MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ma veel helistan homme kohalikku bürosse ja uurin üle asjad aga suuri lootusi ma ei hellita.
Kui ma tahaks nahaalne olla,kruviks vene numbrid külge ja laseks ringi aga probleem tekib liikluspolitseiga,kes minu harrastusele ei vaata väga hästi ning trahve maksta ka pole just meeldiv tegevus.
Kui ma tahaks nahaalne olla,kruviks vene numbrid külge ja laseks ringi aga probleem tekib liikluspolitseiga,kes minu harrastusele ei vaata väga hästi ning trahve maksta ka pole just meeldiv tegevus.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Tallinnas võtad oma vana numbri näppu ja lähed TREV-2 te, maksad 6,40EUR-i ja saad paari minuti möödudes samasuguse uue numbri nagu neile andsid. Mingi aeg tagasi meeldis neile rõhutada, et me ikka taastame numbri, mitte ei tee uut, sest tegelikult puudub neil õigus uut numbrit väljastada ja seepärast korjataksegi vana ära ja "taastatakse"
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
kodanik MAZ, kas sa enda oranši ksatikaga kohale viitsid veereda 10 septmebriks maantee muuseumisse? saaksid enda masinad kõigile näidata.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ei luba miskit,ennem peab TÜV saama sooritatud ja bensiini raha ka leidma+kindlustuse ära maksma.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Keegi peab ümber ehitatud masinate näitusel osalemamoskiito kirjutas:kodanik MAZ, kas sa enda oranši ksatikaga kohale viitsid veereda 10 septmebriks maantee muuseumisse? saaksid enda masinad kõigile näidata.
Rohkem infot siit: http://muuseum.mnt.ee/uudised/
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
seda kl, aga elvast sul ligem minna kui minul turbast ÜV asi ootab minu mokitsat ka see kuu, samuti ka kindlustus, sellega saan täna ühele poole.MAZ kirjutas:Ei luba miskit,ennem peab TÜV saama sooritatud ja bensiini raha ka leidma+kindlustuse ära maksma.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Numbrite osas ei saanud targemaks kui ennem seda olin, kuna lihtsalt tõestada on võimatu,et ma tahtlikult numbreid ei rikkunud siis miskit teha polegi. Oma viga, ise süüdi nagu öeldi ja uue numbri saab kahjuks euro märgisega ja lisa raha eest. Seega mis muud kui pintsel kätte ja musta värviga teha parandused ja tuleb nende samade numbritega läbi ajada. Tuju on rikutud küll nüüd tükiks ajaks.
Igasugu üritustel käimine on veel hetkel tuleviku muusika,ilma TÜVda pole mõtet sellisest asjast isegi juttu teha.
Igasugu üritustel käimine on veel hetkel tuleviku muusika,ilma TÜVda pole mõtet sellisest asjast isegi juttu teha.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Vahepeal on asjad tõsiselt teo sammul arenenud. Aga kõige olulisema, paberimajanduse ajasin joonde ja nüüd siis sellega enam muret pole.
Samuti värvisin ära peeglid ning vahetasin kojameeste lüliti ära. Nüüd tuleb natuke kiirustada,sest tahaks septembri alguses kohe TÜV tegema minna. Neist olulisem on piduri süsteemist õhu välja saamine ja käsi pidur korralikult ära reguleerida, praegu on nii,et ühelt poolt on klotsid vastu trummlit ja teiselt poolt on liiga nõrk käsipidur. Rehvid ja massilüliti ja luugi kinnituste paigaldamine on juba lihtsam teema. Uurin kas kusagil kanalit saab ka kasutada,kuna kõik järgnevad tööd nõuavad selle olemasolu.
Samuti värvisin ära peeglid ning vahetasin kojameeste lüliti ära. Nüüd tuleb natuke kiirustada,sest tahaks septembri alguses kohe TÜV tegema minna. Neist olulisem on piduri süsteemist õhu välja saamine ja käsi pidur korralikult ära reguleerida, praegu on nii,et ühelt poolt on klotsid vastu trummlit ja teiselt poolt on liiga nõrk käsipidur. Rehvid ja massilüliti ja luugi kinnituste paigaldamine on juba lihtsam teema. Uurin kas kusagil kanalit saab ka kasutada,kuna kõik järgnevad tööd nõuavad selle olemasolu.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Pole ammu saanud kirjutada aga nüüd siis üritan aktiivselt kajastada toimuvat. Esmalt alustan sellest,et sai korrastatud paberimajandus ning kindlustus pandud kehtima mossele. Esialgu tegin poliisi kuu aja peale,eks vajadusel maksan juurde,kui sõita tahan.
Aga,enne kui minna tehnoülevaatlust tegema on vaja kõrvaldada rida probleeme. Ning selleks,kauplesin endale ruumi linnas,kus tegelda nende asjadega.Alustasin täna hommikul siis sellega,et ajasin auto välja, käivitanud polnud teda ma üle 2 nädala ja käivitus probleemi vabalt.
Muidugi nagu ikka suutsin suure hooga numbrialused linna maha aga see polnud kõige hullem probleem tollel hetkel. Muret tegi mulle parempoolne tagumine ratas,millel oli null,vabajooksu. Mõtlesin,et esialgu sõitan 7 km maha,tuttava juurde ja siis on näha,mis saab.
Jõudsin linna piirile ära ja märkasin peeglist,et tagant tuleb miskit kahtlast vinet . Asi ei saa õige olla mõtlesin, pöörasin tuttava juures hoovi ja katsusin parempoolset ratast, täitsa kuum oli. Mõtlesin,et ilmselt on kas käsipidur või klots peale jäänud.
Otsustasin,et toon ära numrbalused ja kruvin numbri külge,muidu võivad liikluspolitseinikud kurjaks saada. Aga jah asi nii kergelt ei läinud,suutsin teha väikse tööõnnetuse ja selle tulemusena sain marrastusi ja katkise käekella. Käekell on mind ausalt teeninud 10.a,loodan,et katkise klaasi saab asendada.
Jõudsin siis tagasi ning alustasin sellest,et ratas ja trummel maha ja asja uurima. Kohe ,kui trummel maha tuli oli selge,et töösilinder on tõesti uus pandud nii nagu,eelmine omanik mainis. Aga,see oli seismisega kinni jäänud,nii,et klotsid enam tagasi ei tulnud . Lasin siis WD-40 vahele ja alustasin töösilindri tööle meelitamist.
20 minutit tööd ja parempoolsele tagarattale tekkis vabajooks ning enam kuhugi klots vastu ei käinud.
Asetasin siis kõik tagasi ja tegin n.ö suitsupausi,et veidi puhata kõigest jamast,mis olnud oli.
Kuna hakkasin kahtlema,et kas suudab mosse lõpuni sõita siis palusin tuttaval,kelle hoovis parkisin mulle järgi sõita,igaks juhuks,kui kütus otsa saab või midagi ära laguneb. Kuid lõpp,läks hästi jõudsin sihtkohta ,küll planeeritust 5 tundi hiljem aga elusalt ja ühes tükis.
Mõistsin ka,et mis on aeglase diffri eelis ja puudus. Maanteel aeglase diffriga üle 95 km/h masin ei lähe,talla pedaali kui palju soovid. Samas tõusul on jälle ta väga hea,pole muret,et masin ei jaksaks üles minna mäest,tõusust,künkast. Käiguhoovastiku pean üle vaatama,kuna vahepeal ei taha auto 1 ja 2 käiku tunnistada,kui tulen kõrgemalt madalamale käigule, sisuliselt jaksab masin ka 3 käiguga edasi liikuda aga probleemi peab uurima ja üritama,olukorda paremaks muuta.
Sõites töökoja juurde katsusin uuesti parempoolset ratast oli nõrgalt leige aga see vist on normaalne?
Homme uurin pidurisüsteemi ja võtan ilmselt töösilindri ka maha ja üritan pidurid korda teha.
Aga seda võib öelda juba kohe,et mosse on paras rahva magnet,sõitsin linnast läbi ja sisuliselt iga inimene vaatas autole järele , ei tea mis nad mõtlesid. Ju arvasid,et mingi hull oma vanaraua välja ajanud.
Aga,enne kui minna tehnoülevaatlust tegema on vaja kõrvaldada rida probleeme. Ning selleks,kauplesin endale ruumi linnas,kus tegelda nende asjadega.Alustasin täna hommikul siis sellega,et ajasin auto välja, käivitanud polnud teda ma üle 2 nädala ja käivitus probleemi vabalt.
Muidugi nagu ikka suutsin suure hooga numbrialused linna maha aga see polnud kõige hullem probleem tollel hetkel. Muret tegi mulle parempoolne tagumine ratas,millel oli null,vabajooksu. Mõtlesin,et esialgu sõitan 7 km maha,tuttava juurde ja siis on näha,mis saab.
Jõudsin linna piirile ära ja märkasin peeglist,et tagant tuleb miskit kahtlast vinet . Asi ei saa õige olla mõtlesin, pöörasin tuttava juures hoovi ja katsusin parempoolset ratast, täitsa kuum oli. Mõtlesin,et ilmselt on kas käsipidur või klots peale jäänud.
Otsustasin,et toon ära numrbalused ja kruvin numbri külge,muidu võivad liikluspolitseinikud kurjaks saada. Aga jah asi nii kergelt ei läinud,suutsin teha väikse tööõnnetuse ja selle tulemusena sain marrastusi ja katkise käekella. Käekell on mind ausalt teeninud 10.a,loodan,et katkise klaasi saab asendada.
Jõudsin siis tagasi ning alustasin sellest,et ratas ja trummel maha ja asja uurima. Kohe ,kui trummel maha tuli oli selge,et töösilinder on tõesti uus pandud nii nagu,eelmine omanik mainis. Aga,see oli seismisega kinni jäänud,nii,et klotsid enam tagasi ei tulnud . Lasin siis WD-40 vahele ja alustasin töösilindri tööle meelitamist.
20 minutit tööd ja parempoolsele tagarattale tekkis vabajooks ning enam kuhugi klots vastu ei käinud.
Asetasin siis kõik tagasi ja tegin n.ö suitsupausi,et veidi puhata kõigest jamast,mis olnud oli.
Kuna hakkasin kahtlema,et kas suudab mosse lõpuni sõita siis palusin tuttaval,kelle hoovis parkisin mulle järgi sõita,igaks juhuks,kui kütus otsa saab või midagi ära laguneb. Kuid lõpp,läks hästi jõudsin sihtkohta ,küll planeeritust 5 tundi hiljem aga elusalt ja ühes tükis.
Mõistsin ka,et mis on aeglase diffri eelis ja puudus. Maanteel aeglase diffriga üle 95 km/h masin ei lähe,talla pedaali kui palju soovid. Samas tõusul on jälle ta väga hea,pole muret,et masin ei jaksaks üles minna mäest,tõusust,künkast. Käiguhoovastiku pean üle vaatama,kuna vahepeal ei taha auto 1 ja 2 käiku tunnistada,kui tulen kõrgemalt madalamale käigule, sisuliselt jaksab masin ka 3 käiguga edasi liikuda aga probleemi peab uurima ja üritama,olukorda paremaks muuta.
Sõites töökoja juurde katsusin uuesti parempoolset ratast oli nõrgalt leige aga see vist on normaalne?
Homme uurin pidurisüsteemi ja võtan ilmselt töösilindri ka maha ja üritan pidurid korda teha.
Aga seda võib öelda juba kohe,et mosse on paras rahva magnet,sõitsin linnast läbi ja sisuliselt iga inimene vaatas autole järele , ei tea mis nad mõtlesid. Ju arvasid,et mingi hull oma vanaraua välja ajanud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Täna lammutasin siis tagumised pidurid laiali. Lisaks kinni jäänud töösilindrile olid probleemsed ka kinni roostetanud käsipiduri ekstsentrikud. Kõik sai lahti võetud nüüd jälle kokku pandud. Proovisin ka käsipidurit reguleerida aga eriti hästi välja ei tule. Probleeme on kaks: esmalt see,et ühel pool on vana tross ja teisel pool uus. Ok, mõtlesin,et vahetan siis teise poole pealt vana trossi uue vastu kuid,selgus,et uus tross on pikem ja ilmselt hoopis vana 408 oma,mis omab käsipidurit armatuuri all. Nüüd siis vaja leida teine lühike tross.
Teine probleem on see,et ühel pool on veidi paksemad klotsid kui teiselpool. Ise enesest saab ka sellest probleemist üle, kuid hetkel tundub,et peamine viga on siiski tross ja varem kinni olnud ekstsentrikud.
Töösilindrid said üle vaadatud ja toimivad, läbi ei leki ega roostes pole.
Seega, homme peaks olema peamine töö üleliigne õhk süsteemist eemaldada ja käsipidur jääb ilmselt järgmiseks korraks,kuniks uue trossi saan muretsetud.
Ka kasutaja Kapten käis,vaatamas autot ja laenas mulle heebli,millega vahetasin ära lehtvedru puksid,mis seisid selle taga,et ei olnud korralikku silmus võtit.
Aga ,eks homme näeb palju ja mida ära saab jälle tehtud.
Teine probleem on see,et ühel pool on veidi paksemad klotsid kui teiselpool. Ise enesest saab ka sellest probleemist üle, kuid hetkel tundub,et peamine viga on siiski tross ja varem kinni olnud ekstsentrikud.
Töösilindrid said üle vaadatud ja toimivad, läbi ei leki ega roostes pole.
Seega, homme peaks olema peamine töö üleliigne õhk süsteemist eemaldada ja käsipidur jääb ilmselt järgmiseks korraks,kuniks uue trossi saan muretsetud.
Ka kasutaja Kapten käis,vaatamas autot ja laenas mulle heebli,millega vahetasin ära lehtvedru puksid,mis seisid selle taga,et ei olnud korralikku silmus võtit.
Aga ,eks homme näeb palju ja mida ära saab jälle tehtud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981