AZLK-2140 1981 Edel

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas marko »

Ega need plastist junnid seal ei taha jah eest ära tulla,olen jännanud omajagu ja mõnda peksnud sõna otseses mõttes vastu maad niikaua kuni nad ükshaaval välja tulevad.Takistavadki välja tulemist ainult need plastrõngad.Tihvte on üksainus anuma all ja teine on stopper,muud takistavaid asju ei ole.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

marko kirjutas:Ega need plastist junnid seal ei taha jah eest ära tulla,olen jännanud omajagu ja mõnda peksnud sõna otseses mõttes vastu maad niikaua kuni nad ükshaaval välja tulevad.Takistavadki välja tulemist ainult need plastrõngad.Tihvte on üksainus anuma all ja teine on stopper,muud takistavaid asju ei ole.
Need kõik on eest ära. Püüdsin igatipidi vägistada, ei tulnud välja. Vahepeal jätsin selle töö pooleli ja nokkisin Mosse küljest peasilindri maha. Edasist vaatan homme.
Pidurivedelikku Neva polegi enam saada? Härmast ja Pae tn poodides seda polnud, sain aru, et seda enam sisse ei toodagi. Kui muud üle ei jää, tuleb siis Dot-4 peale üle minna.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas stern100 »

Nevat ja dot 4 võid segada ka...Aga miks kohe lihtsalt doti peale üle ei lähe? Palju käepärasem ja pedaalid liiguvad ka kergemini :D
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

stern100 kirjutas:Nevat ja dot 4 võid segada ka...Aga miks kohe lihtsalt doti peale üle ei lähe? Palju käepärasem ja pedaalid liiguvad ka kergemini :D
Mõtlesin,et ma kõigil oma masinapargis on kasutusel Neva et miks seda ikka vahetada. Natuke on mul Nevat veel alles, saab peale valada.
Siis on Mosse see,mis esimesena saab omale "välismaa" pidurivedeliku. Eks need veneaegsed vedelikud-õlid hakkavad ka ära kaduma. Niigi mitukümmend aastat on saada Ziguli mootori õli, Dat-17 transmissiooniõli, Neva pidurivedelik jt. Varsti pole enam neid autosidki,millele nimetatud vedelikud käisid...
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas stern100 »

Ega need vene mootori ja transmissiooniõlid just parimate killast ole :D Kui sul ikka käigukastis tihendid peavad, pane mõni vedelam lääne õli sisse, endal lihtsam talvel sõitma hakata. Aga eks see tatt määrib ka...küll ja küll sellega sõidetud ju vanal ajal ja praegugi.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Mulle sigines hiljuti päris mitu liitrit seda "iidset" Dat-i. Võib kasutada, mina talvist sõitu selle õliga ei pelga. Külmalt käivitades vajutad siduripedaali nagunii sisse.
Ega mul Mosse käigukast nii õlitihe ei ole ka, vaikselt ikka kusagilt immitseb. Just täna käisin lapiga alt üle...
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas stern100 »

Edel kirjutas:Mulle sigines hiljuti päris mitu liitrit seda "iidset" Dat-i. Võib kasutada, mina talvist sõitu selle õliga ei pelga. Külmalt käivitades vajutad siduripedaali nagunii sisse.
Ega mul Mosse käigukast nii õlitihe ei ole ka, vaikselt ikka kusagilt immitseb. Just täna käisin lapiga alt üle...
Sõita saab kõigega. Olen täitsa nõus sinuga. Ainult eelmine talv oli datiga ebameeldiv kogemus. Nii -30 kraadiga sai mosse käima aetud. Õlisurve tühikäigul mehhaanilise anduri järgi põhjas, vaikselt soenes sidur lahutatud. Lasin siis pedaali lahti. Raks auto suri välja :D Eks siis panin käima ja meelitasin niikaua et lõpuks jäi ikka käima. Algul tahtis vabakäiguga kaasa vedada. Siis soenes paar minti, käik sisse, libistasin sidurit ja jälle suri välja kuna tagasillas ka sama paks ollus :D Paras huumor oli aga jah...kogemusi peab ju saama.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Kui sidurit vabastama hakkad, tuleb gaasi vajutada :D Ise teen koguaeg nii ja väljasuremist tuleb harva ette.
30 kraadiga ma pole sõitnud, 24-ga aga küll. Viimane talv oli mulle sõites kõige madalam -15 (külmemaga ei läinud lihtsalt enam käima).
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas stern100 »

Ei julgeld gaasi anda, kuna juba mehhaanilise järgi oli surve 6, andur lihtsalt ei näidand rohkem. :D Aga teoorias jah su jutt täitsa õige :D Endal muidu kõikides mossedes käimarites ja tagasildades sees Total rekka sillaõli, mille vahetusvälp rekka diffris on 100 tuhat kilomeetrit. Väga sooja ilma ja pika otsaga ikka käimarist kipub helerohelisel ja värvilisel lekkima, aga tagasildadega pole probleeme.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

stern100 kirjutas:Ei julgeld gaasi anda, kuna juba mehhaanilise järgi oli surve 6, andur lihtsalt ei näidand rohkem.
No palju pole vaja vajutada. Ükskord peale natukest aega kohapeal töötamist liikuma hakates nagunii vahetad käiku minimaalselt 2500 pöörde peal. Mul talvel peale käivitust jätsin tööle ja seni kuni lund maha rookisin, tõusid selle ajaga juba tühikäigu pöörded 2500-ni. Selge see, et külma mootoriga suuri pöördeid arendada ei tohiks, eriti veel nii vanal asjal nagu Moskvitš. Aru ei saa nendest, kes põhimõtteliselt külma mootoriga kohe "täit" annavad.
Vasta