IZ 2715 /1983/ - RSK -
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
IZ 2715 /1983/ - RSK -
Tänasest (18.10.11) on siis ametlikult kOlli Garaazi Boksi autoderivis ka üks tumeroheline 1983.aasta IZH 2715, rahvakeeli "pirukas"
Soetatud sai puhtalt funktsionaalsetel põhjustel ehk siis "tööloomaks" ja ka tundus, et auto eest makstud rahad läksid väga õigesse kohta ehk siis vanatehnika taastamisse.
Oma esimese ülesandega, milleks oli varuosakoormaga 85 kilomeetri läbimine, sai "pirukas" enam-vähem hakkama.
Sõita on temaga pea-aegu sama mugav, kui ükskõik millise 412-ga
Rooli keeramisele reageerib auto viivega, millele järgneb kere pehme õõtsumine. Eks selliste elamuste tekkimisele aitasid kindlasti kaasa ka originaal rehvid ja igast tavaari täis kuut.
Igaljuhul ühest oma tänapäevasest rivaalist Pödzö Partnerist lendas "pirukas" maanteel nagu s***uvast penist mõõda!
Ilma viperusteta muidugi ei saanud nagu ikka vanale seisnud autole kohane:
Esimene üllatus tuli lagedale peale 5. ristmiku läbimist kui oli vaja 4.käiguga mäest üles kiirendama hakata - mootori pöörded tõusid kuid kiirus vähenes... Ok, 3. sisse ja libisevat sidurit meelitades sain ikka mägedest üle.
Järgmiseks otsustasid pidurid kuskilt õhu vahele tõmmata, igaljuhul Jõgeva bensiinijaamast välja sõites oli vaja korra pedaali pumbata, et autot ristmikul pidama saada. Kuna aga pidurite mittetoimimine oluliselt lõppkiirust mõjutama ei hakanud, siis otsustasin oma teekonda jätkata, olles valmis iga hetk kellegile otsasõidu vältimiseks teelt välja sõitma.
Kuid eneselegi üllatuseks ei olnud seekord teel ühtegi liiklejat, kes oleks olnud mingilgi määral ohtlik ja nii ma oma sihtpunkti õnnelikuna jõudsingi
E: Pealkirja muudatus e. originaalautode teemad tähistan "k.G.B." ja ümberehitused "RSK", vastvalt oma autopargi divisioonidele.
Soetatud sai puhtalt funktsionaalsetel põhjustel ehk siis "tööloomaks" ja ka tundus, et auto eest makstud rahad läksid väga õigesse kohta ehk siis vanatehnika taastamisse.
Oma esimese ülesandega, milleks oli varuosakoormaga 85 kilomeetri läbimine, sai "pirukas" enam-vähem hakkama.
Sõita on temaga pea-aegu sama mugav, kui ükskõik millise 412-ga
Rooli keeramisele reageerib auto viivega, millele järgneb kere pehme õõtsumine. Eks selliste elamuste tekkimisele aitasid kindlasti kaasa ka originaal rehvid ja igast tavaari täis kuut.
Igaljuhul ühest oma tänapäevasest rivaalist Pödzö Partnerist lendas "pirukas" maanteel nagu s***uvast penist mõõda!
Ilma viperusteta muidugi ei saanud nagu ikka vanale seisnud autole kohane:
Esimene üllatus tuli lagedale peale 5. ristmiku läbimist kui oli vaja 4.käiguga mäest üles kiirendama hakata - mootori pöörded tõusid kuid kiirus vähenes... Ok, 3. sisse ja libisevat sidurit meelitades sain ikka mägedest üle.
Järgmiseks otsustasid pidurid kuskilt õhu vahele tõmmata, igaljuhul Jõgeva bensiinijaamast välja sõites oli vaja korra pedaali pumbata, et autot ristmikul pidama saada. Kuna aga pidurite mittetoimimine oluliselt lõppkiirust mõjutama ei hakanud, siis otsustasin oma teekonda jätkata, olles valmis iga hetk kellegile otsasõidu vältimiseks teelt välja sõitma.
Kuid eneselegi üllatuseks ei olnud seekord teel ühtegi liiklejat, kes oleks olnud mingilgi määral ohtlik ja nii ma oma sihtpunkti õnnelikuna jõudsingi
E: Pealkirja muudatus e. originaalautode teemad tähistan "k.G.B." ja ümberehitused "RSK", vastvalt oma autopargi divisioonidele.
Viimati muutis kOll, 09 Mär 2014 21:06, muudetud 2 korda kokku.
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: IZH 2715 /1983/ - k.G.B. -
hea vähemalt et auto kuusakoski ei läinud
Libisev sidur tuttav teema, selle pärast pidin kombil ka selle ära vahetama, ta kl ei libisenud sedasi veel nagu sul, aga minekul oli.
Libisev sidur tuttav teema, selle pärast pidin kombil ka selle ära vahetama, ta kl ei libisenud sedasi veel nagu sul, aga minekul oli.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715 /1983/ - k.G.B. -
Õnnitlused...
Pirukas on väga lahe auto ja samas ka praktiline. Kahju, et korralikke on vähe alles jäänud.
Sinu oma tundub aga igati kobe olevat...
Pirukas on väga lahe auto ja samas ka praktiline. Kahju, et korralikke on vähe alles jäänud.
Sinu oma tundub aga igati kobe olevat...
Moskvich 2140 SL 1985.a., IZ-412 IE 1985.a.
Re: IZH 2715 /1983/ - k.G.B. -
Tänud õnnitluste eest!
Kui õhtu poole aega üle jääb asungi neid siduri-piduri vimkasi uurima. Loodan, et sidurimure lahendab ketta vahetus ning korv ja hooratas on ikka veel kõlblikud.
Ja eks pidurid tahavad arvatavasti uusi mansette ja vedelikku.
Käiguhoovastik nõuab ka tähelepanu või siis uuega asendamist.
Vaevalt, et täna jõuan aga kindlasti on vaja ka järelkärukonks paigaldada.
Illustreeivaid pilte auto hetkeolukorrast proovin ka teha, muidu te mind ei usu, et autol vaja vahetada mõlemad uksed, mis on lainelised ja pahtlist, ja siis kuut, millele talvel garaazi sarikad on liigse lume raskuse tõttu kukkunud. Salongi katus on ka mõlkis aga sellele tuleb läheneda seestpoolt kuvaldaga.
Kõik mis puudutab keret ja välimust jääb muidugi kevadesse sest praegu hakkab auto peamiselt ehitusprahti vedama.
Kui õhtu poole aega üle jääb asungi neid siduri-piduri vimkasi uurima. Loodan, et sidurimure lahendab ketta vahetus ning korv ja hooratas on ikka veel kõlblikud.
Ja eks pidurid tahavad arvatavasti uusi mansette ja vedelikku.
Käiguhoovastik nõuab ka tähelepanu või siis uuega asendamist.
Vaevalt, et täna jõuan aga kindlasti on vaja ka järelkärukonks paigaldada.
Illustreeivaid pilte auto hetkeolukorrast proovin ka teha, muidu te mind ei usu, et autol vaja vahetada mõlemad uksed, mis on lainelised ja pahtlist, ja siis kuut, millele talvel garaazi sarikad on liigse lume raskuse tõttu kukkunud. Salongi katus on ka mõlkis aga sellele tuleb läheneda seestpoolt kuvaldaga.
Kõik mis puudutab keret ja välimust jääb muidugi kevadesse sest praegu hakkab auto peamiselt ehitusprahti vedama.
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: IZH 2715 /1983/ - k.G.B. -
Nii, riiulite ehitamine ja kolimine võttis täna enamuse mu ajast, nii et piruka jaoks aega enam ei jätkunudki.
Vihmahoogude vahel proovisin pilti teha nagu lubatud aga tundub, et uduse ilmaga tulevad sellest fotokast ainult udused pildid:
Nagu näha on kuudil üks uksepool ise tehtud.
Salongist on puudu mõned polstrid jne pisidetailid, mis samuti lõppkiirust ei mõjuta...
Istmetelt pole veel katteid maha kiskunud aga ega midagi hiilgavat ei oota kah, kuna mingisugused tagavara istmed tulid juba autoga kaasa.
