ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Minu punane Mosse sõitis liinilt maha aastal 1981. Esimesele (ja ühtlasi ka ainsale) omanikule anti ta üle mõni aeg hiljem- vastuvõtmise/üleandmise akt vormistati kaupluses ''Volga'' 15.02.1982.
Selle 27 aasta jooksul sõideti maha 100 000km. Kuna vanahärra tervis enam autosõitu ei võimaldanud, jäi auto 2004 aastal kuiva garaazi kasutuna seisma.
Et mossepisik hakkas endast taas üha tugevamini märku andma, siis sügisel 2008 hakkasin aktiivsemalt maad kuulama. Ning poolkogemata tema olemasolust ma teada saingi. Sõitsime sis sõbraga Paidesse autot vaatama. Mulle mosse meeldis, kaubad said sõlmitud ning kahe nädala pärast läksime sõbraga autole järgi. 25.10.2008 sai ARK-is paberid korda aetud ning mina ametlikult Mosseomanikuks.
Mosse teema vanas foorumis: http://mosseklubi.planet.ee/foorum_vana ... php?t=1238
Selle 27 aasta jooksul sõideti maha 100 000km. Kuna vanahärra tervis enam autosõitu ei võimaldanud, jäi auto 2004 aastal kuiva garaazi kasutuna seisma.
Et mossepisik hakkas endast taas üha tugevamini märku andma, siis sügisel 2008 hakkasin aktiivsemalt maad kuulama. Ning poolkogemata tema olemasolust ma teada saingi. Sõitsime sis sõbraga Paidesse autot vaatama. Mulle mosse meeldis, kaubad said sõlmitud ning kahe nädala pärast läksime sõbraga autole järgi. 25.10.2008 sai ARK-is paberid korda aetud ning mina ametlikult Mosseomanikuks.
Mosse teema vanas foorumis: http://mosseklubi.planet.ee/foorum_vana ... php?t=1238
Viimati muutis risto626, 10 Juun 2013 10:09, muudetud 5 korda kokku.
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
Väga ilus mosse
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
jah sellist autot vaadates sooviks ka endale samasugust , kuid õnnitlen veelkord omaniku sellise masina soetamise puhul!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
Taaskord peab tõdema, et üks isend jälle juures. Millised siis edaspidised plaanid on?
Leidlik tuumafüüsik
http://album.ee/node/18779983/50132677
http://album.ee/node/18779983/50132677
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
tänud kõigile
väike nimekiri asjadest, mida auto kallal tehtud on:
- küünlad (NGK) ja küünlajuhtmed
- õhufilter
- enamus laternaklaasidest
- näidikuplokk ja spidotross
- karpa rem. komplekt ja uus bensiinipump
- peasilinder, kõik töösilindrid, pidurivoolikud, paar piduritoru
- esirattalaagrid korrastatud
- esisild kontrollitud ja määritud
- termostaat ja jahutusvedelik
- salongi esmane korrastus
- mootoriõli (OMV mineraal), käigukasti- ja tagasillaõli ning pidurivedelik
plaanidest niipalju, et jääb ta nagu ennem öeldudki, pühapäevasõidukiks. mida teha: väike muusika sisse panna, salong läikima lüüa, mootoripesu, suvel väike varviparandus + lakk... kõike ei oskagi niimoodi nimetada. Nokitsemist jätkub veel pikemaks ajaks. kuu-paari pärast teen kindlustuse ära ja siis
panen veel paar pilti
väike nimekiri asjadest, mida auto kallal tehtud on:
- küünlad (NGK) ja küünlajuhtmed
- õhufilter
- enamus laternaklaasidest
- näidikuplokk ja spidotross
- karpa rem. komplekt ja uus bensiinipump
- peasilinder, kõik töösilindrid, pidurivoolikud, paar piduritoru
- esirattalaagrid korrastatud
- esisild kontrollitud ja määritud
- termostaat ja jahutusvedelik
- salongi esmane korrastus
- mootoriõli (OMV mineraal), käigukasti- ja tagasillaõli ning pidurivedelik
plaanidest niipalju, et jääb ta nagu ennem öeldudki, pühapäevasõidukiks. mida teha: väike muusika sisse panna, salong läikima lüüa, mootoripesu, suvel väike varviparandus + lakk... kõike ei oskagi niimoodi nimetada. Nokitsemist jätkub veel pikemaks ajaks. kuu-paari pärast teen kindlustuse ära ja siis
panen veel paar pilti
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
Need musta dermatiiniga istmed tunduvad su autole täitsa sobivat. Koos auto punase värvkattega moodustavad nad omavahel sellise hea kontrasti.
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
jees
ainult..., miks esiistmed on teistsugused kui tagumised? mu eelmisel '72 a IZ-il olid kõik istmed ühtmoodi läbiõmmeldud nii nagu on sellel mossel tagaiste.
tahaks juba väga sõita
ainult..., miks esiistmed on teistsugused kui tagumised? mu eelmisel '72 a IZ-il olid kõik istmed ühtmoodi läbiõmmeldud nii nagu on sellel mossel tagaiste.
tahaks juba väga sõita
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
Õnnitlused. Väga ilus ja heas korras auto tundub olevat. Selle aja IZ-d olid ilusa ninaga. Hilisem must võre enam nii kena polnud. Aga esiistmed pole Sul vist originaalid....? Või pole siis seda tagaiste. Nad peaksid ühesugused olema...
Moskvich 2140 SL 1985.a., IZ-412 IE 1985.a.
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
ma tänanMossematk kirjutas:Õnnitlused. Väga ilus ja heas korras auto tundub olevat. Selle aja IZ-d olid ilusa ninaga. Hilisem must võre enam nii kena polnud. Aga esiistmed pole Sul vist originaalid....? Või pole siis seda tagaiste. Nad peaksid ühesugused olema...
laupäeval ajasin mosse garaazist välja ning korraga, vaatan, et piduri peasilinder on jälle kahtlaselt tühi. peadpidi auto alla ning mis ma näen- tagumine vasak lekib.
poolteist kuud vana töösilinder
Kas keegi seletaks mulle ära, kust kurat see määre tulnud on? Kuskilt ülevaltpoolt ning mööda klotsi allagi jooksnud. Ise pakuks, et töökojas, kus ma pidureid tegemas käisin, on miskit kokku määritud. Aga aru ma ei saa, miks seda sis sinna nii palju panema pidi?