no ei oska komenteerida. minul on neid küünlaid täpselt pooleks peal ja käivitumine paranes märgatavalt. kütuse kulu langes ka isegi natukene tänu sellele. Kellel töötab, kellel mitte
igatahes on plaanis mokitsa ahju natuke modifitseerida. kui asi valmis ja töötab, annan ka infot mis kuidas ja mismoodi.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
indrek06 kirjutas:Kolmeelektroodiliste küünaldega ei taha mosu mootor hästi käia? Enda mosule viskasin juba ostes ühed 3 elektroodiga NGK'd peale ja mootori töö paranes märgatavalt. Nüüd on juba aasta aega peal olnud tutikad Briski küünlad, samuti 3 elektroodiga ja pole ühtegi tõrget esinenud. See-eest ei taha minu mokitsa mootor jälle ühegi 1 elektroodiga vene küünlaga töötada, hakkab kohe pirtsutama.
OOT OOT .Midagi on mäda tähendab 2 ja kolmesega käib jh.Eks iga mossel on erinev süda,näiteks mul tuttava mossel vene küünaldega käib päris hästi,ja mul ei käinud üldse vene küünaldega.Mina ei tea mul on NGK BP6ES selline http://classicmotoring.net.au/cmos/inde ... cts_id=163
Kolme elektroodiga minu käes mossed ei ole õigesti töödanud.
Helerohelisel peal Volgast ostetud (papi soovitas seal) Championi küünlad, praegu 9000km läbi sõitnud ja ei kurda. Tänavasõiduks ei pidanud vajalikuks hakata kallimaid küünlaid ostma, kuna jagaja ja kogu süütemäng niigi uus.
Värvilisel olid peal Peru küünlad. Kõrge pöördega põles alguses üks maha ja siis teine takka ka kohe. Aga iseenesest käivitus nendega superhästi.
Kollasel peal NGK BP6ES, käivitub superhästi ja minek ka hea. Hinnaklass muidugi kallim kui teistel.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
via kirjutas:Ilmselt süütepool ei suuda nii palju matsu välja anda, et kõiki elektroode suudaks korralikult toita...
Säde tekib neil mitme elektroodiga küünaldel ikka ühe külgelektroodi ja keskelektroodi vahel (seal, kus ülelöök kõige keregmini tekib).
Jutt tõsi,kolme elektroodiga küünal ei anna midagi juurde ja mossel ei mõjuta midagi.Säde käib ikkagi keskelektroodi ja suvalise välise vahel.Niisama vaadates võib jääda mulje,et säde parem,aga see ainult piltlik.Igaljuhul on siiani mosse mootorite peal õigustanud NKG küünlad Tundub üleprahi olevat ja hind neil küll taskukohane.10-12€ komplekt oleneb kust osta.
täna käis karpa korraks pealt maha ning võtsin alumise osa ka laiali, kuid põhjust ei tuvastanud miks tühikäigu pöörded ei muutu. Õhuga käisin ka kanalid üle et võimalik saast välja saaks kuid muutusteta.
Kiskumise sain välja, nüüd vaja ainult kokkujooks paika panna taas. Lisasin paremale poole ülemise õõtshoova tagumise poldi alla 2mm paksuse seibi.
homme läheb käigukasti ja survelaagri vahetuseks. Käigukast teeb järjest kahtlasemaid helisi ja survelaager tundub olevat minekul, sest pidurdab mootori tööd tublisti kui sidurit lahutada.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
moskiito kirjutas:...survelaager tundub olevat minekul, sest pidurdab mootori tööd tublisti kui sidurit lahutada...
Mul helerohelisel küljes tutikas(no nüüd juba 9000km sõitnud) grafiitseib ning kui sidurit lahutada, kukub samuti tühikäik natuke allapoole...kas see on probleemiks?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
moskiito kirjutas:...survelaager tundub olevat minekul, sest pidurdab mootori tööd tublisti kui sidurit lahutada...
Mul helerohelisel küljes tutikas(no nüüd juba 9000km sõitnud) grafiitseib ning kui sidurit lahutada, kukub samuti tühikäik natuke allapoole...kas see on probleemiks?
Tegelikult nii peabki olema grafiitseibiga et pöörded kukuvad.Survelaagriga nii ei ole.Vahetasin eelmine aasta grafiidi laagri vastu välja tänu sellele.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks