....võibolla peaks siis 5 tuhande pealt juba vahetust tegema. Ise olen kasutanud vanema aja filtreid ja pole nagu midagi hullu nendega juhtunud.moskiito kirjutas:filtri element ongi selline sigudik mis ei kannata eriti survet, ehk siis seda survet millega õli filtrist läbi läheb. Olen päri palju neid vahetanud ja kõik näevad täpselt samasugused. Üks on kindel. need mis on metall ümbrisega, mitte võrguga (nagu sul pildil) siis nood annavad väga kiiresti otsad, ppärast esimest paari tuhandet on juba totaalselt kortsus ja augud sees.
Sinine suits summutist.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Sinine suits summutist.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: Sinine suits summutist.
Minu helerohelisel selle suvega pea 10 tuhat ette kerinud, eks varsti näeb mis seisus filter sees on, õlisurvet pole kella järgi sellel autol olnud ka ilma filtrita. Ainult külmast peast elektrooniline näidik natuke tõuseb
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Sinine suits summutist.
Õlirõhku mootoris saab reguleerida pildil ringiga tähistatud kohast.stern100 kirjutas:Minu helerohelisel selle suvega pea 10 tuhat ette kerinud, eks varsti näeb mis seisus filter sees on, õlisurvet pole kella järgi sellel autol olnud ka ilma filtrita. Ainult külmast peast elektrooniline näidik natuke tõuseb
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Sinine suits summutist.
Olen sellest täiesti teadlik, kuid usun et õlisõel on "Muda" täis ning tollel mootoril on niikuinii juba klapid ja rõngad suht hõredad.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Sinine suits summutist.
Üldkokkuvõttes selle aasta sees proovitud ja tehtud kõik, et suitsupahvaka tekitaja koht väljaselgitada. Niipalju siis eelviimasest ponnistusest, et valasin silindritesse spets vedeliku,mis peaks rõngad lahti võtma. 24H laagerdas ja kui käivitama hakkasin ,siis selgus kuivalt starterit keerutades(süüteküünlaid ees polnud), et 1 ja 4 silindri süüteküünla avast pritsis nii öelda vedeliku välja ning 2 ja 3 silindrist mitte ehk siis siit tegin omad järeldused- kinni on 2 ja 3 silindri kolvirõngad.Peale seda proovisin veel siis niiöelda vana traditsioonilist "aurutamist" leige veega. Terve liiter sai läbi lastud ja siis proovisõitu mindud ja ka ei miskit Tossab samas "rütmis". Kuna külmad ilmad ronivad peale, siis arvan, et rõngaste vahetus tuleb ette võtta ilmselt kevadel Pühapäeval ilmselt panen masina jahedasse garaazi puhkama kevadeni...
Praegu rohkem ei jaksa pead valutada ja nupitada, et mida veel ära teha, et vältida suitsuphvakaid
Praegu rohkem ei jaksa pead valutada ja nupitada, et mida veel ära teha, et vältida suitsuphvakaid
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Sinine suits summutist.
Kui kõik läbi proovitud ja tulemust pole,siis ei jäägi muud üle,kui kolvirõngad vahetada. Kahtlustan,et mõnel silindril kolvirõngad katki. Mu enda masinal oli selline jama,et niipea,kui 0 kraadi väljas,enam ei käivitunud starterist. Küünlad koguaeg mustad ja tuli ka taguotsast sinisemat kraami. Vahetasin rõngad ära ja pole enam jamasid olnud....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Sinine suits summutist.
No käivitamise suhtes ma ei mäleta sellist aasta numbritki, mil ta poleks käivitunud esimesest võtmepöördest ja seda ka talviti -20 -30 kraadiga.Ses osas on kõik ülimalt super korras, aga jah eks siis võtab järmine aasta selle tegemise ette.Siis vaja juba ka mõned kuludetailid juba välja vahetadaTALUPOEG TALUJA kirjutas:Kui kõik läbi proovitud ja tulemust pole,siis ei jäägi muud üle,kui kolvirõngad vahetada. Kahtlustan,et mõnel silindril kolvirõngad katki. Mu enda masinal oli selline jama,et niipea,kui 0 kraadi väljas,enam ei käivitunud starterist. Küünlad koguaeg mustad ja tuli ka taguotsast sinisemat kraami. Vahetasin rõngad ära ja pole enam jamasid olnud....
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Sinine suits summutist.
Kui ikka rõngad kinni või või mõni rõngas katki siis see peab tekitama mingilmääral rõhu karterisse,sõitsin sellise mootoriga millel ühes silindris surverõngas ja teises õlirõngas katki ligi 100 000km enne kui mootori välja vahetasin.Minekut oli küllaga ja käima läks paugust iga jumala külmaga mis siin meid kimbutas.Need vead avastasin huvipärast hiljem mootori laiali võtmist.Kerge suits oli vahest taga,aga see kadus peale õlilisandi kadumist ära kerge surve jäigi karetisse.Muid kulumismärke sel mootoril ei olnud ja oleks sõitnud tõenäoliselt vägagi kaua veel.Nii,et see pole välistatud,et mõni rõngas katki.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412