mosse kere ja fordi v6 !
mosse kere ja fordi v6 !
nii kuna lammutamisele kuulus üks ford scorpio,auto oli töökorras ja sõiduvõimeline kuid kere mäda !
plaan oleks istudada fordi v6 koos ajude ja värkidega mosse kerele
pm peaks tulema kergem kui on scorpa ise!
auto tänavalegaalseks ei tahagi lihtsalt jääraja pilliks !:)
keegi varem midagi sellist teostanud ?
pilte ?infot jne võiksite jagada !
plaan oleks istudada fordi v6 koos ajude ja värkidega mosse kerele
pm peaks tulema kergem kui on scorpa ise!
auto tänavalegaalseks ei tahagi lihtsalt jääraja pilliks !:)
keegi varem midagi sellist teostanud ?
pilte ?infot jne võiksite jagada !
Viimati muutis martvl, 23 Apr 2009 12:40, muudetud 1 kord kokku.
Re: mosse kere ja vordi v6 !
Ja mida see V6 sulle annab? Täiesti mööda oleva kaalujaotuse, millega pole jäärajal mitte midagi peale hakata? See suur ja raske mootor kaotab juhitavuse täiesti ära.
Kui keevitus ja muud metallitööriistad käes püsivad, siis anna minna. Aga ole lihtsalt hoiatatud, et selle mootoriga on üsna suure tõenäosusega Mosse jäärajal aeglasem kui originaalmootoriga.
Kui keevitus ja muud metallitööriistad käes püsivad, siis anna minna. Aga ole lihtsalt hoiatatud, et selle mootoriga on üsna suure tõenäosusega Mosse jäärajal aeglasem kui originaalmootoriga.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: mosse kere ja vordi v6 !
Tiiduga täiesti nõus, ei ole sul jäärajal selle jõuga midagi peale hakkata, seda enam, et nina läheb jube raskeks ja tagumik on nagunii jube kerge! Jääraja tarvis sellist pilli ehitada suhtmõtetu, kaotus on igal juhul suurem kui võit!
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: mosse kere ja vordi v6 !
Võrumaal meil poisid panid vanale 80-te alguse Mazda 323-le Fordi 2.8 ning ehitasid tagaveoliseks Taga Lada sild LSD-ga, ja jäärajal oli ülinobe riist Ei usu et mosse kehvem oleks.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: mosse kere ja vordi v6 !
Kaldun siiski arvama, et originaal on kiirem, kui sõita muidugi tänavalegaalse rehviga. Paar aastat agasi Pärnu jääl oli seda näha, et tagaveoliste lassis ei saanud mossega ainult Toyota MP2-le vastu, tal on kaalujaotus tunduvalt parem, mootor on taga vedavate rataste peal.
Kui piigiga sõita siis jääb mosse originaal natuke lahjaks küll!
Kui piigiga sõita siis jääb mosse originaal natuke lahjaks küll!
Re: mosse kere ja vordi v6 !
annab seda et jõudu on ka 3käiguga !
tavaline mosse teema oleks see et lappad pm 2-3-3-2
kaalujaotust eriti muret ei tee !
tavaline mosse teema oleks see et lappad pm 2-3-3-2
kaalujaotust eriti muret ei tee !
Re: mosse kere ja vordi v6 !
Arvad et tagasild peab valule vastu? Ma ei oleks väga kindel selles.
Re: mosse kere ja Fordi v6 !
tuleb proovida ja katsetada !:D
muud üle ei jää,kuna töötuna igasuguseid mõtteid peas ja aega on küllaga
pm keegi varem midagi sellist proovinud pole ?
muud üle ei jää,kuna töötuna igasuguseid mõtteid peas ja aega on küllaga
pm keegi varem midagi sellist proovinud pole ?
Re: mosse kere ja vordi v6 !
Siis tuleb Mosse mootor kõrgete pööreteni käima panna ning käigukast ümber koostada. Efekt on kindlasti suurem kui raske mootoriga saavutatu. Mõned head aastad tagasi tegi üks Sapakas jääradadel ilma, oma mikromootorist hoolimata. Jäärajale minekuks on mootori võimsus ebaolulisem kui kaalujaotus.martvl kirjutas:annab seda et jõudu on ka 3käiguga !
tavaline mosse teema oleks see et lappad pm 2-3-3-2
kaalujaotust eriti muret ei tee !
V6 topi vahele kui tahad sirget sõita (kiirendusvõistlused siis).
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.