Nagu pildirealt näha siis ei ole tegu mitte kõige ilusama pirukaga, küll aga on kere nii hea, et esmavaatlusel keevitamist vajavaid kohti ei leidunud.
Nüüd aga pisike viktoriin: piltidel on näha üks "anomaalia"? Mis on vale?
Esimene tähelepanelik foorumlane, kes õige vastuse ütleb võidab 2 pudelit tema lemmik õlle! (premeerimine toimub järgmisel ametlikul kokkusaamisel)
Vihmahoogude vahel proovisin pilti teha nagu lubatud aga tundub, et uduse ilmaga tulevad sellest fotokast ainult udused pildid:
Nagu näha on kuudil üks uksepool ise tehtud.
Salongist on puudu mõned polstrid jne pisidetailid, mis samuti lõppkiirust ei mõjuta...
Istmetelt pole veel katteid maha kiskunud aga ega midagi hiilgavat ei oota kah, kuna mingisugused tagavara istmed tulid juba autoga kaasa.
Nagu pildirealt näha siis ei ole tegu mitte kõige ilusama pirukaga, küll aga on kere nii hea, et esmavaatlusel keevitamist vajavaid kohti ei leidunud.
Nüüd aga pisike viktoriin: piltidel on näha üks "anomaalia"? Mis on vale?
Esimene tähelepanelik foorumlane, kes õige vastuse ütleb võidab 2 pudelit tema lemmik õlle! (premeerimine toimub järgmisel ametlikul kokkusaamisel)
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: IZH 2715 /1983/ - k.G.B. -
Tahtsin just sama pakkuda . Aga äkki peeglid on valede kohtade peal
Re: IZH 2715 /1983/ - k.G.B. -
siiani pole õiget vastust veel tulnud.
Puhuri nupp pole küll originaal jah vaid pärit mõnelt 408-lt. Kuid see ei ole päris õige vastus. Ei ole salongiga seotud.
Raske on järgmist vihjet anda, kuna siis on osadel kodanikel kohe hais ninas, kus kohast otsima hakata.
Erinevad veljed pole ka veel õige vastus...
Võimalik, et lkf Edel jagab ära, tal on selliste asjade jaoks tavaliselt silma
Puhuri nupp pole küll originaal jah vaid pärit mõnelt 408-lt. Kuid see ei ole päris õige vastus. Ei ole salongiga seotud.
Raske on järgmist vihjet anda, kuna siis on osadel kodanikel kohe hais ninas, kus kohast otsima hakata.
Erinevad veljed pole ka veel õige vastus...
Võimalik, et lkf Edel jagab ära, tal on selliste asjade jaoks tavaliselt silma
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: IZH 2715 /1983/ - k.G.B. -
Pirukamossesid nii palju ei tunne aga valed tunduvad olevat parempoolne tagumine tiivakoopa serv ja kongil olen muidu ikka täheldanud 3 aknaava ruutu. Kui veel vaadata siis ei ole pirukamosse oma ka käigukangi ümber käiv konsool (või oli ikka?), see minuteada 2140 oma.kOll kirjutas:siiani pole õiget vastust veel tulnud.
Puhuri nupp pole küll originaal jah vaid pärit mõnelt 408-lt. Kuid see ei ole päris õige vastus. Ei ole salongiga seotud.
Raske on järgmist vihjet anda, kuna siis on osadel kodanikel kohe hais ninas, kus kohast otsima hakata.
Erinevad veljed pole ka veel õige vastus...
Võimalik, et lkf Edel jagab ära, tal on selliste asjade jaoks tavaliselt silma
Õlle pead paraku välja tegema kas eelmisele või järgnevale postitajale sest mina olen selline eriline frukt, kes õlut lihtsalt ei joo
Muidu tundub olevat suht viisakas pirukamosse, on neid tänaseks jube väheks jäänud. Kui omale veel ühte Moskvitši valida siis on see just kongiga isend. Hea tööd teha sellega.
Edu!
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: IZH 2715 /1983/ - k.G.B. -
Äkki see, et esiklaas on tripleks mitte kilega Aga mosse ise aus. Selliseid vähe üle üldse näha, eriti veel kongiga.