IŽ 21251-010, moskiito
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Selliste komplektide sisu on vahest ka eraldi saada.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: IŽ 21251-010, moskiito
natukene juttu ka vahepeal.
ARK-iga sai juttu puhutud ning sealt on esialgu selline vastus välja koorunud turvavööde teemal et kui tulid lisavarustuses turvavööd autoga kaasa, peavad need peal olema, kui kohti pole "selgelt näha", ei pea neid ka olema.
Mis minu masinasse puutub, siis lähiajal läheb karburaator vahetusse, kuna tahaks masinat ökonoomsemaks saada. Lisaks läheb vahetusse ka tagumised vedrud mis on ära väsinud. Kui pere peal ja järsem lohk või hüppe tuleb, käib vedrustus põhja kinni.
Kui kellegil on pakkuda korraliku SL diffrit, oleksin huvitatud.
ARK-iga sai juttu puhutud ning sealt on esialgu selline vastus välja koorunud turvavööde teemal et kui tulid lisavarustuses turvavööd autoga kaasa, peavad need peal olema, kui kohti pole "selgelt näha", ei pea neid ka olema.
Mis minu masinasse puutub, siis lähiajal läheb karburaator vahetusse, kuna tahaks masinat ökonoomsemaks saada. Lisaks läheb vahetusse ka tagumised vedrud mis on ära väsinud. Kui pere peal ja järsem lohk või hüppe tuleb, käib vedrustus põhja kinni.
Kui kellegil on pakkuda korraliku SL diffrit, oleksin huvitatud.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Siin sternil nagu on 3,88 differ pakkuda või olen ise valesti aru saanud?moskiito kirjutas: Kui kellegil on pakkuda korraliku SL diffrit, oleksin huvitatud.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Kui sull on 80-te lõpupoole kombi, siis seal on originaalis juba 3.91 differ
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Edel kirjutas:Siin sternil nagu on 3,88 differ pakkuda või olen ise valesti aru saanud?moskiito kirjutas: Kui kellegil on pakkuda korraliku SL diffrit, oleksin huvitatud.
3.88 diffreid on mul tõepoolest pakkuda. Aga see ei ole SL differ, see peaks olema uuema tüübi iz oma. Mulle keegi tegin kunagi selgeks et SL 3.89 ja uuemad ižid 3.88.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Huvitav avastus. Mul oli siiani arusaam, et Mosse diffrid on ainult 4,22, 4,55 ja 3,89. Seda viimast on nimetatud veel ka 3,9-ks).stern100 kirjutas:Edel kirjutas:Siin sternil nagu on 3,88 differ pakkuda või olen ise valesti aru saanud?moskiito kirjutas: Kui kellegil on pakkuda korraliku SL diffrit, oleksin huvitatud.
3.88 diffreid on mul tõepoolest pakkuda. Aga see ei ole SL differ, see peaks olema uuema tüübi iz oma. Mulle keegi tegin kunagi selgeks et SL 3.89 ja uuemad ižid 3.88.
Kasutaja Lowrider`il ka mingi SL differ pakkumisel.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: IŽ 21251-010, moskiito
1988 originaalis poest ostetud kombil kaasas olnud raamat annab Iž 412IE-le ja 21251-le tagasildadele 3.91, mis peaks ilmsekt olema 43/11.Edel kirjutas: Huvitav avastus. Mul oli siiani arusaam, et Mosse diffrid on ainult 4,22, 4,55 ja 3,89. Seda viimast on nimetatud veel ka 3,9-ks).
Kasutaja Lowrider`il ka mingi SL differ pakkumisel.
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
hakkasin täna käigukasti vahetama, sest sellel kaks viga. Kahtlane vibra teatud mootori pööreel iga käiguga sees ja õli endiselt lekkib nagu vana kurat. Vibrat pean ohtlikuks sellepärast et üks teine kast, mis kolmeks lendas, vibreeris samatmoodi enne lagunemist. Lisaks on tekkinud teine probleem. tagumisest sillast lekkib õli jätkuvalt. Pooltejle simmer on läbi, see polnud üllatus küll aga teine koht kust lekkib on minule mõistatus, kuidas krt ma seda pidama saan. Nimelt lekkib õli mutri alt. simmer on uus ja sealt õli enam ei tule, kuid mutri alti lekkib jubedalt. Oskab keegi öelda kuidas seda pidama saada?
pilt sellest kohast
ja lisaks veel mõni pilt põhja alt
http://i1111.photobucket.com/albums/h46 ... 135403.jpg
http://i1111.photobucket.com/albums/h46 ... 135421.jpg
http://i1111.photobucket.com/albums/h46 ... 135444.jpg
http://i1111.photobucket.com/albums/h46 ... 135509.jpg
http://i1111.photobucket.com/albums/h46 ... 135529.jpg
pilt sellest kohast
ja lisaks veel mõni pilt põhja alt
http://i1111.photobucket.com/albums/h46 ... 135403.jpg
http://i1111.photobucket.com/albums/h46 ... 135421.jpg
http://i1111.photobucket.com/albums/h46 ... 135444.jpg
http://i1111.photobucket.com/albums/h46 ... 135509.jpg
http://i1111.photobucket.com/albums/h46 ... 135529.jpg
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
natuke arengust.
Käigukast jäi vahetamata, sest olemasolev käigukasti saba mansett ei sobinud. Läheb 408 oma ja 412 oma ei lähe, sest on liiga suur, küll kõigest 0,5mm kuid piisavalt.
Lisaks avastasin et tagumise reduktori otsa mutter oli lahti, keerasin kinni, vaatab, kas hakkab taas lekkima või mitte.
Lõppetuseks sain ka kokkujooksu paika. Eelmine omanik, kes tartus omas seda masinat, oli kunagi vist seda teinud, aga valesti. Pidin pärast rooli 80 kraadi vasakule keerama. Nüüd ei kisu ka nii väga paremale rooli, vaja veel ainult laagrid ära vahetada, siis peaks asi korras olema.
Käigukast jäi vahetamata, sest olemasolev käigukasti saba mansett ei sobinud. Läheb 408 oma ja 412 oma ei lähe, sest on liiga suur, küll kõigest 0,5mm kuid piisavalt.
Lisaks avastasin et tagumise reduktori otsa mutter oli lahti, keerasin kinni, vaatab, kas hakkab taas lekkima või mitte.
Lõppetuseks sain ka kokkujooksu paika. Eelmine omanik, kes tartus omas seda masinat, oli kunagi vist seda teinud, aga valesti. Pidin pärast rooli 80 kraadi vasakule keerama. Nüüd ei kisu ka nii väga paremale rooli, vaja veel ainult laagrid ära vahetada, siis peaks asi korras olema.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Selle reduktori mutri kinnikeeramisega peab ettevaatlik olema.Kui reduktori teovõllil pole mutri serva mahalöömiseks sälku siis pole ka kahe laagri vahel distantspuksi ja sellesama mutriga reguleeritakse teo laagrite pingsust.
Tarmo
Tarmo