AZLK-2140 1981 Edel
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Sain ühe kasutatud pidurite peasilindri, väidetavalt töötavalt masinalt maha võetud. Eile jurasin kogu päeva ja lõppkokkuvõttes üks kontuur töötab, teine mitte. Esimene kolb miskipärast ei tekita survet. Räägiti, et õhk on peasilindris sees. Mis kuradi moodi see sealt välja saada? Panin anumale ventiiliga korgi, keerasin õhutusnipli lahti ning lasin surtsu suruõhku anumasse. Käisin kõik õhutusniplid järgemööda alates kõigekaugemast, läbi ja nii 3 ringi. Tulutu. Proovisin pedaaliga pumbates neljandagi ringi õhutada, ei midagi. Mis edasi teha?
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK-2140 1981 Edel
õhuga ei pruugi seal midagi pistmist olla. vb on mansett läbi, võibolla on midagi valesti koos seest ehk siis õli käib "edasi-tagasi" sees.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Probleem tavaliselt selles et õli ei voola manseti ette kui kolvid on tagumises asendis.Mansett ilmselt natuke paisunud õli sees ja poolest millimeetrist juba piisab. Aitab kui õhutusseadmega õhutada alt üles või mõnel juhul ka kui õlipaaki tekitada väike rõhk, keerata õhutusniplid lahti ja oodata. Kui korra juba õhu kätte saab töötavad need peapumbad edasi kuni järgmise süsteemi lahtivõtmiseni.
Tarmo
Tarmo
Re: AZLK-2140 1981 Edel
mossel ju see nõme avariikontuur kah..
see avarii oma tuleb kõigepealt ära õhutada, siis vaadata, kas nõel jääb oma kohale seal lülitis ning siis asuda põhikontuuri kallale.. Mul õppejõud hoiab ka sellest rääkides kahe käega pead kinni..
Aga kui sul ükski ratas ei pidurda korralikult, siis on ikka kuskil jaoturis viga..küll on kahju, et pole ise nii nõukaaegne, et oleks seda asja rohkem näinud..
Õhutada muidugi väga metsikult ei ole mõtet, see ei anna tulemust niiehknaa.
hea meelega vaataks su lahendust.
see avarii oma tuleb kõigepealt ära õhutada, siis vaadata, kas nõel jääb oma kohale seal lülitis ning siis asuda põhikontuuri kallale.. Mul õppejõud hoiab ka sellest rääkides kahe käega pead kinni..
Aga kui sul ükski ratas ei pidurda korralikult, siis on ikka kuskil jaoturis viga..küll on kahju, et pole ise nii nõukaaegne, et oleks seda asja rohkem näinud..
Õhutada muidugi väga metsikult ei ole mõtet, see ei anna tulemust niiehknaa.
hea meelega vaataks su lahendust.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
avarii kontuur on minu andmetel ainult neil mossedel kellel peal kettaspidur. trumlitel pole täheldanud seda asjandust.mario kirjutas:mossel ju see nõme avariikontuur kah..
see avarii oma tuleb kõigepealt ära õhutada, siis vaadata, kas nõel jääb oma kohale seal lülitis ning siis asuda põhikontuuri kallale.. Mul õppejõud hoiab ka sellest rääkides kahe käega pead kinni..
Aga kui sul ükski ratas ei pidurda korralikult, siis on ikka kuskil jaoturis viga..küll on kahju, et pole ise nii nõukaaegne, et oleks seda asja rohkem näinud..
Õhutada muidugi väga metsikult ei ole mõtet, see ei anna tulemust niiehknaa.
hea meelega vaataks su lahendust.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
See osa proovitud korduvalt, ei aita. Miskipärast kahtlen ka alt-üles õhutamisega.tarmo400 kirjutas:või mõnel juhul ka kui õlipaaki tekitada väike rõhk, keerata õhutusniplid lahti ja oodata. Kui korra juba õhu kätte saab töötavad need peapumbad edasi kuni järgmise süsteemi lahtivõtmiseni.
Tarmo
Pidurite lamp ei põle. Õhutamise ajal mingil hetkel põles siis kustus ära.
Olen minevikus 2140 süsteemi ikka korduvalt tühjaks lasknud ja pärast uuesti täis ning ka peasilindrit vahetanud aga kunagi pole selle asjaga sellist ke..i näinud
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Tasub kontrollida üle veel ka tagumised töösilindrid,kuna need võivad mingil määral kinni jääda ja ei liigu tagasi ja õhuta palju tahad ja ikka tõmbab manzetti vahelt õhu sisse tagasi,samas õlileke puudub.Selline jama oli mul kunagi sll-l ja jändasin ikka kaua enne kui lõpetasin peapumbaga mässamise ja töösilindrid üle käisin. See lihtsalt üks paljudest võimalikest põhjustest
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Selle võib välistada, enne peasilindri vahetust töötasid. Hetkel üks kontuur töötab ja piduriproovil sõidukatses blokeerus parem tagumine ratas. Ses mõttes tal mingid pidurid on aga need võtavad (viletsalt) päris põhjast. Peasilindri esimene kolb ei tee tööd.marko kirjutas:Tasub kontrollida üle veel ka tagumised töösilindrid,kuna need võivad mingil määral kinni jääda ja ei liigu tagasi ja õhuta palju tahad ja ikka tõmbab manzetti vahelt õhu sisse tagasi,samas õlileke puudub.Selline jama oli mul kunagi sll-l ja jändasin ikka kaua enne kui lõpetasin peapumbaga mässamise ja töösilindrid üle käisin. See lihtsalt üks paljudest võimalikest põhjustest
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Kusjuures blokeerubki ehk siis nagu mõnes mõttes toimib,mul töötas seni kuni vahetasin esimesi pidurivoolikuid ja peale seda enam rõhku üles ei saanud.Eks muidugi pump ise ka selline sitanikerdus tõesti ja paras peavalu sellega.Teistel kordadel pole mul kuiva süsteemi ülesäratamine enam probleemiks olnud ja laiskusest ööseks niplid lahti jätnud kuniks süsteemist õhk ise välja läinud.Üldiselt ongi mosse piduritega jamamisel vaja tugevat närvi ja kõiksugu koledaid sõnu...
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Nõustun Markoga, vajab tõesti kõva närvi, kui järsku lihtsalt pidureid pole ja vannud ennast siniseks