. läks teine laupäeva õhtul pauguga teise ilma. Nvidia 7600GT läks pauguga läbi.
Täna sai siis pikemalt ka tallinna vahel tiirutatud ning seal sõites panin tähele paari probleemi.
Kippub keema minema ja ees on mingi laager õhtal. Sai kontrollitud ning välimine oli korras, järelikult on õhtal sisemine laager õhtal. Nimelt kui kurvi ägedamalt võtta, surub teine klotse rohkem laiali ja selle tulemusena kaovad korraks pidurid ära. äärepealt oleks ühele läänemasinale tagant sisse pannud ja surusin pedaali põhja. Selle tulemusena läks tööle "avarii" süsteem. peab hargnemisekoha lahti võtma ja kolvi tagasi panema vajaliku asendisse.
Keema minekul on kaks põhjust, kas termostraat (kui selline asi on olemas antud isendil) on osaliselt kinni või siis radikas umbes. mis on vähetõenäoline.
üks meeldiv juhus oli ka. Nimelt sõitsin hiiu pubi juures ja kui ootasime oma korda ristmiku ületamiseks, läks mööda keskeas venekeelt kõnelev rahvas kellest kaks läksid täitsa leili mosse nägemisest.
Täna sai siis pikemalt ka tallinna vahel tiirutatud ning seal sõites panin tähele paari probleemi.
Kippub keema minema ja ees on mingi laager õhtal. Sai kontrollitud ning välimine oli korras, järelikult on õhtal sisemine laager õhtal. Nimelt kui kurvi ägedamalt võtta, surub teine klotse rohkem laiali ja selle tulemusena kaovad korraks pidurid ära. äärepealt oleks ühele läänemasinale tagant sisse pannud ja surusin pedaali põhja. Selle tulemusena läks tööle "avarii" süsteem. peab hargnemisekoha lahti võtma ja kolvi tagasi panema vajaliku asendisse.
Keema minekul on kaks põhjust, kas termostraat (kui selline asi on olemas antud isendil) on osaliselt kinni või siis radikas umbes. mis on vähetõenäoline.
üks meeldiv juhus oli ka. Nimelt sõitsin hiiu pubi juures ja kui ootasime oma korda ristmiku ületamiseks, läks mööda keskeas venekeelt kõnelev rahvas kellest kaks läksid täitsa leili mosse nägemisest.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Lahti ei pea midagi võtma kui sul on 1 pedaali vajutaja olemas,nimelt keerad ratta paremale välja siis jääb nähtavale 2 õhutusniplit, mida kordamööda avad kui pedaali tallaja vajutab punase märgutule väljalülitamisest üle.Ühesõnaga, see kes pedaali vajutab peab vaatama, et kui sul nippel lahti ja vajutab piduripedaali ,siis pedaali allajõudmisel on 1 moment mil lüliti lülitub teise asendisse.Kui ta suudab tabada momenti mil punane tuluke kustub pedaali vajutusel,siis keerad nipli kinni.Kui üle vajutab ,siis tuleb sama teha teise nipliga seni kuni tabatakse moment mil tuli kustub.No ja ei tohiks ka unustada,et pedaali vajutaja ei tohi pedaali allavajutamisel seda ise oma suva järgi üles tõsta kui nippel lahti NB ! Ära kässarit tõmba peale kuna siis süttib sama punane tuluke ja töö on tulutumoskiito kirjutas: peab hargnemisekoha lahti võtma ja kolvi tagasi panema vajaliku asendisse.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IŽ 21251-010, moskiito
seda ma tean niigipartnermosse kirjutas:NB ! Ära kässarit tõmba peale kuna siis süttib sama punane tuluke ja töö on tulutu
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Noh ma igaksjuhuks mainisin,vahest ununevad lihtsad asjadmoskiito kirjutas:seda ma tean niigipartnermosse kirjutas:NB ! Ära kässarit tõmba peale kuna siis süttib sama punane tuluke ja töö on tulutu
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IŽ 21251-010, moskiito
täna sai otsitud põhjust miks rooli kisub. see jäi esialgu veel mõistatuseks sest rattalaager oli korras. natuke kuiv, kuna vana määre oli suht tahke, aga korras oli teine. Kuna pidin suppordi ka maha kiskuma, siis tegin järelduse et vanad klotsi "splindid" on kehvad ja tegin kähku uued.
Vanad "splindid"
uued "splindid
Vanad "splindid"
uued "splindid
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
moskiito kirjutas:...
uued "splindid
Mis takistab neid "splinte" välja e. paremale liikumast?
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Ju on teine pool tömpi taotud või on tegu naelaga Mina olengi siiamaani oma laiskusest naelu kasutanud,kuna panin vanasti tähele,et need splindid tikkusid kinni roostetamakOll kirjutas:moskiito kirjutas:...
uued "splindid
Mis takistab neid "splinte" välja e. paremale liikumast?
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Vist Baltic Bolt´ist sain roostevabast, või oli äkki Würth.
Klimjukilt võib ka igaksjuhuks küsida aga tal roostevabasi minuteada ei leidu.
Klimjukilt võib ka igaksjuhuks küsida aga tal roostevabasi minuteada ei leidu.
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: IŽ 21251-010, moskiito
reeglina olen teinud (esimesel kombil) splindid teisele poole, kuid sellel isendil istuvad nood nii tuugalt seal kinni et ei need kuskile jooksu pane. Alguses mõtsi et teen samatmoodi, aga kui selgus et latt isegi läbi ei lähe august ja jäi mega tihkelt kinni, siis keerasin otsad ära ja korras. Need mis sinna asmele said on 5mm läbimõõduga roostevabast terasest latt. Kuna mul seda tööl lademetes leidub, siis ei viitsinud naelu jms. taga otsima hakkata.kOll kirjutas:moskiito kirjutas:...
uued "splindid
Mis takistab neid "splinte" välja e. paremale liikumast?
ah jaa, paremale nad ei tule niikuinii välja sest seal ratta velg keerleb ees.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.